Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 13/DIR/UŁ/2024 Modernizacja i rozbudowa stacji terenowej Uniwersytetu Łódzkiego w Treście przy ul. Rybnej 28

Anna Sochala
Uniwersytet Łódzki Oddział: Dział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 03-07-2024 14:05:00
Składania : 22-07-2024 09:30:00
Otwarcia : 22-07-2024 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy - oferty dodatkowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

Modernizacja i rozbudowa stacji terenowej Uniwersytetu Łódzkiego w Treście obejmuje : rozbiórkę istniejących budynków oraz budowę i częściowe wyposażenie (wyposażenie wbudowane) nowych budynków (tzw. budynku badawczo-rozwojowego pełniącego również funkcje dydaktyczne, warsztatowe i szkoleniowe wraz z wylęgarniami, laboratoriami,  salą konferencyjną, pomieszczeniami biurowymi i administracyjnymi) wraz z przebudową, rozbudową i budową powiązanej infrastruktury technicznej oraz dróg wewnętrznych.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej (stanowiącej Załączniki nr 10.1-10.3 do SWZ) oraz kosztorysach nakładczych (stanowiących Załącznik nr 11 do SWZ) - do pobrania w wersji elektronicznej  na Platformie.


W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,

- lub podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. nr 6 do SWZ_Wykaz robót_umowy o pracę.docx docx 25.79 2024-07-03 14:05:00 Postępowanie
Zał. nr 7 do SWZ_Wykaz prac_.docx docx 60.88 2024-07-03 14:05:00 Postępowanie
Zał. nr 4 do SWZ_Ośw._grupa kapitałowa.docx docx 59.29 2024-07-03 14:05:00 Postępowanie
Zał. nr 3 do SWZ_Ośw. dot. spełnienia warunków udziału.docx docx 28.1 2024-07-03 14:05:00 Postępowanie
Zał. nr 5 do SWZ_ Projekt umowy.docx docx 111.95 2024-07-03 14:05:00 Postępowanie
Zał. nr 2 do SWZ_Ośw. dot. przesłanek wykluczenia.docx docx 31.72 2024-07-03 14:05:00 Postępowanie
Zał. nr 1 do SWZ_Formularz oferty.docx docx 68.12 2024-07-03 14:05:00 Postępowanie
SWZ_Tresta_Budynek dydaktyczny UŁ.docx docx 158.85 2024-07-03 14:05:00 Postępowanie
Zał. nr 3a do SWZ_ośw. podmiotu udostępn. zasoby dot. spełn. warunków udziału.docx docx 28.23 2024-07-03 14:05:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 152.19 2024-07-03 14:05:00 Postępowanie
Zał. nr 8 do SWZ_Wykaz osób.docx docx 72.98 2024-07-03 14:05:00 Postępowanie
Zał. nr 9 do SWZ_Zobowiązanie do oddania zasobów.docx docx 28.94 2024-07-03 14:05:00 Postępowanie
Zał. nr 10.1-1 do SWZ_Dokumentacja projektowa.edit.zip zip 22826.85 2024-07-03 14:05:00 Postępowanie
Zał. nr 10.1-2 do SWZ_Dokumentacja projektowa.edit.zip zip 53870.06 2024-07-03 14:05:00 Postępowanie
Zał. nr 10.1-3 do SWZ_Dokumentacja projektowa.edit.zip zip 48259.34 2024-07-03 14:05:00 Postępowanie
Zał. nr 10.1-4 do SWZ_Dokumentacja projektowa.edit.zip zip 36425.7 2024-07-03 14:05:00 Postępowanie
Zał. nr 10.1-5 do SWZ_Dokumentacja projektowa.edit.zip zip 33714.15 2024-07-03 14:05:00 Postępowanie
Zał. nr 10.1-6 do SWZ_Dokumentacja projektowa.edit.zip zip 49533.22 2024-07-03 14:05:00 Postępowanie
