Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-08-2024 12:58:00 |
Składania : | 09-08-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 09-08-2024 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Referat Realizacji Inwestycji Urzędu Miejskiego w Starachowicach, na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zaprasza do złożenia oferty dotyczącej realizacji zadania pn.:
„Pełnienie
usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.:
Budowa
3 studni kanalizacji deszczowej
w
ramach tytułu w budżecie miasta "Budowa
odcinka ulicy Wiosennej
w Starachowicach wraz z przebudową i
rozbudową kanalizacji deszczowej”.
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją ww. zadania - w branży sanitarnej.
Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Gmina Starachowice, ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice,
NIP: 664-19-09-150, REGON: 291009892
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie budowy kanalizacji deszczowej – 3 studnie.
Zamówienie obejmuje także świadczenie usługi w okresie gwarancji oraz rękojmi za wady i polega na koordynacji, zarządzaniu, kontroli, nadzorowaniu i rozliczeniu robót budowlanych w tym ewentualnych robót dodatkowych i zamiennych.
Roboty budowlane będą wykonywane na podstawie odrębnej umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych.
Nadzorowany obiekt scharakteryzowano w „Opisie przedmiotu zamówienia”, dołączonym do dokumentacji przetargowej, a także w dokumentacji przetargowej zamówienia robót budowlanych, dostępnej na stronie BIP Zamawiającego – Platforma zakupowa.
Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru zawarty jest w projekcie umowy, złączonym do dokumentacji przetargowej.
Szczegółowy zakres robót budowlanych polegający na nadzorze inwestorskim przedstawia opis wraz z przedmiarem robót zamieszczony na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/958427
Umowa na roboty budowlane ma charakter kosztorysowy.
Zakres obowiązków i uprawnień Wykonawcy:
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie obowiązków i uprawnień (łącznie z kontrolowaniem rozliczeń budowy) wynikających z art. 25 i 26 Prawa budowlanego.
Udział w przekazaniu przez Zamawiającego placu budowy wykonawcy robót.
Zapewnienie obecności inspektora nadzoru na terenie budowy przez okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia. Czas pracy inspektora winien być dopasowany do pracy Wykonawcy robót i wymagań Zamawiającego. Zamawiający wymaga pobytu inspektora nadzoru, minimum 2x w tygodniu i na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego w branży w której prowadzone są roboty, a także organizowanie i prowadzenie narad koordynacyjnych oraz sporządzanie protokołów z tych narad, w sytuacjach wymagających omówienia problemów.
Na etapie realizacji zadania opiniowanie i przedstawienie do akceptacji przez Zamawiającego – wszelkich zmian do projektu wnioskowanych przez wykonawcę robót budowlanych.
Systematyczne i bieżące monitorowanie przebiegu realizacji procesu inwestycyjnego oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zaistniałych nieprawidłowościach i przeszkodach w terminowym realizowaniu poszczególnych zadań.
Bieżąca kontrola zgodności realizacji inwestycji z zawartymi umowami, kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i materiałów, zgodności robót z warunkami pozwoleń na budowę, zgłoszeń zamiaru wykonania robót, specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno- budowlanymi, normami i przepisami BHP oraz współczesnej wiedzy techniczne.
Bieżąca kontrola oraz sprawdzanie pod względem merytorycznym i rachunkowym dokumentów rozliczeniowych sporządzonych przez Wykonawcę robót (wynagrodzenie Wykonawcy robót jest wynagrodzeniem kosztorysowym), uczestniczenie wraz z przedstawicielem Wykonawcy robót w sporządzaniu książki obmiaru,
Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją, w tym m.in. wymaganej przepisami Prawa budowlanego, kompletowanie przekazanych przez kierownika budowy wszelkich dokumentów takich jak: atesty materiałowe, aprobaty techniczne, wyniki badań, deklaracje zgodności dla dostarczonych materiałów, itp.
Potwierdzenie zgłoszonej przez wykonawcę robót budowlanych gotowości do odbioru końcowego, sprawdzenie niezbędnej dokumentacji odbiorowej i powykonawczej.
Sporządzanie i przedstawianie Zamawiającemu „protokołów konieczności” dla robót dodatkowych oraz robót zamiennych.
W przypadku wystąpienia robót dodatkowych oraz robót zamiennych – pełnienie nadzoru nad tymi robotami.
Sporządzanie rozliczenia rzeczowo - finansowego inwestycji.
Przygotowanie informacji do sporządzania dowodów przekazania – przejęcia na majątek środków trwałych OT.
Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych (w okresie rękojmi) i nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek.
Wykonawca czuwa nad prawidłową i terminową realizacją robót, zawiadamiając niezwłocznie Zamawiającego o ewentualnych zagrożeniach wpływających na przesunięcie terminu w/w robót.
