Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-06-2024 10:21:00 |
Składania : | 27-06-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 27-06-2024 10:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
ZAPROSZENIE DO SKŁADNIA OFERT
Gmina Starachowice zaprasza do złożenia ofert cenowych na Zakup wraz z dostawą 38 szt. gaśnic do budynków na Targowisku Miejskim, Centrum Przedsiębiorczości oraz MHT Galerii Skałka w Starachowicach.
33 szt. gaśnic proszkowych: GP2xABC ( w tym 8 szt. należy dostarczyć na Targowisko Miejskie przy ul. Targowej w Starachowicach, 25 szt. należy dostarczyć do MHT Galeria Skałka przy al. Armii Krajowej 28 w Starachowicach)
3 szt. gaśnic proszkowych: GP6xABC (w tym 2 szt. należy dostarczyć do Centrum Przedsiębiorczości przy ul. Zgodnej 2 w Starachowicach, 1 szt. należy dostarczyć do MHT Galeria Skałka przy al. Armii Krajowej 28 w Starachowicach)
2 szt. gaśnic śniegowych: GS – 5x B/E ( szt. należy dostarczyć do MHT Galeria Skałka przy al. Armii Krajowej 28 w Starachowicach)
Gwarancja: wszystkich produktów min. 5 lat. Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
Termin realizacji zamówienia:
do 19.07.2024 r. , dostawa do 3 różnych lokalizacji.
W przypadku dostarczenia
towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej
zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt
Wykonawcy.
Wszelkie koszty związane z realizacją
zamówienia w tym koszt transportu / przesyłki leżą po stronie
Wykonawcy.
Płatność: przelew z
odroczonym terminem płatności 30 dni od dostarczenia towaru wraz z
fakturą przesłaną pod wskazany przez Zamawiającego adres.
Kryterium wyboru oferty:
Przy ocenie oferty będą brane pod uwagę następujące kryteria: Cena- 100% brutto.
Sposób przygotowania oferty:
Ofertę cenową należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS.
Do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę wartość brutto całego przedmiotu zamówienia.
Do oferty należy przedłożyć formularz oferty- załącznik nr 1.
Termin składania ofert- 27.06.2024 do godz. 10:00
Badania ofert:
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Oferta zostanie odrzucona jeśli:
jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym
Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających.
Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie dopuszcza składnia ofert wariantowych.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej
ceny
z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę
przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie
Zamawiającego.
W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
Dodatkowych pytań proszę o
kontakt:
dot. zamówienia- Referat Działalności
Gospodarczej i Zasobów Lokalowych Urzędu Miejskiego
w
Starachowicach, pokój nr 14, tel. 41 273 82 54,
dot. technicznych- Dariusz Minda tel. kom. 661-184-334- konserwator obiektów.
Komunikaty