Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ na wykonanie okresowego 5-letniego przeglądu technicznego w budynkach użyteczności publicznej Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz

Dorota Mencwel
Gmina Rawicz Oddział: Wydział Organizacji i Nadzoru
Termin:
Zamieszczenia : 15-03-2018 12:37:35
Składania : 16-04-2018 15:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

ZAMAWIAJĄCY
Urząd Miejski Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie udzielane jest w trybie udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro netto, określonej w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, w związku z tym postępowanie prowadzone jest w sposób uproszczony tak aby wydatek był dokonany w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów oraz optymalnego doboru metod i środków służących osiągnięciu założonych celów, a także w sposób umożliwiający terminową realizację zadań.

MIEJSCE PUBLIKACJI OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU
platforma zakupowa openNexus

SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA DOTYCZĄCA PRZEDMIOTU, ZAKRESU, CELU ZAMÓWIENIA ORAZ FORMY OPRACOWANIA WYNIKÓW KONTROLI 5 LETNIEJ

1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie przeglądów 5 letnich zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U z 2013 r. poz. 1409 z poźn. zm.)

2. ZAKRES OPRACOWANIA (załącznik Nr 1)
Zakres zamówienia obejmuje:
a) budynek użyteczności publicznej: Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, przy ul. Piłsudskiego 21
b) budynek użyteczności publicznej: Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, Wydział Spraw Obywatelskich, Urząd Stanu Cywilnego, Prokuratura – ul. Piłsudskiego 19
c) budynek użyteczności publicznej: Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz
- Ratusz w Rawiczu, Rynek 1
d) budynek użyteczności publicznej: Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz – Ratusz w Sarnowie, Rynek Sarnowski 1a
3. CEL OPRACOWANIA
Sporządzenie dokumentacji z przeglądu 5-letniego budynków, wraz z oceną stanu technicznego i przydatności do użytkowania instalacji (elektrycznej, piorunochronnej, gazowej, kotłów C.O., przeglądów kominowych dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia (wykaz obiektów budowlanych stanowi zał. nr 1) w formie odrębnych opracowań dla każdego budynku w celu sprawdzenia stanu technicznego budynków ich przydatności do użytkowania, estetyki obiektu oraz jego otoczenia w tym również badań instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów i uziemień instalacji i aparatów, ochrony p-poż. Do obowiązków Wykonawcy należało będzie uzupełnienie obecnych książek obiektów oraz zaproponowanie kolejności prac remontowych koniecznych do wykonania.

4. FORMA OPRACOWANIA
Całość opracowania z przeglądu 5 letniego powinno być wykonane i przekazane w formie pisemnej oraz na nośniku elektronicznym (dysku CD). Forma pisemna musi zawierać:
1. Stronę tytułową na której zamieszczona jest: nazwa i adres oraz nip, regon i telefon firmy wykonującej przegląd - nazwę przeglądu - liczbę porządkową budynku wg załącznika nr 1 do umowy - nazwę obiektu oraz jego zdjęcie (kolorowe) - adres - nazwę i adres zleceniodawcy - autorów poszczególnych protokołów branżowych wraz z pieczątkami, podpisami, nr uprawnień i nr ewidencji w Izbie - miejscowość i datę wykonania opracowania
2. Spis zawartości opracowania.
3. Dane ogólne - przedmiot - zakres - cel
4. Opis techniczny budynku z wyszczególnieniem jego elementów - opis ogólny zawierający technologię w jakiej obiekt wybudowano, wyszczególnione elementy budynku i ich opis (ok. 16 - 20 elementów)
4.1. Określenie procentu zużycia budynku min. 2 metodami:
1 - metoda Rossa uwzględniająca wiek i stan utrzymania budynku,
2 – metoda oparta o stan zachowania elementów z podziałem na minimum trzy elementy: stan surowy, wykończeniowy, instalacje.
4.2. Wstępną kwalifikację do jakiego rodzaju remontu czy też naprawy bieżącej nadaje się budynek.
4.3. Protokoły:
Branży budowlanej zawierający: nazwę obiektu, adres, datę przeglądu oraz autora i podstawę prawną wykonanego przeglądu. Tabelarycznie zestawione przeglądy wszystkich pomieszczeń, piwnic i strychów, klatek schodowych elewacji, dachu i innych miejsc w budynku z opisem miejsca występowania usterek, opis usterek, sposób usunięcia usterek oraz ich stopień pilności. Protokół kominiarski z wypisanymi usterkami i zaleceniami pokontrolnymi dostarczony przez zlecającego. Ocena estetyki otoczenia budynku możliwości ewakuacji ludzi w razie wystąpienia pożaru itp. Dokumentacja fotograficzna budynku zawierająca co najmniej wszystkie elewacje, dach i inne miejsca występowania usterek. Wnioski i zalecenia z branży budowlanej oraz podpis osoby wykonującej przegląd.
Branży instalacyjnej
- sanitarnej (wodnej, kanalizacyjne, c.o. innej jeżeli występuje) zawierający: nazwę obiektu datę wykonania przeglądu oraz osobę wykonującą przegląd, podstawę prawną. Tabelaryczne zestawienie zawierające lokalizację miejsca przeglądu, opis spostrzeżeń, braków i uszkodzeń, stopień pilności naprawy. Wnioski i zalecenia pokontrolne oraz podpis osoby wykonującej przegląd.
- elektrycznej zawierający: nazwę obiektu datę wykonania przeglądu oraz osobę wykonującą przegląd. Dane instalacji, układ sieciowy instalacji, napięcie znamionowe sieci zasilającej, ochrona p-porażeniowa dodatkowa, przyrządy użyte do badań z opisem typu nr fabrycznego i świadectwa legalizacji urządzenia. Tabelaryczne zestawienie zawierające lokalizację miejsca przeglądu, opis spostrzeżeń, braków i uszkodzeń, zalecenia, stopień pilności naprawy Protokół z pomiaru skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, pomiary rezystancji izolacji instalacji i urządzeń elektrycznych oraz podstawę prawną. Ocena stanu technicznego badanej instalacji, wyniki pomiarów, zalecenia uwagi, orzeczenia.
- wentylacji mechanicznej zawierający: pomiary sprawności wentylacji w poszczególnych pomieszczeniach, opis stanu technicznego instalacji, kontrolę urządzeń (wentylatorów, przewodów i osprzętu instalacyjnego), drożności przewodów kominowych i wentylacyjnych.
4.4. Dokumentacja na nośniku elektronicznych na płycie CD powinna zawierać przegraną kopię całości opracowania z podziałem na budynki, branże i zdjęcia .
4.5. Osoba przeprowadzająca kontrolę okresową budynku, winna przed jej rozpoczęciem zapoznać się z protokołami z poprzednich kontroli, z protokołami robót remontowych wykonanych w danym budynku w okresie od poprzedniej kontroli oraz zgłoszeniami użytkowników lokali dotyczącymi usterek, wad, uszkodzeń lub zniszczeń elementów budynku.
5. Termin wykonania zamówienia
Niniejsze zamówienie należy wykonać do dnia 21 maja 2018 r.
6. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami bez ograniczeń w specjalnościach:
konstrukcyjno-budowlanej.
instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
lub kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych i gazowych.
2. wyrażą zgodę na termin związania ofertą 30 dni.
3. wyrażą zgodę na termin zapłaty faktury 30 dni

7. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 2).
2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 3)
3. Kopie uprawnień budowlanych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego osoby, która będzie wykonywać przeglądy, poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby.
4. Zaparafowany projekt umowy (załącznik Nr 4)
8. Miejsce, termin składania i otwarcia ofert cenowych:
1. Miejsce składania ofert –
Platforma Zakupowa openNexus
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne budynki.
3. Termin złożenia ofert – do dnia: 16 kwietnia 2018 r.
4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 17 kwietnia 2018 r.
9. Sposób obliczenia ceny
1. W formularzu oferty należy podać cenę netto, podatek VAT (procentowo i kwotowo) oraz cenę brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia.
2. Oferta musi zawierać ostateczną cenę obejmującą wszystkie koszty realizacji zadania określonego w opisie przedmiotu zamówienia. Cena oferty musi być podana w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
10. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy ocenie ofert
1. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający, za zgodą oferenta, poprawi oczywiste błędy i omyłki rachunkowe.
3. Zamawiający zastrzega możliwość żądania od oferentów wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
11. Termin związania ofertą.
Termin związania ze złożoną ofertą wynosi 30 dni.
12. Podwykonawstwo
1. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania niniejszego zamówienia podwykonawcom.
2. W formularzu oferty Wykonawca powinien wskazać, czy przedmiotowe zamówienie zostanie powierzone do wykonania podwykonawcom, jeśli tak, to w jakim zakresie.
13. Osoby do kontaktu:
Dorota Mencwel – tel. 65 546 54 00
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.


UWAGA:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienie postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

Załączniki:



1 Załącznik Nr 1 - Zakres opracowania

2 Załącznik Nr 2 - Formularz ofertowy

3 Załącznik Nr 3 - Wykaz osób

4 Załącznik Nr 4 - Projekt umowy

5 Załącznik Nr 5 - Główne zasady przeprowadzania przeglądów technicznych

6 Załącznik Nr 6 - Wzór protokołu przeglądu

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wydział Organizacji i Nadzoru.doc doc 487 2018-03-15 12:37:35 Postępowanie
5-protokol.pdf pdf 72.38 2018-03-26 13:28:46 Postępowanie
załącznik nr 1.pdf pdf 59.9 2018-03-26 13:28:46 Postępowanie
załącznik nr 2.pdf pdf 52.81 2018-03-26 13:28:46 Postępowanie
załącznik nr 3.pdf pdf 48.04 2018-03-26 13:28:46 Postępowanie
załącznik nr 4.pdf pdf 61.92 2018-03-26 13:28:46 Postępowanie
załącznik nr 5.pdf pdf 43.14 2018-03-26 13:28:46 Postępowanie
załącznik nr 6.pdf pdf 85.19 2018-03-26 13:28:46 Postępowanie
załącznik nr 1.odt odt 21.63 2018-03-15 12:37:35 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 1.odt odt 21.63 2018-03-15 12:37:35 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 1.odt odt 21.63 2018-03-15 12:37:35 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 1.odt odt 21.63 2018-03-15 12:37:35 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 1.odt odt 21.63 2018-03-15 12:37:35 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 1.odt odt 21.63 2018-03-15 12:37:35 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 1.odt odt 21.63 2018-03-15 12:37:35 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 1.odt odt 21.63 2018-03-15 12:37:35 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 budynek użyteczności publicznej: Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, przy ul. Piłsudskiego 21 -

załącznik nr 1.odt

1 usługa - (0)
2 budynek użyteczności publicznej: Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, Wydział Spraw Obywatelskich, Urząd Stanu Cywilnego, Prokuratura – ul. Piłsudskiego 19 -

załącznik nr 1.odt

1 usługa - (0)
3 budynek użyteczności publicznej: Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz - Ratusz w Rawiczu, Rynek 1 -

załącznik nr 1.odt

1 usługa - (0)
4 budynek użyteczności publicznej: Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz – Ratusz w Sarnowie, Rynek Sarnowski 1a -

załącznik nr 1.odt

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 383