Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 0801-ILN.261.7.2020 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych w zakresie dostosowania do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynku Lubuskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gorzowie Wlkp. oraz pełnienie nadzoru autorskiego

Termin:
Zamieszczenia : 26-06-2020 13:54:00
Składania : 09-07-2020 08:00:00
Otwarcia : 09-07-2020 08:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,
Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze zaprasza do składania ofert dot. postępowania, którego przedmiotem jest realizacja usługi pn. "Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych w zakresie dostosowania do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynku Lubuskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gorzowie Wlkp. oraz pełnienie nadzoru autorskiego"


Szczegółowa dokumentacja znajduje się w załączeniu.


Miejsce wykonywania usługi:

1) Lubuski Urząd Celno-Skarbowy w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Kazimierza Wielkiego 65,


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia  szacowanych środków.



1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria, liczone odrębne dla każdej części zamówienia.


Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:


Kryterium

Waga

Cena ofertowa = suma za sporządzenie dokumentacji oraz za nadzór autorski [A]

90

Termin realizacji [B]

10


2. Wartość punktowa dla ww. kryteriów wyliczona zostanie wg następujących zasad:


  1. Kryterium [A] - „Cena ofertowa” zostanie obliczone na podstawie poniższego wzoru:



UWAGA:


Na Cenę ofertową składa się :


    • cena za sporządzenie dokumentacji projektowo – kosztorysowej,

    • cena za nadzór autorski.


W celu wyliczenia kryterium „Ceny ofertowej” Zamawiający zsumuje złożone na platformie zakupowej, dla konkretnej części zamówienia kwoty ofert cenowych za sporządzenie dokumentacji oraz za nadzór autorski.











  1. Kryterium [B] – Termin realizacji dokumentacji projektowo-kosztorysowej:


Maksymalny wymagany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia to:

30 listopada 2020r. r.

Wykonawca, który zaoferuje maksymalny termin za wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pozwoleniem na budowę w okresie od 01.11.2020 r. - do 30.11.2020 r. otrzyma 0 punktów. Maksymalnie można otrzymać 10 punktów.



Punkty w kryterium termin realizacji [B]będą przyznawane w następujący sposób:



TERMIN REALIZACJI

LICZBA PUNKTÓW

od 01.11.2020 r. - do 30.11.2020 r.

0 pkt

od 01.10.2020 r. - do 31.10.2020 r.

5 pkt

do 30.09.2020 r.

10 pkt







Zamawiający wymaga:

- warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;

- termin realizacji: max. do dnia 30.11.2020 r.

- potwierdzenie warunków treści umowy;

- dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019 poz. 831)

- Kserokopię dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań określonych w punkcie VI.1 tj. zanonimizowaną umowę o pracę. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.





W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 7465.46 2020-06-26 13:54:00 Postępowanie
zał 1a.zip zip 4330.62 2020-06-26 13:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia na ppoż.pdf pdf 279.14 2020-06-26 13:54:00 Postępowanie
załącznik nr 2 Projekt Umowy.odt odt 41.67 2020-06-26 13:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 Wykaz osób uczestniczących.odt odt 33.47 2020-06-26 13:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 Wykaz wykonanych usług.odt odt 31.69 2020-06-26 13:54:00 Postępowanie

Komunikaty

2020-07-09 14:48 Katarzyna Galińska Informujemy, że najkorzystniejszą ofertę cenową złożyła firma Pracownia Projektowa ATA Soczyński Mirosław - proponowana kwota realizacji zamówienia to 39 975,00 zł brutto, czas realizacji do dnia 30.11.2020 r.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Lubuski Urząd Celno-Skarbowy w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Kazimierza Wielkiego 65 Sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pozwoleniem na budowę 1 usługa - (0)
2 Lubuski Urząd Celno-Skarbowy w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Kazimierza Wielkiego 65 Pełnienie usługi nadzoru autorskiego nad realizacją dokumentacji 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2732 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 90% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświadczenie w zakresie terminu realizacji usługi 10% Proszę załączyć oświadczenie wpisując termin realizacji usługi zgodnie z poniższym oświadczeniem: "Oświadczam, że usługę w zakresie sporządzenia dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla składanych ofert wykonam w terminie: • do 30.09.2020 r. • od 01.10.2020 r. - do 31.10.2020 r. • od 01.11.2020 r. - do 30.11.2020 r. " (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Warunki umowy - Potwierdzam warunki treści umowy i nie wnoszę uwag - proszę wpisać TAK/NIE (0)
4 Uprawnienia - Proszę załączyć uprawnienia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Kserokopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań określonych w punkcie VI.1 tj. zanonimizowaną umowę o pracę. - Proszę załączyć kserokopię dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań określonych w punkcie VI.1 tj. zanonimizowaną umowę o pracę. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Wykaz wykonanych usług - zał.nr 4 - Proszę załączyć podpisany wykaz wykonanych usług - załącznik nr 4 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia - zał. nr 3 - Proszę załączyć wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia - Załącznik nr 3 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 859