Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-06-2024 13:52:00 |
Składania : | 01-07-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 01-07-2024 09:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-07-01 13:33 | Magdalena Kochańska | INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT |
2024-07-01 09:00 | Komunikat Zamawiającego |
KWOTA
NA
SFINANSOWANIE
ZAMÓWIENIA
212
325,00
zł CZĘŚĆ 1-175 000,00 zł CZĘŚĆ 2- 37 325,00 ZŁ |
2024-06-27 13:20 | Magdalena Kochańska |
Pytanie:
Jaką
kwotę
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
zrealizowanie
zadania
1
i
zadania
2? Odp. Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
2024-06-24 11:38 | Magdalena Kochańska | !!!UWAGA ZMIENIONE ZAŁĄCZNIKI DO SWZ DLA CZĘŚCI 1 I 2 |
2024-06-24 11:25 | Magdalena Kochańska |
WYJAŚNIENIE
TREŚCI
SWZ: Pytanie nr 1 Czy są Państwo w stanie podać przybliżoną ilość map na planszach aluminiowych? Odpowiedź nr 1 Nie występują mapy na planszach aluminiowych, a jedynie na papierze folii i kalce. Pytanie nr 2 Pkt. 3 ppkt. 3.1. "Każdy plik należy odpowiednio nazwać zgodnie ze spisem treści w operatach technicznych. Pliki PDF i JPEG dokumentu składowego operatu należy umieścić w katalogu o nazwie identyfikatora materiału zasobu operatu". Odpowiedź nr 2 Skreśla się cały punkt nr "3. Indeksacja danych" jako błąd pisarski. Pytanie nr 3 Proszę o informację, czy operat ma być podzielony na określone dokumenty? Jak finalnie operat ma zostać przekazany? Czy równocześnie w dwóch opcjach: i jako pdf (cały operat) i dodatkowo też w jpeg (każda strona osobno)? Czy mogą Państwo podać przykład nazewnictwa? Odpowiedź nr 3 Prace wykonać tak jak opisano w pkt 2.19 |
2024-06-24 11:19 | Magdalena Kochańska | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2024-06-20 14:47 | Magdalena Kochańska |
WYJAŚNIENIE
TREŚCI
SWZ: Pytanie 1. Poproszę o wyjaśnienie do zapisu w części 2 "Skanowane dokumenty należy przyporządkować do numeru jakiego zostały one przyporządkowane w istniejących bazach". Czy papierowe dokumenty są oznaczone właściwym numerem, czy należy je samodzielnie odnaleźć w programie? Odpowiedź: Tak, dokumenty przeznaczone do skanowania są oznaczone kolejnymi numerami porządkowymi, numeracja ta jest tożsama z numeracją funkcjonującą w prowadzonej bazie. |
Komunikaty