Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-08-2024 13:33:00 |
Składania : | 13-08-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 13-08-2024 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Zapraszamy do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego, dotyczącego realizacji zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 130 tys. zł netto.
Wykonanie projektów budowalnych dróg na terenie Gminy Resko
Skrócony opis przedmiotu zamówienia:
Opracowanie dokumentacji projektowej, w tym projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno – budowlanego oraz projektu technicznego:
Zakres planowanych do wykonania opracowań projektowych wskazany został na załączonych mapach:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zapytanie ofertowe - do pobrania w sekcji poniżej.
Zamówienie obejmuje uzyskanie niezależnych pozwoleń na budowę/ zgłoszeń robót w zakresie planowanych przebudów/budów dróg wraz z infrastruktura techniczną.
1. Zakres zadania obejmuje miedzy innymi:
a) Uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego dla planowanych opracowań projektowych, w przypadku wymaganym uzyskanie również decyzji środowiskowych.
a) Uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego dla planowanych opracowań projektowych, w przypadku wymaganym uzyskanie również decyzji środowiskowych.
b)
Wykonanie map do celów projektowych dla
wszystkich projektowanych odcinków dróg wraz z infrastrukturą techniczną oraz
pozyskanie map zasadniczych dla realizacji zadania.
Zakres
map swoim obszarem powinien obejmować teren wymagany dla realizacji projektów
drogowych wraz z wymaganymi projektami branżowymi. Wykonawca w zakresie
przygotowania map powinien wykonać szczegółowy pomiar rzędnych wysokościowych
terenu oraz infrastruktury w celu właściwej realizacji zadania.
c)
Wykonanie badań geologicznych we wszystkich
lokalizacjach projektowanych przebudów dróg wraz z infrastrukturą techniczną.
(Odwierty badawcze maksimum co 150 m)
d)
Usuniecie kolizji dróg oraz zagospodarowania
terenu z istniejącymi sieciami uzbrojenia terenu
e)
Projekty drogowe przebudowy/budowy dróg wraz
z infrastrukturą techniczną we wszystkich wskazanych lokalizacjach.
f)
Projekty budowy oświetlenia drogowego we
wszystkich wskazanych lokalizacjach opracowań projektowych oraz przebudowy
napowietrznej linii elektroenergetycznej na kablową w m. Stara Dobrzyca w
zakresie projektowanej przebudowy oraz budowy drogi, wraz z projektem przyłączy
na działkach prywatnych w związku z przebudowywana linią napowietrzną na
kablową.
W
zakresie opracowań dróg dla pieszych i rowerów zaprojektować należy wzdłuż projektowanej
linii oświetlenia kanał technologiczny, kablowy dla potrzeb instalacji
miejskiej sieci monitoringu.
g)
W zakresie projektowanej przebudowy i budowy
drogi w miejscowości Stara Dobrzyca uwzględnić należy projekt jezdni, chodników
i miejsc postojowych.
h)
W zakresie projektu drogi dla pieszych i
rowerów uwzględnić należy zjazdy oraz zejścia z nasypu kolejowego z
projektowaną drogą do Parku Miejskiego w Resku na terenie działki 292/13 obręb
Resko.
i)
Wykonanie operatów wodnoprawnych wraz z
uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego
j)
W zakresie opracowywanych dokumentacji
projektowych Wykonawca winien uzyskać wymagane warunki techniczne od gestorów
sieci
k)
Dokumentacje projektowe opracować w oparciu o
ustalenia i uzgodnienia z Zamawiającym.
l)
Przygotowania materiałów obejmujących dane
wymagane do wycinki drzew i krzewów w celu uzyskania zgody na ich wycinkę.
m) Uzyskanie wszystkich wymaganych decyzji i uzgodnień niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót.
Opracowanie i zatwierdzenie projektów stałej organizacji ruchu
W zakresie dokumentacji projektowych
uwzględnić należy wszystkie koszty wymagane dla realizacji wskazanych w
zapytaniu opracowań projektowych.
Dokumentacje projektowe wykonać należy
zgodnie z ustawą Prawo Budowlane.
Wszystkie rozwiązania projektowe
należy uzgodnić z Zamawiającym.
2. W ramach
zamówienia opracować należy trzy odrębne dokumentacje projektowe wraz ze
specyfikacjami technicznymi, kosztorysami, przedmiarami robót oraz projektami
stałej organizacji ruchu odrębnie dla tematu:
- Drogi dla pieszych i rowerów wraz z
infrastrukturą techniczną w miejscowości Resko w ciągu nieużytkowanego nasypu
kolejowego, pomiędzy ulicami Szpitalna - Dworcowa (orientacyjna długość 1250 m)
- Drogi dla pieszych i rowerów wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Resko na terenie dz. nr 342, 340, 347/3 (orientacyjna długość 150 m)
- Przebudowy oraz budowy drogi wraz z
infrastrukturą techniczną w miejscowości Stara Dobrzyca, na terenie dz. nr
127/3, 286/4, 296/3, 160/5 (orientacyjna długość 480 m)
3. Dokumentację
przygotować należy dla każdego tematu oddzielnie w 5 egzemplarzach projektu
budowlanego oraz 3 egzemplarze projektu technicznego i 2 egzemplarze
zatwierdzonego projektu stałej organizacji ruchu.
Dokumentację
dotyczącą badań geologicznych należy dostarczyć oddzielnie dla każdego z
tematów. Dokumentację projektu budowlanego i wykonawczego wraz ze
specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz kosztorysami,
projektami stałej organizacji ruchu oraz dokumentacją dotyczącą badań
geologicznych załączyć na nośniku CD/DVD w wersji edytowalnej i PDF
4. Projekty
należy uzgodnić z Zamawiającym oraz w wymaganym zakresie z właścicielami sieci
infrastruktury technicznej.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje również pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji budowy. Wykonawca uwzględni koszt nadzoru autorskiego w cenie oferty
6. Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego wymagane zgłoszenia/ pozwolenia na budowę dla zakresów opracowań projektowych wskazanych w niniejszym zapytaniu.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za zwłokę w realizacji
przedmiotu umowy w wysokości 0,5% wynagrodzenia umownego brutto, za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu przewidzianego w zapytaniu na zakończenie prac. Kwota kary umownej zostanie potrącona z kwoty faktury
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 531 722 640
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Informacja RODO 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Reska Arkadiusz Czerwiński, ul. Rynek 1, 72-315 Resko e-mail resko@resko.pl ; 2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Resko jest Mateusz Jaworski, kontakt: adres e-mail iod@resko.pl, telefon 531 723 031; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Wykonanie projektów budowalnych dróg na terenie Gminy Resko, znak sprawy ZP.271.19.24.ZPOF prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1330 z późn. zm.). 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) Posiada Pani/Pan: 8) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 9) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników).; 10) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 11) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 12) Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2024-08-14 10:36 | Łukasz Sobis |
Zawiadomienie
o
wyborze
oferty. Zamawiający postanowił wybrać ofertę: 1. Stradia Design mgr inż. Grzegorz Pawlukowski, ul. Nieduża 14/1, 71-531 Szczecin, NIP 858-165-36-75 Cena oferty: 152 274,00 zł brutto Uzasadnienie: Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, oferta złożona zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym, oferta złożona jako jedyna. |
Komunikaty