Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-08-2024 13:57:00 |
Składania : | 20-09-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 20-09-2024 10:00:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2024-09-20 10:49 | Dorota Pyk-Tamborska | Informacja z otwarcia ofert |
2024-09-20 09:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający informuje, iż zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto: 3 200 000,00 zł |
2024-09-10 13:01 | Dorota Pyk-Tamborska |
INFORMACJA
NR
1
–
WYJAŚNIENIE
I
ZMIANA
TEREŚCI
SWZ W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na usługę pn.: „Odbiór i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Nowiny oraz Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych Gminy Nowiny od dnia 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.” Wykonawcy zwrócili się do Zamawiającego w dniu 02.09.2024r., o wyjaśnienie tresści SWZ. Mając powyższe na uwadze Zamawiający działając na podstawie zapisów art. 135 ust. 2, oraz art. 137 ust. 1 i ust. 2, ustawy z dnia 11 września 2019r . Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz.U.2023r. poz. 1605 ze zm. ) , zwaną dalej ustawą , udziela wyjaśnień treści SWZ i w określonych zakresach dokonuje jej modyfikacji. Zamawiający przekazuje następujące dokumenty: - INFORMACJA NR 1 – WYJAŚNIENIE I ZMIANA TEREŚCI SWZ z dnia 10.09.2024 - SWZ po zmianach z dnia 10.09.2024 - Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia po zmianach z dnia 10.09.2024 - Załącznik nr 2 do SWZ - Wzór umowy po zmianach z dnia 10.09.2024 - Ogłoszenie z dnia 10.09.2024- 2024/S 176 - 542409 Informacja nr 1 (9). [...].pdf Załącznik nr 1 do SW [...].pdf |
Komunikaty