Wykonawca w imieniu Zamawiającego dąży do oszczędnej realizacji inwestycji i zapobiega stratom i marnotrawstwu.
Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie dokonania przez Zamawiającego wydatkowania środków na realizację inwestycji zgodnie z ustawa z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (tj. Dz.U. 2019 poz. 869 z późn. zm.), poprzez należyte wypełnienie obowiązków wynikających z umowy.
Szczegółowy zakres obowiązków określa PROJEKT UMOWY stanowiący załącznik do zapytania ofertowego.
Termin wykonania zamówienia
w
okresie realizacji - od dnia
przekazania placu budowy wykonawcy robót budowlanych, do dnia
zakończenia robót (3
miesiące od daty zawarcia umowy z
wykonawcą robót budowlanych) oraz do dnia uprawomocnienia się
zgłoszenia/pozwolenia na użytkowanie
w
okresie rękojmi - zgodnie
z ofertą wykonawcy robót budowlanych – 60
miesięcy
Cena ofertowa – wynagrodzenie wykonawcy.
Cena ofertowa jest ceną ryczałtową.
Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, w tym podatek VAT a w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej – oprócz wynagrodzenia brutto dla Wykonawcy również składki ZUS i składki na Fundusz Pracy pracodawcy/zatrudniającego stanowiące koszty Zamawiającego – w tym przypadku na wynagrodzenie składa się: wynagrodzenie brutto Wykonawcy według rachunku, plus składki ZUS i na Fundusz Pracy od wynagrodzenia brutto stanowiące koszty Zamawiającego nieujmowane w rachunku brutto przedkładanych przez Wykonawcę.
Wynagrodzenie będzie płatne na zasadach określonych w projekcie umowy.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
1) zdolność techniczna (doświadczenie zawodowe):
wymagane
jest wykazanie co najmniej nw. usług
wykonanych
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert:
a) jedną usługę nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi o wartości co najmniej 30 000 zł brutto, która zawierała w swoim zakresie wykonanie robót na sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej lub wodociągowej,
Uwaga: roboty mogą zawierać się w jednym zadaniu / zamówieniu / inwestycji / Projekcie.
2) zdolność zawodowa (osoby):
wymagane jest dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia tj.:
a) Inspektor branża sanitarna, osoba posiadająca uprawnienia budowlane do nadzorowania robót sanitarnych.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wyżej wymieniony warunek mogą spełniać łącznie.
Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z póżn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r., poz. 1278 z późn. zm.) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które z zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w w/w specjalności.
Zawartość oferty.
Wykonawca przedstawia Zamawiającemu cenę, za jaką wykona przedmiot zamówienia.
Termin złożenia oferty
Ofertę prosimy złożyć w terminie do dnia 09.08.2024 r. do godz. 10:00 na www.platformazakupowa.pl .
Uwaga!! Oferty złożone w innej od ww. formy będą podlegały odrzuceniu. Oferta musi zwierać cenę oraz musi być potwierdzona przez Wykonawcę. Oferty niepotwierdzone będą podlegały odrzuceniu.
Kryterium oceny
Złożone oferty będą oceniane tylko w jednym kryterium – cena 100%.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy złożyli oferty.
Wybranemu wykonawcy zamawiający poda informacje dotyczące przygotowania i podpisania umowy.
W załączeniu wzór umowy, jaka zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą.
Osoby do kontaktu – Monika Sepioło telefon 41-322-11-24
adres e-mail: inwestycje@starachowice.eu
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od podpisania umowy w przypadku, kiedy inwestycja nie będzie realizowana.
Z uwagi na treść art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dn. 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy tejże ustawy.
Wykonawca, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu następujących dokumentów:
dane Oferenta - Wykonawcy - (nazwa, adres, e-mail, telefon, itd.) niezbędne do podpisania umowy,
Oferent niezobowiązany do naliczania podatku VAT winien przedstawić oświadczenie o braku takiego zobowiązania,
wykaz doświadczenia zawodowego oraz wykaz osób biorących udział w realizacji usługi pełnienia nadzoru budowlanego wraz z zestawieniem ich doświadczenia,
kserokopie (potwierdzone „za zgodność z oryginałem”) uprawnień budowlanych do nadzoru nad robotami budowlanymi we wszystkich specjalnościach oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
2024-08-20 12:35 | Monika Sepioło | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: Wybrano najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy: DEKAN Nadzory i Wykonawstwo Marcin Siołek z siedzibą w Kielcach za kwotę 1 230,00 zł brutto. Uzasadnienie oceny i wyboru: Wykonawca złożył ofertę z najkorzystniejszą ceną oraz spełnia wymagania wskazane w postępowaniu. W postępowaniu wpłynęło 2 oferty. |
Komunikaty