Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-07-2024 14:05:00 |
Składania : | 22-07-2024 09:30:00 |
Otwarcia : | 22-07-2024 10:00:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy - oferty dodatkowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
Modernizacja i rozbudowa stacji terenowej Uniwersytetu Łódzkiego w Treście obejmuje : rozbiórkę istniejących budynków oraz budowę i częściowe wyposażenie (wyposażenie wbudowane) nowych budynków (tzw. budynku badawczo-rozwojowego pełniącego również funkcje dydaktyczne, warsztatowe i szkoleniowe wraz z wylęgarniami, laboratoriami, salą konferencyjną, pomieszczeniami biurowymi i administracyjnymi) wraz z przebudową, rozbudową i budową powiązanej infrastruktury technicznej oraz dróg wewnętrznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej (stanowiącej Załączniki nr 10.1-10.3 do SWZ) oraz kosztorysach nakładczych (stanowiących Załącznik nr 11 do SWZ) - do pobrania w wersji elektronicznej na Platformie.
W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-07-18 16:16 | Anna Sochala | Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedzi na pytania Wykonawcy dotyczące zapisów SWZ przesłane za pośrednictwem Platformy zakupowej w dniu 18.07.2024 r. |
2024-07-18 13:44 | Krzysztof Michalak |
Zamawiający
zorganizował
w
dniu
18.07.2024r.,
o
godzinie
10:00,
wizję
lokalną
dla
wszystkich
Wykonawców
zainteresowanych
postępowaniem
przetargowym
o
udzielenie
zamówienia
publicznego.
Zamawiający
przedstawia
w
załączniku
zapytania
skierowane
do
Zamawiającego
w
trakcie
wizji
wraz
z
odpowiedziami.
Odpowiedzi
na
pytania
dotyczące
przedmiotowego
postępowania
są
wiążące
dla
wszystkich
Wykonawców
zainteresowanych
udziałem
w
postępowaniu
i
należy
je
uwzględnić
sporządzając
i
składając
ofertę.
Lista obecności z dn [...].PDF Protokół z wizji lok [...].pdf |
2024-07-18 12:56 | Anna Sochala |
Zamawiający
przekazuje
poniżej
odpowiedź
na
pytanie
Wykonawcy
dotyczące
zapisów
SWZ
przesłane
za
pośrednictwem
Platformy
zakupowej
w
dniu
18.07.2024
r. Pytanie: Prosimy o udostępnienie grafiki wektorowej logo przedstawionego na elewacji budynku, zgodnie z rysunkiem architektury "1705 - PW - 512 a4.pdf" Odpowiedź Zamawiającego: Logo na elewacji budynku do uzgodnienia z zamawiającym na etapie realizacji zamówienia |
2024-07-18 12:53 | Anna Sochala |
Zamawiający
przekazuje
poniżej
odpowiedź
na
pytanie
Wykonawcy
dotyczące
zapisów
SWZ
przesłane
za
pośrednictwem
Platformy
zakupowej
w
dniu
17.07.2024
r. Pytanie: Dotyczy §22 ust. 10 wzoru umowy. Wnosimy o wprowadzenie maksymalnej wysokości zmiany na poziomie 20% (czyli poziom 120%), i tym samym dostosowanie zapisu do orzecznictwa KIO (wyrok z dnia 2022-10-25, sygnatury akt: KIO 2532/22, KIO 2536/22, KIO 2544/22). Odpowiedź Zamawiającego: Zapis §22 ust. 10 projektu umowy pozostaje bez zmian. |
2024-07-17 13:01 | Anna Sochala | Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedzi na pytania Wykonawcy dotyczący zapisów SWZ przesłane za pośrednictwem Platformy zakupowej w dniu 17.07.2024 r. |
2024-07-17 11:25 | Anna Sochala |
Zamawiający
przekazuje
poniżej
odpowiedzi
na
pytania
Wykonawcy
dotyczący
zapisów
SWZ
przesłane
za
pośrednictwem
Platformy
zakupowej
w
dniu
11.07.2024
r. 1. Czy projektowany system alarmowy ma mieć podtrzymanie akumulatorowe podczas awarii zasilania podstawowego ?? W załączonej dokumentacji projektowej nie ma o tym mowy. Odpowiedź: System alarmowy ma mieć podtrzymanie akumulatorowe podczas awarii zasilania podstawowego. Ostateczny wybór urządzeń i wyposażenia wymaga akceptacji Zamawiającego/ Użytkownika. Po akceptacji przez Zamawiającego konkretnego rozwiązania systemu alarmowego Wykonawca powinien opracować konieczną dokumentację warsztatową. 2. Proszę o załączenie obowiązkowego dla projektu systemu alarmowego bilansu prądowego wskazującego na ilość i pojemność koniecznych do zastosowania akumulatorów. Odpowiedź: Ostateczny wybór urządzeń i wyposażenia wymaga akceptacji Zamawiającego/ Użytkownika. Po akceptacji przez Zamawiającego konkretnego rozwiązania systemu alarmowego Wykonawca powinien opracować konieczną dokumentację warsztatową. 