Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-07-2020 10:06:00 |
Składania : | 05-08-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Zapytanie
ofertowe
1. Zamawiający:
Mazowiecki
Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy, ul. Kolegialna 17, 09-402 Płock
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem
zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego w ramach zadania „Organizowanie i
udzielenie pierwszej pomocy w nagłych zachorowaniach i wypadkach, które
wystąpiły w miejscu pracy, służby lub pobierania nauki”, tj.:
Część
I – fantom Brayden PRO z funkcją informacji zwrotnej RKO - 1 komplet
Część
II – zestaw ratownictwa medycznego PSP-R1 - 3 komplety
Część
III – zestaw fantomów z defibrylatorem FAMILI SET LED – 1 komplet
Część
IV – defibrylator FRx wraz z niezbędnymi akcesoriami i zestawem szkoleniowym
Każdy
wykonawca może złożyć ofertę na każdą z ww. Części.
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.
CPV
– 33100000-1 urządzenia medyczne, 33141000-0 jednorazowe nie chemiczne artykuły
medyczne i hematologiczne; 33141110-4 opatrunki.
3. Termin
realizacji zamówienia:
Zalecany termin wykonania przedmiotu zamówienia – maksymalnie
do 2 tygodni licząc od daty przesłania zamówienia dla każdej z Części.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza
możliwość wydłużenie terminu dostawy.
4. Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej
dokumentacji określającej szczegółowe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia:
Osobami do kontaktu są:
- p.
Urszula Żołek - Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych, tel.
24 267 84 96, tel. kom. 695 695 722
5. Kryteria oceny ofert:
Cena 100 %
6. Oferta
powinna zawierać:
-
Ofertę cenową sporządzoną zgodnie z załącznikiem nr 2 odpowiednio dla
każdej z Części
- Katalog, prospekt lub kartę informacyjną zaproponowanego produktu dla każdej z Części
7. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić w
języku polskim, z podaniem ceny w PLN
8. Ochrona danych osobowych
Zgodnie
z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanej dalej „RODO”,
Zamawiający informuję, iż:
1)
administratorem danych osobowych jest Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny
Pracy, ul. Kolegialna 17, 09-402 Płock, tel.
24 267 84 52, faks 24 262 88 42; e-mail: plock@mwomp.pl
2)
dane kontaktowe do inspektora ochrony danych to e-mail: iod@mwomp.pl;
3)
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4)
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96
ust. 3 ustawy Pzp.;
5)
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp., przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6)
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp.,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7)
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8)
posiada Pani/Pan:
a)
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
b)
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c)
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO;
d)
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
9)
nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b)
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c)
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9.
Miejsce i termin złożenia ofert
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową
Zamawiającego - https://platformazakupowa.pl/do dnia 31.07.2020 roku, do godziny 1000.
lek. Paweł
Wyrębkowski
Z-ca
Dyrektora ds. Medycyny Pracy
2020-08-12 08:57 | Urszula Żołek | W załączeniu treść ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszych ofert |
2020-08-03 11:37 | Urszula Żołek | W załączeniu otrzymane pytania wraz z odpowiedziami |
2020-07-30 14:18 | Urszula Żołek | Ogłoszenie o zmianie terminu składania ofert |
Komunikaty