- Strona główna
- Postępowanie ID 967003
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Wykonanie 5-letniego przeglądu stanu technicznego budynków
Wystawiający
-
UżytkownikSpółdzielnia Sąsiedzi
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-08-12 12:41:00
-
Składania2024-08-26 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-08-26 10:30:00
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Spółdzielnia Socjalna Sąsiedzi zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu
pod nazwą:
Okresowa kontrola stanu technicznego i przydatności do użytkowania
obiektu budowlanego przeprowadzanej co 5 lat.
OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wykonanie
obowiązkowych przeglądów technicznych w budynkach zgodnie z Ustawą Prawo
budowlane art. 62 ust.1 pkt 2 zlokalizowanych na terenie Gminy
Pieniężno.
Realizacja zobowiązania spoczywającego na właścicielu lub zarządcy
obiektu budowlanego wynikająca z ustawy
Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r., Dz.U
z 2019 r. t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725, 834
Zakres przedmiotowych prac:
5-letnia okresowa kontrola, polegająca na sprawdzeniu stanu
technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetki obiektu
budowlanego oraz otoczenia
1. Wymagania
dotyczące wykonania przeglądów:
a.
Przeglądu należy wykonać zgodnie z
ustawą Prawo Budowlane, art. 62 ust. 1 pkt.2
b.
Z przeprowadzonego przeglądu
Wykonawca sporządzi szczegółowe protokoły wraz z zaleceniami pokontrolnymi, zwane dalej dokumentacją.
c.
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu
dokumentację w wersji papierowej. Dostarczona dokumentacja w wersji papierowej
będzie starannie oprawiona.
d.
Wykonawca wykona przeglądy obiektów
zgodnie z załącznikiem. Poprzez wykonanie przeglądów rozumie się wykonanie na
gruncie czynności przeglądowych obiektów w obecności osób odpowiedzialnych wskazanych
przez Zamawiającego, dokonanie stosownych wpisów w książkach obiektów
budowlanych, ostatecznym przekazaniem dokumentacji bez wad i zastrzeżeń po przeprowadzeniu
procedury sprawdzenia przez Zamawiającego opisanej poniżej.
e.
Dokumentem potwierdzającym odbiór
przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia będzie podpisany z wynikiem
pozytywnym Protokół odbioru końcowego.
f.
Zamawiającemu przysługuje prawo
wcześniejszego sprawdzenia prawidłowości wykonania przedmiotu zamówienia przed
jego odbiorem. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentacje na podstawie
Protokołu przekazania. Zamawiający dokona sprawdzenia przekazanej dokumentacji
w terminie do 3 dni roboczych od dnia jej przekazania przez Wykonawcę i
powiadomi Wykonawcę, czy wykonany przedmiot zamówienia przyjmuje, czy też
uzależnia jego przyjęcie od wprowadzenia zmian.
g.
Wykonawca dokona zmian, o których
mowa powyżej, w uzgodnionym przez przedstawicieli Stron terminie (nie dłuższym
niż 3 dni robocze) i ponownie przekaże Zamawiającemu dokumentację.
h.
Niezwłocznie, nie później niż w
terminie 2 dni roboczych od daty przekazania powiadomienia o przyjęciu
przedmiotu zamówienia, Strony sporządzą w 2 jednobrzmiących egzemplarzach
Protokół odbioru w formie pisemnej.
i.
Miejscem odbioru przedmiotu
zamówienia jest siedziba Zamawiającego.
j.
Podpisany z wynikiem pozytywnym Protokół
odbioru za wykonane przeglądy będzie stanowił podstawę do wystawienia przez
Wykonawcę faktury VAT.
k.
Protokoły sporządzone w wyniku
kontroli powinny zawierać określenie:
· stanu technicznego elementów budynków objętych kontrolą,
· stanu technicznego pozostałych obiektów budowlanych objętych
kontrolą,
· rozmiarów zużycia lub uszkodzenia kontrolowanych elementów,
· stanu
technicznej sprawności elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na
szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących
podczas użytkowania obiektu.
· ocenę ogólnego stanu
technicznego budynków i obiektów
l.
Wykonawca zobowiązany jest
posiadać stosowne uprawnienia do wykonywania ww. przeglądów.
2. Termin
realizacji.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przeglądów w terminie do 90
dni od daty podpisania umowy.
3. Wymagania dotyczące uprawnień i
doświadczenia osób, które będą wykonywały przedmiot zamówienia.
a. zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy posiadają stosowne uprawnienia bądź dysponują osobami, które posiadają
stosowne i aktualne uprawnienia:
·
zgodnie
z Ustawą Prawo budowlane art. 62 ust. 4-5 kontrole,
o których mowa w art. 62 ust. 1, z zastrzeżeniem ust. 4–6a, przeprowadzają
osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności.
b. Potwierdzeniem spełnienia warunków
udziału w postępowaniu będzie załączenie do oferty kopii stosownych aktualnych uprawnień
do realizacji przedmiotu zamówienia.
4.
Termin płatności.
a. Płatność będzie dokonana po bezusterkowym
odbiorze dokumentacji z wykonanych przeglądów
technicznych, zgodnie z wymaganiami, o którym mowa w pkt. I.;
b. Wynagrodzenie będzie płatne na podstawie prawidłowo wystawionej i dostarczonej przez Wykonawcę faktury VAT i dołączonego do niej Protokołu odbioru podpisanego z wynikiem pozytywnym, w terminie 30 dni kalendarzowych od daty jej wystawienia.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?