Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadnia dot. przebudowy drogi powiatowej nr 3467D w miejscowości Pisarzowice – budowa chodnika na długości 233,22 metrów

Agnieszka Ławniczak
Powiat Kamiennogórski Oddział: Wydział Inwestycji i Drogownictwa
Termin:
Zamieszczenia : 19-08-2019 15:33:00
Składania : 26-08-2019 15:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

 I.       Zamawiający:

Powiat Kamiennogórski

ul. Wł. Broniewskiego1558-400 Kamienna Góra

NIP: 614 1474 708, REGON: 230821300

Tel. 75 64 50 100

e-mail: powiat@kamienna-gora.pl

strona internetowa: www.kamienna-gora.pl 

II.       Opis przedmiotu zamówienia: 

1.   Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadnia dot. przebudowy drogi powiatowej nr 3467D w miejscowości Pisarzowice – budowa chodnika na długości 233,22 metrów.

2.   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2.

3.   Szczegółowy zakres robót, które objęte zostaną nadzorem inwestorskim, opisuje dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót zamieszczona na stronie: http://www.kamienna-gora.bip.net.pl/?a=5891

4.   Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 

III.       Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9 Usługi nadzoru inwestorskiego 

IV.       Informacje dotyczące wykonawcy robót: 

Procedura wyboru wykonawcy robót dokonywana jest w trybie przetargu nieograniczonego.Postępowanie nie zostało jeszcze zakończone. Uwaga!Umowa z wykonawcą (Inspektorem Nadzoru) zostanie zawarta po zakończeniu procedury wyboru wykonawcy robót budowlanych dla w/w zadania.    

V.       Termin realizacji zamówienia: 

1.   Zamówienie realizowane będzie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia odbioru końcowego zadania. Planowany termin zakończenia zadania: 29.11.2019 r.

2.   Zamawiający zastrzega możliwość wydłużenia terminu, o którym mowa w pkt 1. Czas trwania usługi nadzoru nad robotami może ulec wydłużeniu stosownie do trwania robót budowlanych. W ramach wynagrodzenia określonego w ofercie usługa świadczona będzie do czasu faktycznego zakończenia robót oraz podpisania protokołu odbioru końcowego.

3.   W przypadku nierozpoczęcia robót budowlanych, Zamawiający zastrzega możliwość rozwiązania umowy z Wykonawcą (Inspektorem nadzoru) bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów ze strony Zamawiającego. 

VI.       Warunki płatności: 

1.   Zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie faktury/rachunku za nadzór inwestorski wystawionej/ego po końcowym odbiorze robót objętych nadzorem inwestorskim.

2.   Podstawą wystawienia faktury/rachunku będzie protokół odbioru końcowego nadzorowanych robót.

3.   Zapłaty faktury/rachunku nastąpi przelewem na wskazany rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej/ego faktury/rachunku.

4.   Jeżeli Zamawiający odstąpi od umowy z powodu zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym,  czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części umowy.

5.   Jeżeli Zamawiający odstąpi od umowy z winy Wykonawcy, wynagrodzenie zostanie zapłacone w kwocie odpowiadającej wartości należności za wykonany nadzór, pomniejszonej o wartość kar umownych. Jeżeli wysokość kar umownych będzie większa niż wartość należności za wykonany nadzór, wynagrodzenie nie zostanie wypłacone.  

VII.       Warunki udziału w postępowaniu: 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia i doświadczenie wz akresie niezbędnym do realizacji zamówienia lub dysponują osobami je posiadającymi. 

Zamawiającym wymaga złożenia przez Wykonawcę :

1)   oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają:

a)   uprawnienia w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia,

b)   doświadczenie w realizacji podobnych przedsięwzięć. 

Wzór oświadczenia – Załącznik nr 3 pkt II. 

2)    wykazu osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, zawierającego m.in. informację o posiadanych uprawnieniach wykazanych osób. Wzór wykazu osób – Załącznik nr 3 pkt I. 

Zamawiający wymaga wykazania następujących osób i uprawnień: 

1)   Inspektor nadzoru w specjalności drogowej (Koordynator inspektorów nadzoru inwestorskiego) – osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia zagraniczne uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. i zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 z późn.zm.); 

2)   Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia zagraniczne uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. i zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 z późn.zm.); 

3)   Inspektor nadzoru w specjalności telekomunikacyjnej – osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia zagraniczne uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. i zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej(Dz. U. z 2016 r., poz. 65 z późn. zm.).  

Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia w/w funkcji w przypadku posiadania wymaganych uprawnień przez daną osobę.  Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie dołączonych do oferty załączników zgodnie zf ormułą spełnia/nie spełnia.

 VIII.       Kryterium oceny ofert: 

1.   Oferty będą oceniane wg. niżej wymienionych kryteriów, którym przyporządkowano następujące wagi: 

       Kryterium:  Cena - 60%

                        Dyspozycyjność inspektora nadzoru - 40%

                        RAZEM: 100%

 2.   Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru:

         Lp = C +D,

gdzie: Lp – łączna liczba punktów przyznanych ofercie, C – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu i  kryterium – cena , D – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu i kryterium – dyspozycyjność inspektora nadzoru. 

3.   Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca wszystkie wymagania Zamawiającego, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczoną w oparciu o powyższy wzór.

4.   Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5.   Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt., w tym maksymalnie 60 pkt w kryterium cena oraz maksymalnie 40 pkt w kryterium dyspozycyjność inspektora nadzoru. 

Kryterium nr 1 – CENA (C) 

Ocenie podlegać będzie cena za wykonanie całości zamówienia, która podana zostanie w formularzu oferty: 

Punkty dla poszczególnych ofert obliczone zostaną według następującego wzoru: 

C=najniższa cena spośród ofert ocenianych/cena ocenianej oferty x 100% x 60 

Kryterium nr 2 – DYSPOZYCYJNOŚĆ INSPEKTORA NADZORU (D) 

Ocenie podlegać będzie dodatkowa ilość dni pobytu inspektora nadzoru na placu budowy.  

Punkty dla poszczególnych ofert przyznane zostaną w następujący sposób: 

Obowiązkiem Wykonawcy jest obecność inspektora nadzoru danej branży (w zależności od rodzaju aktualnie prowadzonych robót budowlanych) na placu budowy minimum jeden raz w tygodniu.W formularzu ofertowym Wykonawca może zaoferować dodatkową obowiązkową ilość dni pobytu inspektora nadzoru na placu budowy.

Za każdy zaoferowany dodatkowy obowiązkowy dzień, Wykonawcy zostaną przyznane punkty zgodnie z poniższym podziałem:

a)   za 2 dodatkowe obowiązkowe dni pobytu na placu budowy w tygodniu – 40 pkt

b)   za 1 dodatkowy obowiązkowy dzień pobytu na placu budowy w tygodniu – 20 pkt. 

Wykonawcy, który nie zaoferuje dodatkowych obowiązkowych pobytów inspektora nadzoru na budowie nie zostaną przyznane punkty w kryterium. Oznaczać to będzie również, iż Wykonawca oferuje minimum wymagane przez Zamawiającego, tj. obecność inspektora nadzoru na placu budowy 1 raz w tygodniu. 

IX.       Podwykonawstwo: 

1.   Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.

2.   Zamawiający wymaga podania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). 

X.       Zawartość oferty:

1.   Wypełniony formularz ofertowy – Załącznik nr 1,

2.   Wykaz osób oraz oświadczenie o którym mowa w pkt VII – Załącznik nr 3,

3.   Oświadczenie o braku powiązań – Załącznik nr 4,

4.   Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu w przypadku, gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEiDG (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia).   

XI.       Termin, miejsce i forma składania ofert oraz termin i miejsce otwarcia ofert: 

1.   Oferty należy przesłać wyłącznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl

2.   Oferty należy składać na formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

3.   Termin składania ofert upływa dnia 26.08.2019 r. o godz. 15:00.

4.   Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem,że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie, za pośrednictwem platormazakupowa.pl, o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed upływem terminu składania ofert.

5.   Wykonawca nie może wycofać oferty, ani wprowadzić jakichkolwiek zmian w jej treści po upływie terminu składania ofert.

6.   Oferty otrzymane po upływie terminu, o którym mowa w pkt 3, nie będą oceniane.  

XII.       Termin związania ofertą: 

1.   Termin,którym Wykonawca będzie związany złożoną ofertą, wynosi 30 dni.

2.   Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

3.   Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą. 