3. Proszę o uszczegółowienie schematu blokowego, tak aby zawarta w nim była chociaż minimalna informacja w zakresie faktycznej struktury zaprojektowanego systemu. Aby można było określić potrzebną ilość modułów rozszerzeń, obudów, akumulatorów, zasilaczy itp. Z załączonego schematu wynika, że centrala alarmowa INTEGRA posiada ponad 40 linii co nie jest prawdą. Odpowiedź: Ostateczny wybór urządzeń i wyposażenia wymaga akceptacji Zamawiającego/ Użytkownika. Po akceptacji przez Zamawiającego konkretnego rozwiązania systemu alarmowego Wykonawca powinien opracować konieczną dokumentację warsztatową. 4.Proszę o określenie technologii zaprojektowanej karty rozszerzeń do monitoringu systemu alarmowego, czy będzie to np. karta do podłączenia do sieci Ethernet typu ETHM czy innego typu ?? Odpowiedź: Ostateczny wybór urządzeń i wyposażenia wymaga akceptacji Zamawiającego/ Użytkownika. Po akceptacji przez Zamawiającego konkretnego rozwiązania systemu alarmowego Wykonawca powinien opracować konieczną dokumentację warsztatową. 5. Proszę o załączenie schematu blokowego instalacji RTV; Odpowiedź: Ostateczny wybór urządzeń i wyposażenia wymaga akceptacji Zamawiającego/ Użytkownika. Po akceptacji przez Zamawiającego konkretnego rozwiązania systemu RTV Wykonawca powinien opracować konieczną dokumentację warsztatową. 6. Proszę o wskazanie czy projektowany zasilacz awaryjny UPS 2000W ma mieć podtrzymanie zgodne z zapisami projektu wykonawczego (5min) czy z zapisami kosztorysu nakładczego (15min) ?? Odpowiedź: Zgodnie z projektem – 5 minut. 7. W przypadku gdy Projektant uzna, ze czas podtrzymania dla zasilacza awaryjnego UPS ma wynosić 15 min. to proszę o wskazanie ilości akumulatorów jakie spełnią to wymaganie oraz wskazanie lokalizacji umiejscowienia tych akumulatorów; Odpowiedź: Zgodnie z projektem – 5 minut. 8. W przypadku rozbieżności w zapisach pomiędzy projektem wykonawczym a innymi załączonymi dokumentami np. Kosztorysami nakładczymi, Specyfikacjami itp., które zapisy Wykonawca ma traktować jako wiążące ?? Odpowiedź: Załączona do dokumentacji postępowania dokumentacja projektowa stanowiąca podstawę do określenia ceny oferty zawiera kosztorysy nakładcze, które pełnią funkcję pomocniczą. 9. Czy szafa RACK przedstawiona na rysunku pt. "Schemat blokowy sieci logicznej" jest istniejąca - tak jak to podpisano na tym rysunku. Czy może jest to szafa, która należy dostarczyć co by wynikało chociażby z części opisowej PW oraz załączonych kosztorysów nakładczych. Odpowiedź: Ofertę należy przygotować zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, szafa jest nowa. 10. Proszę o wskazanie czy zaprojektowane switche Aruba 2540 oraz 2540PoE mają zostać wyposażone we wkładki SFP. Wg. projektu wykonawczego takie wyposażenie nie jest konieczne. Jeśli jednak Projektant uzna, iż są one niezbędne proszę o podanie minimalnych danych do czego one mają być wykorzystanie oraz proszę wskazać minimalne parametry jakie te wkładki mają spełniać (min. typ złącza, SM czy MM, prędkość transmisji itp.) Odpowiedź: Ofertę należy przygotować zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. 11. Czy zaprojektowane switche Aruba 2540 oraz 2540PoE maja być ze sobą w jakikolwiek sposób połączone ?? Jeśli tak to w jaki sposób, za pomocą jakiego łącza. Proszę o załączenie odpowiedniego schematu połączeń wraz z informacjami technicznymi tych połączń. Odpowiedź: Ofertę należy przygotować zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. 12. Proszę załączenie schematu blokowego połączeń sieciowych dla zaprojektowanych switchy. Tak aby w minimalnym stopniu można określić rozłożenie planowanego ruchu sieciowego, zajętość portów w zaprojektowanych switchach. Odpowiedź: Ofertę należy przygotować zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. 