Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-06-2024 11:31:00 |
Składania : | 28-06-2024 08:00:00 |
Otwarcia : | 28-06-2024 08:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym
przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający:
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Mikołowie
ul. Skalna 10
43-190 Mikołów
NIP:
635-17-72-903
dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych postępowanie
prowadzone jest przez:
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie –
Gmina Mikołów
ul. Karola Miarki 9
43-190 Mikołów
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z
postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków
dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem
elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-06-28 12:34 | Aleksandra Hnida | W załączeniu informacja z otwarcia ofert. |
2024-06-28 08:00 | Komunikat Zamawiającego |
Na
realizację
przedmiotu
zamówienia
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć:
270
631,24
zł
brutto.
W
tym: Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE, WĘDLINY: 49 322,18 zł brutto. Część 2: MIĘSO DROBIOWE: 15 533,70 zł brutto. Część 3: NABIAŁ: 29 354,64 zł brutto. Część 4: WARZYWA I OWOCE: 57 297,98 zł brutto. Część 5: MROŻONKI: 19 320,00 zł brutto. Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: 49 569,16 zł brutto. Część 7: JAJA: 4 620,00 zł brutto. Część 8: PIECZYWO: 20 576,33 zł brutto. Część 9: RYBY: 17 834,25 zł brutto. Część 10: DANIA GOTOWE (świeże): 7 203,00 zł brutto.` |
Komunikaty