Zał. nr 10.1-7 do SWZ_Dokumentacja projektowa.edit.zip zip 50631.33 2024-07-03 14:05:00 Postępowanie
Zał. nr 10.1-8 do SWZ_Dokumentacja projektowa.edit.zip zip 28141.98 2024-07-03 14:05:00 Postępowanie
Zał. nr 10.1-9 do SWZ_Dokumentacja projektowa.edit.zip zip 26249.56 2024-07-03 14:05:00 Postępowanie
Zał. nr 10.1-10 do SWZ_Dokumentacja projektowa.edit.zip zip 48647.44 2024-07-03 14:05:00 Postępowanie
Zał. nr 10.1-11 do SWZ_Dokumentacja projektowa.edit.zip zip 3376.13 2024-07-03 14:05:00 Postępowanie
Zał. nr 10.2-1 do SWZ_Dokumentacja projektowa.pdf.zip zip 97805.17 2024-07-03 14:05:00 Postępowanie
Zał. nr 10.2-2 do SWZ_Dokumentacja projektowa.pdf.zip zip 63103.02 2024-07-03 14:05:00 Postępowanie
Zał. nr 10.2-3 do SWZ_Dokumentacja projektowa.pdf.zip zip 2809.1 2024-07-03 14:05:00 Postępowanie
Zał. nr 10.3 do SWZ_Dokumenty formalne.zip zip 204906.5 2024-07-03 14:05:00 Postępowanie
Zał. nr 11 do SWZ_Kosztorysy nakładcze.zip zip 3573.92 2024-07-03 14:05:00 Postępowanie
Zał. nr 12_Standardy Dostępności architektonicznej UŁ.pdf pdf 6736.74 2024-07-03 14:05:00 Postępowanie
SWZ_Tresta_Budynek dydaktyczny UŁ_aktualizacja 05.07.2024.docx docx 159.35 2024-07-05 13:58:10 Publiczna wiadomość
Zał. nr 1 do SWZ_Formularz oferty_aktualizacja 05.07.2024.docx docx 68.27 2024-07-05 13:58:10 Publiczna wiadomość
Zał. nr 3a do SWZ_ośw. podmiotu udostępn. zasoby_aktualizacja 05.07.2024.docx docx 28.1 2024-07-05 13:58:10 Publiczna wiadomość
Zał. nr 5 do SWZ_ Projekt umowy_aktualizacja 05.07.2024.docx docx 112.55 2024-07-05 13:58:10 Publiczna wiadomość
Pytanie-odpowiedź z dn. 09.07.2024.doc doc 32 2024-07-11 07:54:37 Publiczna wiadomość
Pytania-odpowiedzi z dn. 17.07.2024.docx docx 25.45 2024-07-17 13:01:58 Publiczna wiadomość
Lista obecności z dnia 18.07.2024.PDF PDF 382.23 2024-07-18 13:44:13 Publiczna wiadomość
Protokół z wizji lokalnej z dnia 18.07.2024.pdf pdf 79.51 2024-07-18 13:44:13 Publiczna wiadomość
Zał. nr 1 - załacznik graficzny.pdf pdf 317.17 2024-07-18 13:44:13 Publiczna wiadomość
Zał. nr 2 - Fotografie wykonane w trakcie wizji lokalnej.pdf pdf 42919.16 2024-07-18 13:44:13 Publiczna wiadomość
pytania— odpowiedzi z dnia 18.07.2024.doc doc 68.5 2024-07-18 16:16:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-07-18 16:16 Anna Sochala Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedzi na pytania Wykonawcy dotyczące zapisów SWZ przesłane za pośrednictwem Platformy zakupowej w dniu 18.07.2024 r.

pytania— odpowiedzi [...].doc

2024-07-18 13:44 Krzysztof Michalak Zamawiający zorganizował w dniu 18.07.2024r., o godzinie 10:00, wizję lokalną dla wszystkich Wykonawców zainteresowanych postępowaniem przetargowym o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający przedstawia w załączniku zapytania skierowane do Zamawiającego w trakcie wizji wraz z odpowiedziami. Odpowiedzi na pytania dotyczące przedmiotowego postępowania są wiążące dla wszystkich Wykonawców zainteresowanych udziałem w postępowaniu i należy je uwzględnić sporządzając i składając ofertę.

