Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-09-2018 14:46:53 |
Składania : | 04-10-2018 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
1. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
Inwestycja obejmuje przebudowę drogi polegającą na wykonaniu pasa do skrętu w prawo o nawierzchni bitumicznej, wykonania nakładki asfaltowej na instalacji nawierzchni bitumicznej, wykonaniu utwardzeń z kostki brukowej, przestawieniu lamp oświetleniowych, przebudowie kanalizacji deszczowej oraz przebudowie sieci wodociągowej (przestawienie hydrantu). Całkowita długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 70 mb.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
-roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
-roboty ziemne-elementy ulic
-podbudowy-nawierzchnie
-roboty w zakresie regulacji ruchu
-roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych.
Wszystkie rozwiązania sytuacyjne zostały zaprojektowane zgodnie z ustaleniami roboczymi oraz przepisami prawa.Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do robót oznakować i zabezpieczyć miejsce prowadzonych prac. Odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania robót ponosi Wykonawca. Wszelkie prace należy wykonać z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa i zasad BHP. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w załącznikach: przedmiarach, projektach wykonawczych, projektach budowlano - wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zakres projektów realizowany będzie zgodnie z przedmiarami robót budowlanych. Inwestycje realizowane są na podstawie zgłoszeń budowlanych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów (materiałów) równoważnych w stosunku do tych,które wskazane zostały w Dokumentacji, zgodnie z art. 29 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem, że będą one spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie UE oraz będą miały parametry takie same lub zbliżone do tych, które określone zostały w ww. dokumentach. Wyroby budowlane objęte zamówieniem powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN(normy zharmonizowane).
2. Kryteria oceny ofert i ich procentowa wartość: najniższa cena ogółem w zł brutto: 100% = 100 pkt.
3. Imię i nazwisko pracownika merytorycznie odpowiedzialnego za realizację zamówienia:p. Aneta Twardowska, tel. nr: 67 25 49 510, adres e-mail: a.twardowska@wronki.pl
4. Termin składania ofert przez platformę zakupową:
a) Dzień: 4 października2018 r.
b) Godzina: 10:00
5. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
6. Termin wykonania zamówienia: do dnia 30 października 2018 r.
7. Okres gwarancji: 36 miesięcy
8. Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że:
1) Wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną (budowa, przebudowa lub remont) polegające na ułożeniu nawierzchni asfaltowych warstwy ścieralnej o powierzchni min. 500,00 m2
2) Dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego – min. 1 osobę- kierownikiem budowy, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
9. Warunki płatności: Wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę (po protokólarnym odbiorze) w ciągu 14 dni licząc od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. Za datę zapłaty uważać się będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
10. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Cenę ofertową należy obliczyć drogą sporządzenia kosztorysu ofertowego, opracowanego w oparciu o przedmiar robót Zamawiającego,stanowiącego załącznik nr 5,
2) Wykonawca określa cenę ofertową poprzez wskazanie w formularzu ofertowym (załącznik nr1) cenę za wykonanie zamówienia, która to cena musi wynikać z załączonego kosztorysu ofertowego, sporządzonego w oparciu o przedmiar robót Zamawiającego,
3) Oferta powinna obejmować pełny zakres zamówienia –wszystkie elementy, wymienione w załączniku nr 5,
11. Informacja o dokumentach i oświadczeniach, jakie mają załączyć Wykonawcy.
1) formularz ofertowy-sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
2) kosztorys ofertowy –sporządzony w oparciu o przedmiar robót Zamawiającego
3) oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art 13 lub art14 RODO
12. Informacje dodatkowe:Oferty, które złożone zostaną po terminie wyznaczonym na ich składanie lub nie będą zawierać istotnych elementów zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.
Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Projekt umowy
3. Obowiązek informacyjny RODO
4. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art 13 lub art 14 RODO
5. Przedmiar robót
6. Wykaz osób
7. Wykaz robót
8. Projekt wykonawczy – opis techniczny
8a.Projekt wykonawczy - plan orientacyjny
8b.Projekt wykonawczy – plan sytuacyjny
8c.Projekt wykonawczy – przekroje
9. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
10. Zgłoszenie - pismo Starostwa Powiatowego w Szamotułach
10a.Zgłoszenie – część opisowa
10b. Zgłoszenie– plan zagospodarowania
10c. Zgłoszenie– mapa ewidencyjna
10d. Zgłoszenie – plan orientacyjny
2018-10-04 14:45 | Michalina Grzebyta | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania |
Komunikaty