Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa fabrycznie nowych mebli dla potrzeb wyposażenia pomieszczeń Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego

Marzena Kubera
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Oddział: DRG
Termin:
Zamieszczenia : 28-09-2018 14:52:39
Składania : 05-10-2018 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego zapraszam wszystkich solidnych Wykonawców do składania ofert na dostawę fabrycznie nowych mebli dla potrzeb wyposażenia pomieszczeń Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
przy ul. Szkolnej 28.


Treść zapytania oraz specyfikacja istotnych warunków zamówienia w załącznikach.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.pdf pdf 2942.62 2018-09-28 14:52:39 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 1257.67 2018-09-28 14:52:39 Postępowanie
Projekt umowy.pdf pdf 1130.7 2018-09-28 14:52:39 Kryterium
Formularz oferty.pdf pdf 139.91 2018-09-28 14:52:39 Kryterium
Załącznik nr 1 do umowy do części 1.pdf pdf 204.96 2018-09-28 14:52:39 Kryterium
Załącznik nr 1 do umowy do części 2.pdf pdf 92.64 2018-09-28 14:52:39 Kryterium
Załącznik nr 1 do umowy do części 3.pdf pdf 75.38 2018-09-28 14:52:39 Kryterium
Załącznik nr 3 do umowy - protokół odbioru.pdf pdf 62.96 2018-09-28 14:52:39 Kryterium
Zestawienie złożonych ofert.pdf pdf 659.42 2018-10-09 09:25:32 Publiczna wiadomość
Informacja o udzieleniu zamówienia.pdf pdf 360.29 2018-10-25 14:40:19 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2018-10-25 14:40 Marzena Kubera W załączeniu "Informacja o udzieleniu zamówienia".

Informacja o udziele [...].pdf

2018-10-09 09:25 Marzena Kubera W załączeniu "Zestawienie złożonych ofert".
Dziękujemy za złożenie ofert.

Zestawienie złożonyc [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 CZĘŚĆ I. Dostawa i rozładunek fabrycznie nowych mebli 1.Szafa 2 drzwiowa aktowa z półkami 1 szt. 2. Szafa 2 drzwiowa aktowa z półkami 1 szt. 3. Szafa 1 drzwiowa ubraniowa 3 szt. 4. Szafa 4 drzwiowa aktowa z półkami przeszklona 1 szt. 5. Szafka komoda aktowa 2 drzwiowa z szufladami (opcjonalnie) 1 szt. 6. Biurko z szufladami oraz miejscem na komputer (opcjonalnie) wraz z dostawką 5 szt. 7. Kontener z szufladami 5 szt. 8. Stół biurowy 3 szt. 9. Stół biurowy owalny 1 szt. Szczegóły w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego. 1 komplet - (0)
2 CZĘŚĆ II Dostawa i rozładunek fabrycznie nowych krzeseł typu ISO wraz z łącznikami oraz krzeseł konferencyjnych 1. Krzesło konferencyjne typu ISO – kolor tkaniny: czerwony / bordowy 25 szt. 2. Krzesło konferencyjne typu ISO – kolor tkaniny: niebieski / granatowy 15 szt. 3. Łącznik do krzeseł ISO 15 szt. 4. Krzesło konferencyjne na potrzeby BOM – kolor niebieski 3 szt. 5. Krzesło konferencyjne na potrzeby BOM – kolor czerwony 3 szt. Szczegóły w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego. 1 komplet - (0)
3 CZĘŚĆ III Dostawa i rozładunek fabrycznie nowego stołu konferencyjnego Stół konferencyjny modułowy (segmentowy) Szczegóły w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Termin realizacji - Od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2018 r., proszę potwierdzić (0)
5 Gwarancja - Minimum 24 miesiące, proszę potwierdzić (0)
6 Projekt umowy - Akceptuję projekt umowy, proszę potwierdzić

Projekt umowy.pdf

Załącznik nr 1 do um [...].pdf

Załącznik nr 1 do um [...].pdf

Załącznik nr 1 do um [...].pdf

Załącznik nr 3 do um [...].pdf

(0)
7 Formularz oferty - Proszę wypełnić i dołączyć scan do oferty

Formularz oferty.pdf

(0)
8 Poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia aktualnego wyciągu z KRS lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - Proszę dołączyć scan do oferty (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 448