Lista obecności z dn [...].PDF

Protokół z wizji lok [...].pdf

Zał. nr 1 - załaczni [...].pdf

Zał. nr 2 - Fotograf [...].pdf

2024-07-18 12:56 Anna Sochala Zamawiający przekazuje poniżej odpowiedź na pytanie Wykonawcy dotyczące zapisów SWZ przesłane za pośrednictwem Platformy zakupowej w dniu 18.07.2024 r.

Pytanie:
Prosimy o udostępnienie grafiki wektorowej logo przedstawionego na elewacji budynku, zgodnie z rysunkiem architektury "1705 - PW - 512 a4.pdf"

Odpowiedź Zamawiającego:
Logo na elewacji budynku do uzgodnienia z zamawiającym na etapie realizacji zamówienia
2024-07-18 12:53 Anna Sochala Zamawiający przekazuje poniżej odpowiedź na pytanie Wykonawcy dotyczące zapisów SWZ przesłane za pośrednictwem Platformy zakupowej w dniu 17.07.2024 r.

Pytanie:
Dotyczy §22 ust. 10 wzoru umowy. Wnosimy o wprowadzenie maksymalnej wysokości zmiany na poziomie 20% (czyli poziom 120%), i tym samym dostosowanie zapisu do orzecznictwa KIO (wyrok z dnia 2022-10-25, sygnatury akt: KIO 2532/22, KIO 2536/22, KIO 2544/22).

Odpowiedź Zamawiającego: Zapis §22 ust. 10 projektu umowy pozostaje bez zmian.
2024-07-17 13:01 Anna Sochala Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedzi na pytania Wykonawcy dotyczący zapisów SWZ przesłane za pośrednictwem Platformy zakupowej w dniu 17.07.2024 r.

Pytania-odpowiedzi z [...].docx

2024-07-17 11:25 Anna Sochala Zamawiający przekazuje poniżej odpowiedzi na pytania Wykonawcy dotyczący zapisów SWZ przesłane za pośrednictwem Platformy zakupowej w dniu 11.07.2024 r.

1. Czy projektowany system alarmowy ma mieć podtrzymanie akumulatorowe podczas awarii zasilania podstawowego ?? W załączonej dokumentacji projektowej nie ma o tym mowy.

Odpowiedź: System alarmowy ma mieć podtrzymanie akumulatorowe podczas awarii zasilania podstawowego. Ostateczny wybór urządzeń i wyposażenia wymaga akceptacji Zamawiającego/ Użytkownika. Po akceptacji przez Zamawiającego konkretnego rozwiązania systemu alarmowego Wykonawca powinien opracować konieczną dokumentację warsztatową.

2. Proszę o załączenie obowiązkowego dla projektu systemu alarmowego bilansu prądowego wskazującego na ilość i pojemność koniecznych do zastosowania akumulatorów.

Odpowiedź: Ostateczny wybór urządzeń i wyposażenia wymaga akceptacji Zamawiającego/ Użytkownika. Po akceptacji przez Zamawiającego konkretnego rozwiązania systemu alarmowego Wykonawca powinien opracować konieczną dokumentację warsztatową.

3. Proszę o uszczegółowienie schematu blokowego, tak aby zawarta w nim była chociaż minimalna informacja w zakresie faktycznej struktury zaprojektowanego systemu. Aby można było określić potrzebną ilość modułów rozszerzeń, obudów, akumulatorów, zasilaczy itp. Z załączonego schematu wynika, że centrala alarmowa INTEGRA posiada ponad 40 linii co nie jest prawdą.

Odpowiedź: Ostateczny wybór urządzeń i wyposażenia wymaga akceptacji Zamawiającego/ Użytkownika. Po akceptacji przez Zamawiającego konkretnego rozwiązania systemu alarmowego Wykonawca powinien opracować konieczną dokumentację warsztatową.

4.Proszę o określenie technologii zaprojektowanej karty rozszerzeń do monitoringu systemu alarmowego, czy będzie to np. karta do podłączenia do sieci Ethernet typu ETHM czy innego typu ??

Odpowiedź: Ostateczny wybór urządzeń i wyposażenia wymaga akceptacji Zamawiającego/ Użytkownika. Po akceptacji przez Zamawiającego konkretnego rozwiązania systemu alarmowego Wykonawca powinien opracować konieczną dokumentację warsztatową.