XIII.       Informacje na temat zakresu wykluczenia Wykonawcy z postępowania: 

Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy, którzy powiązani są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Powiatem Kamiennogórskim lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Powiatu Kamiennogórskiego lub osobami wykonującymi w imieniu Powiatu Kamiennogórskiego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

1)   uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

2)   posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez Instytucję Zarządzającą,

3)   pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,pełnomocnika,

4)   pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.  Zamawiającym wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o braku powiązań. Wzór oświadczenia – Załącznik nr 4. 

XIV.       Odrzucenie oferty: 

Z postępowania zostanie odrzucona oferta:

1)   jeżeli Wykonawca nie spełni warunków udziału w postępowaniu,

2)   jeżeli oferta nie jest zgodna z treścią zapytania ofertowego,

3)   jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty,bądź nie uzupełni wymaganych dokumentów w wyznaczonym terminie,

4)   w przypadku przedstawienia przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych,

5)   jeżeli w stosunku do Wykonawcy otwarto postępowanie likwidacyjne lub ogłoszono upadłość.

Odrzucenie oferty może nastąpić na każdym etapie postępowania.Oferta odrzucona nie będzie oceniana. 

XV.       Informacja o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy: 

1.   Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w zapytaniu ofertowym.

2.   Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów dołączonych do oferty.

3.   Przed zawarciem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsza zobowiązany będzie przedłożyć kopię dokumentów potwierdzających uprawnienia wykazanych Inspektorów Nadzoru.  

XVI.       Określenie warunków zmiany umowy, która zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą: 

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych w projekcie warunków ich wprowadzenia.  Projekt umowy – Załącznik nr 5.      

XVII.       Informacja o sposobie porozumiewania się Zmawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami: 

1.   Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

2.   Korespondencję do Zamawiającego należy przekazywać wyłącznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl

3.   Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują jakiekolwiek dokumenty lub informacje drogą elektroniczną, każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

4.   W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę domniemywa się, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na adres e-mail, który podany został przez Wykonawcę, zostało doręczone mu w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z tym pismem.

5.   Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zawiadamiać o zmianie adresu korespondencyjnego lub adresu e-mail. Jeżeli Wykonawca zmieni adres, nie informując o tym Zamawiającego, pismo wysłane pod dotychczasowy adres uważa się za doręczone.  

6.   Osoby upoważnione ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami:Agnieszka Ławniczak, tel. 75 64 95 452 w godzinach pracy urzędu, tj.poniedziałek od 7.30 do 17.00, wtorek – czwartek od 7.30. do 15.30, piątek od7.30. do 14.00. 

XVIII.       Pozostałe informacje: 

1.   Zamawiający zastrzega prawo modyfikacji treści zapytania ofertowego, jak również prawo odwołania lub unieważnienia zapytania ofertowego.

2.   Informacja o wprowadzeniu zmian lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego zostanie opublikowana na platformazakupowa.pl

3.   Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego będą wymagały zmiany treści oferty, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonania zmian w ofercie.

4.   Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, bądź uzupełnienia wymaganych dokumentów w wyznaczonym terminie.

5.   Do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych – zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Pzp, ponieważ szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000,00 euro. 

XIX.       Załączniki: 

1.   Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

2.   Załącznik nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia

3.   Załącznik nr 3 – Wykaz osób, oświadczenie dotyczące osób, które będą uczestniczyć w realizacjizamówienia

4.   Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku powiązań

5.   Załącznik nr 5 – Projekt umowy                                                                                     

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik Nr 1 (formularz ofertowy).doc doc 72 2019-08-19 15:33:00 Postępowanie
Załacznik Nr 2.pdf pdf 268.55 2019-08-19 15:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.doc doc 58 2019-08-19 15:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 4.doc doc 48.5 2019-08-19 15:33:00 Postępowanie
Załącznik Nr 5.pdf pdf 378.86 2019-08-19 15:33:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 nadzor inwestorski wg OPZ 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew do 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Dyspozycjność 40% Należy wskazać w Formularzu ofertowym w pkt C ppkt 2). Podpisany formularz należy zeskanowany dołączyć (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Wykaz osób - Załącznik nr 3. Podpisany wykaz należy zeskanowany dołączyć (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Oświadczenie - powiązania - Załącznik nr 4. Podpisane oświadczenie należy zeskanowany dołączyć (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 471