Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-07-2020 14:08:00 |
Składania : | 20-07-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 24 267 84 53
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Zapytanie
ofertowe
1. Zamawiający:
Mazowiecki
Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy, ul. Kolegialna 17, 09-402 Płock
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa
sprzętu jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla MWOMP z
siedzibą w Płocku, ul. Kolegialna 17, MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie, Al.
Wojska Polskiego 25 oraz MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu, ul. Rodziny
Winczewskich 5. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 Części, tj.:
- Części II – drobny sprzęt medyczny - zawiera Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej.
- Części III – prześcieradła jednorazowego użytku - zawiera Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych*, które będą nie gorsze - pod względem jakościowym i użytkowym - niż podane w Załącznikach nr 1, 2, 3 i 4 do zapytania ofertowego.
*należy wskazać w ww. Załącznikach w kolumnie 3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale jw. Wykonawca może złożyć
ofertę na każdą z ww. Części.
Wspólny
Słownik Zamówień: 33141000-0 jednorazowe nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne; 33141110-4 opatrunki; 33141310-6
strzykawki; 33141320-9 igły medyczne, 33770000-8 artykuły higieniczne z
papieru.
3. Termin
realizacji zamówienia:
Termin wykonania zamówienia przez okres 12
miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy.
4. Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej
dokumentacji określającej szczegółowe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia:
Osobami do kontaktu są:
w sprawie przedmiotu zamówienia
- p. Wioletta Górecka – Główny Specjalista ds. Administracyjno-Eksploatacyjnych tel. 24 267 84 80 tel. kom. 695 095 307
w sprawie procedury
- p.
Daniel Igielski – Starszy Specjalista ds. zamówień publicznych tel. 24 267
84 53 tel. kom. 695 696 206
5. Kryteria oceny ofert:
Cena 100 %
6. Oferta
powinna zawierać:
Cenę, termin realizacji, oraz
wszystkie pozostałe informacje zawarte w formularzu oferty stanowiącym
załącznik nr 5.
7. Sposób
przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić w
języku polskim, z podaniem ceny w PLN, z uwzględnieniem zapisów wynikających z
Istotnych Postanowień Umowy – Załącznik nr 6.
8. Ochrona danych osobowych
Zgodnie
z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanej dalej „RODO”,
Zamawiający informuję, iż:
1)
administratorem danych osobowych jest Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny
Pracy, ul. Kolegialna 17,
09-402 Płock, tel. 24 267 84 52, faks 24 262 88 42; e-mail:
plock@mwomp.pl
2)
dane kontaktowe do inspektora ochrony danych to e-mail: iod@mwomp.pl;
3)
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4)
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96
ust. 3 ustawy Pzp.;
5)
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp., przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6)
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp.,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7)
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8)
posiada Pani/Pan:
a)
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
b)
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c)
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO;
d)
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
9)
nie przysługuje Pani/Panu:
a)
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
b)
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c)
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9.
Miejsce i termin złożenia ofert
Ofertę należy złożyć:
- w zamkniętej
kopercie w Kancelarii Zamawiającego, do dnia
16.07.2020 roku, do godziny 1000. Na kopercie należy umieścić napis
– OFERTA DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY I JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
lub
- elektronicznie poprzez platformę zakupową Zamawiającego - https://platformazakupowa.pl/
p. o. Dyrektor
Agnieszka Sulkowska
2020-07-22 14:23 | Urszula Żołek | Ogłoszenie z rozstrzygnięcia postępowania - załącznik |
2020-07-15 14:18 | Daniel Igielski |
Płock,
dnia
15.07.2020
r. Znak sprawy: ZP.264.11.2020 Dotyczy: zapytania ofertowego na Dostawę sprzętu jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb MWOMP z siedzibą w Płocku i Oddziałów MWOMP w Warszawie i w Radomiu. W związku z nadesłanymi pytaniami odnośnie treści opisu przedmiotu zamówienia w postępowaniu jw. Zamawiający udziela następujących odpowiedzi - w załączeniu. |
2020-07-14 14:11 | Urszula Żołek |
O
G
Ł
O
S
Z
E
N
I
E Płock, dnia 14.07.2020 r. Znak sprawy: ZP.264.11.2020 Dotyczy: zapytania ofertowego na Dostawę sprzętu jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb MWOMP z siedzibą w Płocku i Oddziałów MWOMP w Warszawie i w Radomiu. W związku z dużą ilością pytań zadanych do opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający informuje, iż ulega przesunięciu termin składania ofert z dnia 16 lipca 2020 r. na dzień 20 lipca 2020 r. Godzina składania ofert pozostaje bez zmian. p.o. Dyrektor Agnieszka Sulkowska |
Komunikaty