5. Proszę o załączenie schematu blokowego instalacji RTV;

Odpowiedź: Ostateczny wybór urządzeń i wyposażenia wymaga akceptacji Zamawiającego/ Użytkownika. Po akceptacji przez Zamawiającego konkretnego rozwiązania systemu RTV Wykonawca powinien opracować konieczną dokumentację warsztatową.

6. Proszę o wskazanie czy projektowany zasilacz awaryjny UPS 2000W ma mieć podtrzymanie zgodne z zapisami projektu wykonawczego (5min) czy z zapisami kosztorysu nakładczego (15min) ??

Odpowiedź: Zgodnie z projektem – 5 minut.

7. W przypadku gdy Projektant uzna, ze czas podtrzymania dla zasilacza awaryjnego UPS ma wynosić 15 min. to proszę o wskazanie ilości akumulatorów jakie spełnią to wymaganie oraz wskazanie lokalizacji umiejscowienia tych akumulatorów;

Odpowiedź: Zgodnie z projektem – 5 minut.

8. W przypadku rozbieżności w zapisach pomiędzy projektem wykonawczym a innymi załączonymi dokumentami np. Kosztorysami nakładczymi, Specyfikacjami itp., które zapisy Wykonawca ma traktować jako wiążące ??

Odpowiedź: Załączona do dokumentacji postępowania dokumentacja projektowa stanowiąca podstawę do określenia ceny oferty zawiera kosztorysy nakładcze, które pełnią funkcję pomocniczą.

9. Czy szafa RACK przedstawiona na rysunku pt. "Schemat blokowy sieci logicznej" jest istniejąca - tak jak to podpisano na tym rysunku. Czy może jest to szafa, która należy dostarczyć co by wynikało chociażby z części opisowej PW oraz załączonych kosztorysów nakładczych.

Odpowiedź: Ofertę należy przygotować zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, szafa jest nowa.

10. Proszę o wskazanie czy zaprojektowane switche Aruba 2540 oraz 2540PoE mają zostać wyposażone we wkładki SFP. Wg. projektu wykonawczego takie wyposażenie nie jest konieczne. Jeśli jednak Projektant uzna, iż są one niezbędne proszę o podanie minimalnych danych do czego one mają być wykorzystanie oraz proszę wskazać minimalne parametry jakie te wkładki mają spełniać (min. typ złącza, SM czy MM, prędkość transmisji itp.)

Odpowiedź: Ofertę należy przygotować zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.

11. Czy zaprojektowane switche Aruba 2540 oraz 2540PoE maja być ze sobą w jakikolwiek sposób połączone ?? Jeśli tak to w jaki sposób, za pomocą jakiego łącza. Proszę o załączenie odpowiedniego schematu połączeń wraz z informacjami technicznymi tych połączń.

Odpowiedź: Ofertę należy przygotować zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.

12. Proszę załączenie schematu blokowego połączeń sieciowych dla zaprojektowanych switchy. Tak aby w minimalnym stopniu można określić rozłożenie planowanego ruchu sieciowego, zajętość portów w zaprojektowanych switchach.

Odpowiedź: Ofertę należy przygotować zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.

13. Proszę o określenie faktycznej liczby zaprojektowanych switchy Aruba2540 ponieważ występują rozbieżności pomiędzy Projektem Wykonawczym (3szt.) a kosztorysem nakładczym (4szt.) - pytanie dotyczy modelu bez PoE.

Odpowiedź: Załączona do dokumentacji postępowania dokumentacja projektowa stanowi podstawę do określenia ceny oferty, zaś załączone kosztorysy nakładcze pełnią jedynie funkcję pomocniczą.

14. Proszę o potwierdzenie, iż Projektant wymieniając w Projekcie Wykonawczym cechę systemu przywoławczego "rejestracja zdarzeń zachodzących w systemie" miał na myśli konieczność wyposażenia systemu przywoławczego w narzędzie do rejestracji i archiwizacji zdarzeń ??

Odpowiedź: Ofertę należy przygotować zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.

