Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-07-2018 11:30:53 |
Składania : | 24-07-2018 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
1. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje remont elewacji budynków:mieszkalnego i gospodarczego z ogrodzeniem oraz rozbiórkę budynku gospodarczego, zlokalizowanych przy ul. Sierakowskiej 24 w m. Wronki, a wszczególności:
1) Rozbiórkę budynku gospodarczego,
2) Remont elewacji budynku gospodarczego oraz ogrodzenie,
3) Remont dachu budynku mieszkalnego i gospodarczego,
4) Wymianę częściową stolarki drzwiowej i okiennej,
5) Malowanie elewacji,
6) Wykonanie izolacji fundamentów,
7) Rozbiórkę i montaż nawierzchni z kostki betonowej
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w załącznikach:przedmiarach robót i projekcie budowlanym.
2. Kryteria oceny ofert i ich procentowa wartość: najniższa cena ogółem w zł brutto: 100% = 100 pkt.
3. Imię i nazwisko pracownika merytorycznie odpowiedzialnego za realizację zamówienia:
Jan Kwaśny, tel. nr: 67 25 49 516, adres e-mail: k.kwasny@wronki.pl
4. Termin składania ofert przez platformę zakupową:
a) Dzień: 24 lipca 2018r.
b) Godzina: 12:00
5. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
6. Termin wykonania zamówienia: do 12 października 2018 r.
7. Okres gwarancji: 36 miesięcy
8. Warunki płatności:
Wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę (po protokólarnym odbiorze) w ciągu 14 dni licząc od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. Za datę zapłaty uważać się będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
9. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Cenę ofertową należy obliczyć drogą sporządzenia kosztorysu ślepego, opracowanego w oparciu o kosztorys ślepy Zamawiającego stanowiący załącznik nr 5
2) Wykonawca określa cenę ofertową poprzez wskazanie w formularzu ofertowym (załącznik nr1) cenę za wykonanie zamówienia, która to cena musi wynikać z załączonego kosztorysu ślepego, sporządzonego w oparciu o kosztorys ślepy Zamawiającego.
3) Oferta powinna obejmować pełny zakres zamówienia –wszystkie elementy, wymienione w załączniku nr 5
10. Informacja o dokumentach i oświadczeniach, jakie mają załączyć Wykonawcy.
formularz ofertowy-sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
11. Informacje dodatkowe:
Oferty, które złożone zostaną po terminie wyznaczonym na ich składanie lub nie będą zawierać istotnych elementów zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.
Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Projekt umowy
3. Obowiązek informacyjny RODO
4. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art 13 lub art 14 RODO
5. Kosztorys ślepy
6. Projekt budowlany, opis
7. Projekt budowlany, rysunki
8. Przedmiar robót
9. Pozwolenia
2018-07-24 12:51 | Michalina Grzebyta | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania |
Komunikaty