Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Jednorazowa dostawa apteczek.

Katarzyna Stanisławska
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Oddział: Wydział Gospodarki Materiałowo- Technicznej
Termin:
Zamieszczenia : 26-09-2024 13:02:00
Składania : 04-10-2024 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Wymagania i specyfikacja

1.   Zakres asortymentu został określony w Formularzu ofertowo-cenowym oraz Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

2.   Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia, zostały określone w projekcie umowy.

3.   Wszelkie opłaty/koszty związane z realizacją zamówienia zostały wkalkulowane w ceny jednostkowe asortymentu.

4.   Płatność – termin płatności do dnia 28.11.2024 r. po doręczeniu prawidłowo wystawionej faktury.

5.   Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/

6.   Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.


Osoby do kontaktu:

Katarzyna Stanisławska
Wydział GMT KWP w Łodzi
Tel. 47 841 32 32
E-mail: zzpgmt@ld.policja.gov.pl

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał nr.2-cz.1 opis przedmiotu zamówienia - po modyfikacji z dnia 02.10.2024.pdf pdf 423.49 2024-10-02 15:15:04 Postępowanie
PROJEKT UMOWY.pdf pdf 398.78 2024-09-26 13:02:00 Przedmiot zamówienia
zał nr.1- cz.1 Formularz ofertowo-cenowy.docx docx 23.87 2024-09-26 13:02:00 Przedmiot zamówienia
zał nr.2-cz.1 opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 694.2 2024-09-26 13:02:00 Przedmiot zamówienia
zał nr.4 - informacja o przetwarzaniu danych osobowych.docx docx 17.95 2024-09-26 13:02:00 Przedmiot zamówienia
OGŁOSZENIE.pdf pdf 482.06 2024-09-26 13:02:00 Przedmiot zamówienia
PROJEKT UMOWY.pdf pdf 398.78 2024-09-26 13:02:00 Przedmiot zamówienia
zał nr.2-cz.2 opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 681.54 2024-09-26 13:02:00 Przedmiot zamówienia
zał nr.1- cz.2 Formularz ofertowo-cenowy.docx docx 23.93 2024-09-26 13:02:00 Przedmiot zamówienia
zał nr.4 - informacja o przetwarzaniu danych osobowych.docx docx 17.95 2024-09-26 13:02:00 Przedmiot zamówienia
OGŁOSZENIE.pdf pdf 482.06 2024-09-26 13:02:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2024-10-02 15:48 Jolanta Wojdera Pytanie nr 1.
W przypadku R0 najprawdopodobniej wpisano zły skład wyposażenia, ponieważ nie jest on zgodny z aktualnymi wytycznymi, prosiłbym o weryfikację.
Odpowiedź: Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia został zmodyfikowany.
Pytanie nr 2.
Czy w wyposażeniu R0 w pozycji nr 3. Opatrunek hemostatyczny na gazie wymagają Państwo tak samo jak w tym plecaka SLIM opatrunków hemostatycznych o opisie - Opatrunek hemostatyczny do tamowania bardzo silnych krwotoków umieszczony w jałowej gazie 7,6 cm x 300 cm - ma to ogromny wpływ na cenę, ponieważ w przypadku tak okrojonego zapisu w R0 można dać cokolwiek, czyli nawet malutki opatrunek hemostatyczny, który jest kilkukrotnie tańszy niż jego większy odpowiednik, a jego skuteczność w przypadku rany postrzałowej czy kłutej jest praktycznie znikoma.
Odpowiedź: Wymagany opatrunek to ten umieszczony w jałowej gazie o wymiarach 7,6 cm x 300 cm
Pytanie nr 3
W przypadku opisu torby zawarty został opis firmy Czarmed. Czy odstąpią Państwo od zapisu o możliwości przenoszenia torby na plecach - takiej informacji nie ma w wytycznych.
Odpowiedź: Zamawiający odstępuje od wymogu możliwości noszenia torby na plecach.
Pytanie nr 4
Czy będą Państwo w odpowiedni sposób weryfikować z jakiego materiału została wykonana torba? Niestety spotkaliśmy się już w zapytaniach do policji z realizacjami innych firm, które podsyłały dokumenty do oryginalnej CORDURY, a torby były wykonane z materiału równoważne. Jest to również bardzo istotny aspekt, ponieważ oryginalna CORDURA jest 2x droższa niż inne materiały równoważne. Oczywiście te równoważne materiały jak najbardziej spełniają swoje funkcje użytkowe, aczkolwiek w zapisie wyraźnie jest zapis CORDURA, także uważam, iż wszyscy wykonawcy powinni się do tego stosować.
Odpowiedź: Zamawiający informuje, że dopuszcza wykonanie torby z CORDURY lub materiału równoważnego.
2024-10-02 15:14 Katarzyna Stanisławska W związku z koniecznością modyfikacji opisu przedmiotu zamówienia - zmianie ulega termin składania ofert do dnia 04.10.2024 r., do godz. 12.00

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 część 1-Jednorazowa dostawa apteczek RO zestaw nr 5 wg. Zarzadzenia nr 55 KGP 1.Szczegóły dotyczące zapytania znajdują się w załącznikach: a. projekcie umowy, b. formularzu ofertowo-cenowym, c. szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, d. wzorze protokołu odbioru, e. informacji o przetwarzaniu danych osobowych, f. ogłoszeniu. 2. Proszę o składanie ofert na formularzu ofertowo-cenowym, załączając również podpisany opis przedmiotu zamówienia, oraz informację o przetwarzaniu danych osobowych. 3.Ofertę proszę składać na platformie zakupowej. 4. Jako wartość oferty proszę wpisać ogólną wartość z formularza ofertowo-cenowego.

PROJEKT UMOWY.pdf

zał nr.1- cz.1 Formu [...].docx

zał nr.2-cz.1 opis p [...].pdf

zał nr.4 - informacj [...].docx

OGŁOSZENIE.pdf

1 dostawa - (0)
2 część 2-Jednorazowa dostawa apteczek SLIM zestaw nr 10 wg Zarządzenia nr 55 KGP 1.Szczegóły dotyczące zapytania znajdują się w załącznikach: a. projekcie umowy, b. formularzu ofertowo-cenowym, c. szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, d. wzorze protokołu odbioru, e. informacji o przetwarzaniu danych osobowych, f. ogłoszeniu. 2. Proszę o składanie ofert na formularzu ofertowo-cenowym, załączając również podpisany opis przedmiotu zamówienia, oraz informację o przetwarzaniu danych osobowych. 3.Ofertę proszę składać na platformie zakupowej. 4. Jako wartość oferty proszę wpisać ogólną wartość z formularza ofertowo-cenowego.

PROJEKT UMOWY.pdf

zał nr.2-cz.2 opis p [...].pdf

zał nr.1- cz.2 Formu [...].docx

zał nr.4 - informacj [...].docx

OGŁOSZENIE.pdf

1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3048 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Termin płatności do dnia 28.11.2024 roku po doręczeniu prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zamówienie zostanie zrealizowane najpóźniej do dnia 06.11.2024r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 313