Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: NZP.434/2024 Wykonanie okresowego przeglądu i naprawy sprzętu medycznego stanowiącego wyposażenie ambulansów (trzy zadania)

Termin:
Zamieszczenia : 11-07-2024 14:06:00
Składania : 18-07-2024 11:00:00
Otwarcia : 18-07-2024 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Zamawiający: Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Białej Podlaskiej 21-500 Biała Podlaska, ul. Warszawska 20

Zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.

Wykonanie okresowego przeglądu i naprawy sprzętu medycznego stanowiącego wyposażenie ambulansów (trzy zadania).  

Zadanie nr

Zakres przedmiotu zamówienia

1

Kapnometry

2

Defibrylatory Lifepak, urządzenia do automatycznego masażu serca LUCAS

3

Reduktory, przepływomierze, nosze, transportery, krzesła kardiologiczne, respiratory, ssaki, nosze, pompy infuzyjne, stacje dokujące

Oferent może złożyć ofertę na całość przedmiotu zamówienia (wszystkie trzy części) lub poszczególne części (dowolnie wybraną jedną część).

Niniejsze postępowanie o szacunkowej wartości bez podatku od towarów i usług mniejszej od kwoty 130 000 zł prowadzone jest według zasad Zamawiającego określonych w zapytaniu ofertowym na podstawie obowiązującego u Zamawiającego Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130.000 zł i nie stosuje się do niego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

Zapraszamy do złożenia ofert zgodnych z Zapytaniem Ofertowym poprzez Formularz ofertowy będący załącznikiem do Zapytania Ofertowego.

Zastrzegamy, że Zamawiającemu przysługuje prawo zmiany warunków postępowania, odwołania bądź jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert.

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.

tel. 22 101 02 02

e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 2 - Zestawienie sprzętu do przeglądu.odt odt 98.79 2024-07-11 14:06:00 Postępowanie
załącznik nr 4 - Wykaz wykonanych usług.docx docx 32.37 2024-07-11 14:06:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe podpisany.pdf pdf 3331.92 2024-07-11 14:06:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.docx docx 50.5 2024-07-11 14:06:00 Postępowanie
załącznik nr 1a - Formularz ofertowy (zad 1).docx docx 39.16 2024-07-11 14:06:00 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 1b - Formularz ofertowy (zad 2).docx docx 36.94 2024-07-11 14:06:00 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 1c - Formularz ofertowy (zad 3).docx docx 38.49 2024-07-11 14:06:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 6 - Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia.docx docx 19.46 2024-07-11 14:06:00 Kryterium
załącznik nr 3 - Wzór umowy.pdf pdf 225.92 2024-07-11 14:06:00 Kryterium
Załącznik nr 5 - klauzula informacyjna RODO.docx docx 17.28 2024-07-11 14:06:00 Kryterium
Wyjaśnienia modyfikacja Zamawiającego SKAN.pdf pdf 533.75 2024-07-15 11:01:41 Publiczna wiadomość
WYJAŚNIENIA MODYFIKACJA ZAMAWIAJĄCEGO.pdf pdf 401.34 2024-07-15 11:01:41 Publiczna wiadomość
załącznik nr 2 - Zestawienie sprzętu do przeglądu (po modyfikacji).pdf pdf 896.6 2024-07-15 11:01:41 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 - Zestawienie sprzętu do przeglądu PO MODYFIKACJI SKAN.pdf pdf 6169.4 2024-07-15 11:01:41 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-07-15 11:01 Ewa Galińska W imieniu Zamawiającego – SPR SPZOZ w Białej Podlaskiej, w związku z wpłynięciem do Zamawiającego wniosku o wyjaśnienie treści Zaproszenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie p. 22 Ogłoszenia o zamówieniu, w załączeniu przekazuje się treść zapytania wraz z wyjaśnieniem oraz zmodyfikowany Załącznik nr 2 stanowiący zestawienie sprzętu do przeglądu.

Wyjaśnienia modyfika [...].pdf

WYJAŚNIENIA MODYFIKA [...].pdf

załącznik nr 2 - Zes [...].pdf

Załącznik nr 2 - Zes [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Kapnometry Zgodnie z załącznikiem nr 1a (formularz ofertowy dla zadania nr 1)

załącznik nr 1a - Fo [...].docx

1 usługa - (0)
2 Defibrylatory Lifepak, urządzenia do automatycznego masażu serca LUCAS Zgodnie z załącznikiem nr 1b (formularz ofertowy dla zadania nr 2)

załącznik nr 1b - Fo [...].docx

1 usługa - (0)
3 Reduktory, przepływomierze, nosze, transportery, krzesła kardiologiczne, respiratory, ssaki, nosze, pompy infuzyjne, stacje dokujące Zgodnie z załącznikiem nr 1c (formularz ofertowy dla zadania nr 3)

załącznik nr 1c - Fo [...].docx

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin wykonania - 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Dla każdej pozycji szczegółowego wykazu sprzętu do przeglądu w kolumnie „Wymagany termin wykonania przeglądu” określono miesiąc wykonania usługi. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 KRS lub CEiDG/ pełnomocnictwo - Dokument określający zasady reprezentacji i osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy oraz pełnomocnictwo określające zakres umocowania oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia reprezentuje pełnomocnik. Proszę potwierdzić "Akceptuję" oraz dołączyć wymagane dokumenty. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2024r., poz.507). - Proszę załączyć uzupełniony załącznik nr 6 do zapytania ofertowego. Proszę pamiętać o właściwym skreśleniu: "oświadczam, że podlegam/ nie podlegam* wykluczeniu z postępowania". Proszę potwierdzić "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 6 - Ośw [...].docx

(0)
5 Warunki płatności - Do 30 dni licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Wzór umowy - Proszę zapoznać się ze wzorem umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

załącznik nr 3 - Wzó [...].pdf

(0)
7 Klauzula informacyjna RODO - Proszę zapoznać się z klauzulą informacyjną i po zaakceptowaniu wpisać :" Akceptuję".

Załącznik nr 5 - kla [...].docx

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 183