Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Budowa prawoskrętu z os. Borek na ul. Mickiewicza (ZP.271.2.47.2018)

Anita Krupa
Urząd Miasta i Gminy Wronki Oddział: Zamówienia publiczne
Termin:
Zamieszczenia : 26-09-2018 14:46:53
Składania : 04-10-2018 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

1.    Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:

Inwestycja obejmuje przebudowę  drogi polegającą na wykonaniu pasa do skrętu w prawo o nawierzchni bitumicznej, wykonania nakładki asfaltowej na instalacji nawierzchni bitumicznej, wykonaniu utwardzeń z kostki brukowej, przestawieniu lamp oświetleniowych, przebudowie kanalizacji deszczowej oraz przebudowie sieci wodociągowej (przestawienie hydrantu). Całkowita długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 70 mb.

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

-roboty przygotowawcze i rozbiórkowe

-roboty ziemne-elementy ulic

-podbudowy-nawierzchnie

-roboty w zakresie regulacji ruchu

-roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych.

Wszystkie rozwiązania sytuacyjne zostały zaprojektowane zgodnie z ustaleniami roboczymi oraz przepisami prawa.Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do robót oznakować i zabezpieczyć miejsce prowadzonych prac. Odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania robót ponosi Wykonawca. Wszelkie prace należy wykonać z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa i zasad BHP. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w załącznikach: przedmiarach, projektach wykonawczych, projektach budowlano - wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zakres projektów realizowany będzie zgodnie z przedmiarami robót budowlanych. Inwestycje realizowane są na podstawie zgłoszeń budowlanych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów (materiałów) równoważnych w stosunku do tych,które wskazane zostały w Dokumentacji, zgodnie z art. 29 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem, że będą one spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie UE oraz będą miały parametry takie same lub zbliżone do tych, które określone zostały w ww. dokumentach. Wyroby budowlane objęte zamówieniem powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN(normy zharmonizowane).

2.    Kryteria oceny ofert i ich procentowa wartość: najniższa cena ogółem w zł brutto:  100% = 100 pkt.

3.    Imię i nazwisko pracownika merytorycznie odpowiedzialnego za realizację zamówienia:p. Aneta Twardowska, tel. nr: 67 25 49 510, adres e-mail: a.twardowska@wronki.pl

4.    Termin składania ofert przez platformę zakupową:

a) Dzień:  4 października2018 r.

b) Godzina: 10:00

5.     Termin związania ofertą wynosi: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).

6.     Termin wykonania zamówienia: do dnia 30 października 2018 r.

7.     Okres gwarancji: 36 miesięcy

8.     Warunki udziału w postępowaniu:       

Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że:

1)    Wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną (budowa, przebudowa lub remont) polegające na ułożeniu nawierzchni asfaltowych warstwy ścieralnej o powierzchni min. 500,00 m2

2)    Dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego – min. 1 osobę- kierownikiem budowy, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.

9.     Warunki płatności: Wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę (po protokólarnym odbiorze) w ciągu 14 dni licząc od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. Za datę zapłaty uważać się będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

10.  Opis  sposobu przygotowania oferty:

1)   Cenę ofertową należy obliczyć drogą sporządzenia kosztorysu ofertowego, opracowanego w oparciu o  przedmiar robót Zamawiającego,stanowiącego załącznik nr 5,

2)   Wykonawca określa cenę ofertową poprzez wskazanie w formularzu ofertowym (załącznik nr1)  cenę za wykonanie zamówienia, która to cena musi wynikać z załączonego kosztorysu ofertowego, sporządzonego w oparciu o przedmiar robót Zamawiającego,

3) Oferta powinna obejmować pełny zakres zamówienia –wszystkie elementy, wymienione w załączniku nr 5,

11. Informacja o dokumentach i oświadczeniach, jakie mają załączyć Wykonawcy.

1) formularz ofertowy-sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

2) kosztorys ofertowy –sporządzony w oparciu o  przedmiar robót Zamawiającego

3) oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art 13 lub art14 RODO

12. Informacje dodatkowe:Oferty, które złożone zostaną po terminie wyznaczonym na ich składanie lub nie będą zawierać istotnych elementów zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.  

Załączniki:

1.     Formularz ofertowy

2.     Projekt umowy

3.     Obowiązek informacyjny RODO

4.     Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art 13 lub art 14 RODO

5.     Przedmiar robót

6.     Wykaz osób

7.     Wykaz robót

8.     Projekt wykonawczy – opis techniczny

8a.Projekt wykonawczy - plan orientacyjny

8b.Projekt wykonawczy – plan sytuacyjny

8c.Projekt wykonawczy – przekroje

9.     Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych

10.   Zgłoszenie - pismo Starostwa Powiatowego w Szamotułach

10a.Zgłoszenie – część opisowa

10b. Zgłoszenie– plan zagospodarowania

10c. Zgłoszenie– mapa ewidencyjna

10d. Zgłoszenie – plan orientacyjny

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1_Formularz ofertowy.docx docx 21.47 2018-09-27 09:48:18 Postępowanie
Załącznik nr 2 _Projekt umowy_.doc doc 90 2018-09-27 09:48:18 Postępowanie
Załącznik nr 3_Obowiązek informacyjny RODO.docx docx 18.07 2018-09-27 09:48:18 Postępowanie
Załącznik nr 4_Obowiązek informacyjny RODO.doc doc 72.5 2018-09-27 09:48:18 Postępowanie
Załącznik nr 5_Przedmiar.pdf pdf 448.25 2018-09-27 09:48:18 Postępowanie
Załącznik nr 6_Wykaz osob.doc doc 34 2018-09-27 09:48:18 Postępowanie
Załącznik nr 7_Wykaz robót.doc doc 34.5 2018-09-27 09:48:18 Postępowanie
Załącznik nr 8_PW_opis_techniczny.pdf pdf 328.57 2018-09-27 09:48:18 Postępowanie
Załącznik nr 8a_rys_1_plan_orientacyjny.pdf pdf 229.11 2018-09-27 09:48:18 Postępowanie
Załącznik nr 8b_rys_2_plan_sytuacyjny.pdf pdf 567.48 2018-09-27 09:48:18 Postępowanie
Załącznik nr 8c_rys_3_przekroje_normalne+szcze.pdf pdf 243.2 2018-09-27 09:48:18 Postępowanie
Załącznik nr 9_STWiORB.pdf pdf 11210.09 2018-09-27 09:48:18 Postępowanie
Załącznik nr 10_Zgłoszenie Starostwo.pdf pdf 207.34 2018-09-27 09:48:18 Postępowanie
Załącznik nr 10a_Zgłoszenie_opis.pdf pdf 788.85 2018-09-27 09:48:18 Postępowanie
Załącznik nr 10b_rys_2_plan_zagospodarowania.pdf pdf 565.19 2018-09-27 09:48:18 Postępowanie
Załącznik nr 10c_rys_3_mapa_ewidencyjna.pdf pdf 432.21 2018-09-27 09:48:18 Postępowanie
Załącznik nr 10d_rys_1_plan_orientacyjny.pdf pdf 257.14 2018-09-27 09:48:18 Postępowanie
Unieważnienie.pdf pdf 101.18 2018-10-04 14:44:10 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2018-10-04 14:45 Michalina Grzebyta Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Unieważnienie.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Budowa prawoskrętu z os. Borek na ul. Mickiewicza - 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 356