Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-07-2018 12:42:26 |
Składania : | 24-07-2018 14:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
1. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje odtworzenie uszkodzonego przepustu drogowego na ul. Morelowej we Wronkach, m.in. w zakresie:
1) Roboty rozbiórkowe, w zakresie których wchodzą m.in..:
a) demontaż poręczy,
b) rozbiórka elementów betonowych,
c) rozbiórka krawężników, itp.
2) Odtworzenie skarp przepustu, w zakresie którego wchodzą takie roboty jak:
a) zasypywanie wnęk piaskiem,
b) wykonanie nawierzchni z płyt wielootworowych,
c) wykonanie i montaż balustrady z pochwytem stalowym, itp.;
3) Roboty drogowe, w zakresie których wchodzą m.in..:
a) cięcie mechaniczne i rozebranie nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych,
b) rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego,
c) wykonanie ław pod krawężniki z oporem,
d) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,
e) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych,
f) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, itp.
Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w przedmiarze robót..
2. Kryteria oceny ofert i ich procentowa wartość: najniższa cena ogółem w zł brutto: 100% = 100 pkt.
3. Imię i nazwisko pracownika merytorycznie odpowiedzialnego za realizację zamówienia:
p. Marlena Hibner-Koza, tel. nr: 67 25 49 518,adres e-mail: m.hibnerkoza@wronki.pl
4. Termin składania ofert przez platformę zakupową:
a) Dzień: 24 lipca 2018r.
b) Godzina: 14:00
5. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
6. Termin wykonania zamówienia: 30 dni od daty podpisania umowy
7. Okres gwarancji: 12 miesięcy
8. Warunki płatności:
Wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę (po protokólarnym odbiorze) w ciągu 14 dni licząc od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. Za datę zapłaty uważać się będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
9. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Cenę ofertową należy obliczyć drogą sporządzenia kosztorysu ofertowego, opracowanego w oparciu o kosztorys ofertowy Zamawiającego, stanowiący załącznik nr 5
2) Wykonawca określa cenę ofertową poprzez wskazanie w formularzu ofertowym (załącznik nr1) cenę za wykonanie zamówienia, która to cena musi wynikać z załączonego kosztorysu ofertowego, sporządzonego w oparciu o kosztorys ofertowy Zamawiającego.
3) Oferta powinna obejmować pełny zakres zamówienia –wszystkie elementy, wymienione w załączniku nr 5
10. Informacja o dokumentach i oświadczeniach, jakie mają załączyć Wykonawcy.
formularz ofertowy-sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
11. Informacje dodatkowe:
Oferty, które złożone zostaną po terminie wyznaczonym na ich składanie lub nie będą zawierać istotnych elementów zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.
Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Projekt umowy
3. Obowiązek informacyjny RODO
4. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art 13 lub art 14 RODO
5. Kosztorys ofertowy
6. Przedmiar robót
2018-07-24 14:19 | Michalina Grzebyta | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania |
Komunikaty