2024-07-15 13:22 Anna Sochala Zamawiający przekazuje poniżej odpowiedź na pytanie Wykonawcy dotyczący zapisów SWZ przesłany za pośrednictwem Platformy zakupowej w dniu 12.07.2024 r.

Prosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytanie:
dot. zakresu robót
Prosimy o potwierdzenie, że w zakresie robót budowlanych jest:
- rozbiórka obiektów kubaturowych,
- budynek A - tylko część dydaktyczna bez części łącznika i części sypialnej - roboty pod klucz, pompa ciepła,
- budynek B - wylęgarnia i część mieszkalna pracownika - stan surowy zamknięty wraz z dociepleniem i podejściami wod-kan,
- drogi - w zakresie dojazdu i parkingi, zieleń, mała architektura, ogrodzenie pompy ciepła,
- sieci - niezbędne do funkcjonowania obiektu,
przebudowa sieci Orange,
- doprowadzenie rur do wylęgarni,
- instalacje terenu zewnętrznego: oświetlenie przy głównej dróżce, zasilanie bramy, domofon, zasilanie agregatu, zasilanie pompy głębinowej i szafki SA1.
Poza zakresem:
- budynek C wraz z łącznikiem
- wiata,
- fotowoltaika,
- agregat prądotwórczy,
- ogrodzenie terenu,
- przebudowa sieci SN, oświetlenie przy stawach, zasilanie trzech przepompowni, szafki SA2, instalacja pomiarów hydrotechnicznych.
Jednocześnie prosimy o uzupełnienie elementów w zakresie i poza nim nie wymienionych powyżej, jeżeli takie występują.

Odpowiedź: W ofercie należy ująć cały pełen zakres robót podany w dokumentacji projektowej wraz z wyposażeniem wbudowanym. Poza zakresem oferty jest wyposażenie meblowe m.in.: krzesła, stoły, szafy, łóżka, meble laboratoryjne oraz wyposażenie AGD.
2024-07-12 12:53 Anna Sochala Zamawiający informuje, że w związku z toczącym się postępowaniem przetargowym o nr 13/DIR/UŁ/2024 pod nazwą: "Modernizacja i rozbudowa stacji terenowej Uniwersytetu Łódzkiego w Treście przy ul. Rybnej 28" w dniu 18.07.2024 (czwartek) przewidziana jest wizja lokalna na obiekcie o godzinie 10.00. Zbiórka uczestników - przed brama główną, Tresta, ul. Rybna 28.

Udział w wizji nie jest obowiązkowy i nie stanowi warunku złożenia oferty w przedmiotowym postępowaniu.
2024-07-11 07:54 Anna Sochala Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedzi na pytania Wykonawcy dotyczące zapisów SWZ przesłane za pośrednictwem Platformy zakupowej w dniu 09.07.2024 r.

Pytanie-odpowiedź z [...].doc

2024-07-10 08:30 Anna Sochala Zamawiający przekazuje poniżej odpowiedź na pytanie/wniosek Wykonawcy dotyczący zapisów SWZ przesłany za pośrednictwem Platformy zakupowej w dniu 09.07.2024 r.

1. Wnosimy o zmianę terminu składania ofert na dzień 29.07.2024

Odpowiedź Zamawiającego:
Termin składania i otwarcia ofert wyznaczony na dzień 22.07.2024 r. pozostaje bez zmian.
2024-07-05 13:58 Anna Sochala W związku z koniecznością doprecyzowania zapisów dotyczących wymaganych przez Zamawiającego okresów gwarancji i rękojmi oraz sposobu oceny ofert w tym zakresie, publikujemy w załączeniu zaktualizowane wersje SWZ oraz Zał. nr 1 do SWZ_Formularz oferty.

Ponadto w załączeniu - zaktualizowane wersje: Załączników nr 3a_Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby oraz Załącznika nr 5_Projekt umowy - w których poprawione zostały omyłki pisarskie.

SWZ_Tresta_Budynek d [...].docx

Zał. nr 1 do SWZ_For [...].docx

Zał. nr 3a do SWZ_oś [...].docx

Zał. nr 5 do SWZ_ Pr [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 682