Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-09-2024 11:52:00 |
Składania : | 01-10-2024 15:00:00 |
Otwarcia : | 01-10-2024 15:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1. Termin realizacji zamówienia – maksymalnie do dn. 16.12.2024 r. (dla zadania nr 1 i 2)
Gwarancja zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
3. Termin płatności 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. Forma płatności przelew. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
4. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/przesyłki leżą po stronie Wykonawcy.
5. Termin związania ofertą – 10 dni.
6. Dostawca, który dwukrotnie nie wywiązał się z złożonej oferty (terminowość, zgodność oferty z OPZ, itd.) nie będzie brany pod uwagę w niniejszym postępowaniu.
7. Jeżeli w prowadzonym postępowaniu, w którym jedynym kryterium jest cena, nie będzie można dokonać wyboru oferty, ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z w/w postanowieniami,
Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, projektem umowy i ich akceptacja.
Użytkownik wyraża zgodę na wszystkie zawarte postanowienia
i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Złożenie oferty jest równoznaczne
z akceptacją projektu Umowy i obliguje Wykonawcę do jej zawarcia w przypadku
wyboru jego oferty. W przypadku braku zgody na powyższe warunki – prosimy nie
składać ofert.
Wraz z ofertą należy złożyć podpisany
formularz ofertowy, oraz podpisane załączniki nr 1-2
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 47 841 11 18
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty