- Strona główna
- Postępowanie ID 993020
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ROZEZNANIE RYNKU Z OPCJĄ ZAWARCIA UMOWY I ZAPROSZENIEM DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ - WYKONYWANIE ŚWIADECTW CHARAKTERYSTYKI ENERGETYCZNEJ BUDYNKÓW LUB ICH CZĘŚCI (LOKALI)
Wystawiający
-
UżytkownikNatalia Żadziłko
-
Organizacja
-
OddziałUrząd Miejski w Giżycku
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-04 14:52:00
-
Składania2024-10-18 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-18 12:15:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Giżycko, 03.10.2024 r.
ZAMAWIAJĄCY:
Urząd Miejski w Giżycku
ul. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
tel.: 87 7324 113; fax.: 87 428 52 41
Osoba do kontaktów: Natalia Żadziłko – Wydział Mienia, tel.: 798-619-484
ROZEZNANIE RYNKU Z OPCJĄ ZAWARCIA UMOWY I ZAPROSZENIEM DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Zgodnie z art. 2 pkt. 1 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024.1320 t.j) ustawy nie stosuje się. Do zaproszenia ofertowego stosuje się zapisy Kodeksu Cywilnego – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U.2024.1061 t.j).
Niniejsze Rozeznanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego.
Celem Rozeznania jest ustalenie szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
Przedmiot rozeznania rynku z opcją zawarcia umowy
Przedmiotem zamówienia wykonanie usług w zakresie wykonywania świadectw charakterystyki energetycznej dla nieruchomości należących do Gminy Miejskiej Giżycko wg. bieżących wskazań Zamawiającego.
Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia powinien być wykonywany zgodnie z zasadami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectw charakterystyki energetycznej z dnia 27 lutego 2015 r. oraz rozporządzeń zmieniających.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia na własny koszt do Urzędu Miejskiego w Giżycku, Punkt Obsługi Klienta (pok. 7), al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %
Termin realizacji zamówienia – 14 dni od daty zlecenia wg bieżących wskazań Zamawiającego
Termin składania ofert upływa 18 października 2024 r. o godz. 12.00.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko, w zakładce dedykowanej postępowaniu (pod numerem i nazwą wskazaną w tytule IDW).
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie internetowej profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu.
Formularz Ofertowy Wykonawca składa wyłącznie za pośrednictwem Platformy.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. 121 w dniu 18 października 2024 r. o godz. 12:10.
Zamawiający zastrzega prawo do:
a) swobodnego wyboru oferty w ramach kryteriów zapytania ofertowego lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu,
b) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie zapytania ofertowego,
c) zamknięcia zapytania ofertowego bez dokonywania wyboru oferty,
d) wyłącznej interpretacji zapisów zaproszenia do składania ofert.
Przygotowanie oferty
1. Niniejsze rozeznanie rynku prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy pod adresem profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko, w zakładce dedykowanej postępowaniu (pod numerem i nazwą wskazaną w tytule IDW)
2. Formularz Ofertowy Wykonawca składa wyłącznie za pośrednictwem Platformy.
3. Oferta musi zawierać wypełnione następujące dokumenty, stanowiącej załączniki do rozeznania rynku opublikowanego za pośrednictwem Platformy Zakupowej:
a. Regulamin (załącznik nr 1),
b. Formularz ofertowy (załącznik nr 2),
c. Oświadczenie RODO (załącznik nr 3)
d. Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 4)
4. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w ramach niniejszego postępowania.
5. Dopuszcza się powierzenie części lub całości zamówienia podwykonawcom. Informacje na temat udziału podwykonawców należy zamieścić na Formularzu ofertowym.
6. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie internetowej profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu.
7. Termin składania ofert upływa 18 października 2024 r. o godz. 12.00.
8. Ceny powinny być ujęte w formie ryczałtu. Zamawiający nie odpowiada za błędy w wycenie Wykonawcy usług, a cena nie może ulec zwiększeniu ze względu na okoliczności, których Wykonawca nie wziął pod uwagę przy wykonywaniu usług.
9. Wyliczenie poszczególnych elementów powinno być ujęte kwotowo, do dwóch miejsc po przecinku, z zastosowaniem ogólnie przyjętych zasad zaokrągleń.
10. Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim (wskazany jest maszynopis lub wydruk komputerowy). Wszystkie kartki oferty powinny być parafowane lub podpisane przez Wykonawcę bądź osobę (osoby) uprawnioną do występowania w jego imieniu.
11. Oferty niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
12. Kryterium wyboru – 100 % cena.
13. Nie dopuszcza się ofert wariantowych.
14. Zapisy umowne mogą ulec modyfikacjom, dostosowującym umowę ramową do zaistniałych okoliczności faktycznych lub stanowiącym uszczegółowienie stosunku prawnego, bez zmiany konstrukcji oraz sensu niniejszego zamówienia.
Niniejsze rozeznanie cenowe zostało uzupełnione w dniu 14.10.2024 r. o załącznik nr 5 - wzór ramowy umowy.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 798-619-484
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-10-25
13:38:23
|
Natalia Żadziłko |
W
załączeniu
przedstawiam
informację
w
zakresie
wyboru
oferty,
którego
dokonano
w
oparciu
o
rozeznanie
rynku
z
opcją
zawarcia
umowy.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?