13. Proszę o określenie faktycznej liczby zaprojektowanych switchy Aruba2540 ponieważ występują rozbieżności pomiędzy Projektem Wykonawczym (3szt.) a kosztorysem nakładczym (4szt.) - pytanie dotyczy modelu bez PoE. Odpowiedź: Załączona do dokumentacji postępowania dokumentacja projektowa stanowi podstawę do określenia ceny oferty, zaś załączone kosztorysy nakładcze pełnią jedynie funkcję pomocniczą. 14. Proszę o potwierdzenie, iż Projektant wymieniając w Projekcie Wykonawczym cechę systemu przywoławczego "rejestracja zdarzeń zachodzących w systemie" miał na myśli konieczność wyposażenia systemu przywoławczego w narzędzie do rejestracji i archiwizacji zdarzeń ?? Odpowiedź: Ofertę należy przygotować zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. |
2024-07-15 13:22 | Anna Sochala |
Zamawiający
przekazuje
poniżej
odpowiedź
na
pytanie
Wykonawcy
dotyczący
zapisów
SWZ
przesłany
za
pośrednictwem
Platformy
zakupowej
w
dniu
12.07.2024
r. Prosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytanie: dot. zakresu robót Prosimy o potwierdzenie, że w zakresie robót budowlanych jest: - rozbiórka obiektów kubaturowych, - budynek A - tylko część dydaktyczna bez części łącznika i części sypialnej - roboty pod klucz, pompa ciepła, - budynek B - wylęgarnia i część mieszkalna pracownika - stan surowy zamknięty wraz z dociepleniem i podejściami wod-kan, - drogi - w zakresie dojazdu i parkingi, zieleń, mała architektura, ogrodzenie pompy ciepła, - sieci - niezbędne do funkcjonowania obiektu, przebudowa sieci Orange, - doprowadzenie rur do wylęgarni, - instalacje terenu zewnętrznego: oświetlenie przy głównej dróżce, zasilanie bramy, domofon, zasilanie agregatu, zasilanie pompy głębinowej i szafki SA1. Poza zakresem: - budynek C wraz z łącznikiem - wiata, - fotowoltaika, - agregat prądotwórczy, - ogrodzenie terenu, - przebudowa sieci SN, oświetlenie przy stawach, zasilanie trzech przepompowni, szafki SA2, instalacja pomiarów hydrotechnicznych. Jednocześnie prosimy o uzupełnienie elementów w zakresie i poza nim nie wymienionych powyżej, jeżeli takie występują. Odpowiedź: W ofercie należy ująć cały pełen zakres robót podany w dokumentacji projektowej wraz z wyposażeniem wbudowanym. Poza zakresem oferty jest wyposażenie meblowe m.in.: krzesła, stoły, szafy, łóżka, meble laboratoryjne oraz wyposażenie AGD. |
2024-07-12 12:53 | Anna Sochala |
Zamawiający
informuje,
że
w
związku
z
toczącym
się
postępowaniem
przetargowym
o
nr
13/DIR/UŁ/2024
pod
nazwą:
"Modernizacja
i
rozbudowa
stacji
terenowej
Uniwersytetu
Łódzkiego
w
Treście
przy
ul.
Rybnej
28"
w
dniu
18.07.2024
(czwartek)
przewidziana
jest
wizja
lokalna
na
obiekcie
o
godzinie
10.00.
Zbiórka
uczestników
-
przed
brama
główną,
Tresta,
ul.
Rybna
28. Udział w wizji nie jest obowiązkowy i nie stanowi warunku złożenia oferty w przedmiotowym postępowaniu. |
2024-07-11 07:54 | Anna Sochala | Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedzi na pytania Wykonawcy dotyczące zapisów SWZ przesłane za pośrednictwem Platformy zakupowej w dniu 09.07.2024 r. |
2024-07-10 08:30 | Anna Sochala |
Zamawiający
przekazuje
poniżej
odpowiedź
na
pytanie/wniosek
Wykonawcy
dotyczący
zapisów
SWZ
przesłany
za
pośrednictwem
Platformy
zakupowej
w
dniu
09.07.2024
r. 1. Wnosimy o zmianę terminu składania ofert na dzień 29.07.2024 Odpowiedź Zamawiającego: Termin składania i otwarcia ofert wyznaczony na dzień 22.07.2024 r. pozostaje bez zmian. |
2024-07-05 13:58 | Anna Sochala |
W
związku
z
koniecznością
doprecyzowania
zapisów
dotyczących
wymaganych
przez
Zamawiającego
okresów
gwarancji
i
rękojmi
oraz
sposobu
oceny
ofert
w
tym
zakresie,
publikujemy
w
załączeniu
zaktualizowane
wersje
SWZ
oraz
Zał.
nr
1
do
SWZ_Formularz
oferty. Ponadto w załączeniu - zaktualizowane wersje: Załączników nr 3a_Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby oraz Załącznika nr 5_Projekt umowy - w których poprawione zostały omyłki pisarskie. SWZ_Tresta_Budynek d [...].docx Zał. nr 1 do SWZ_For [...].docx |
Komunikaty