Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PZ/15/024 „Zakup oraz dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego, rękawic roboczych i ochronnych oraz kombinezonów ochronnych.”

Termin:
Zamieszczenia : 11-06-2024 14:17:00
Składania : 20-06-2024 09:00:00
Otwarcia : 20-06-2024 09:05:00
Tryb: Przetarg regulaminowy - FA
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Wymagania i specyfikacja  

1. Opis przedmiotu zamówienia: 

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowej odzieży roboczej i ochronnej (obuwia, odzieży roboczych, rękawic, kombinezonów ochronnych) podzielonego na cztery zadania:

Zadanie 1. Zakup oraz dostawa fabrycznie nowej odzieży roboczej zgodnie z opisem w formularzu cenowym- załącznik nr 2a do niniejszego zapytania,

Zadanie 2. Zakup oraz dostawa fabrycznie nowego obuwia roboczego zgodnie z opisem w formularzu cenowym- załącznik nr 2b do niniejszego zapytania,

Zadanie 3. Zakup oraz dostawa fabrycznie nowych rękawic roboczych oraz ochronnych zgodnie z opisem w formularzu cenowym- załącznik nr 2c do niniejszego zapytania,

Zadanie 4. Zakup oraz dostawa fabrycznie nowych kombinezonów ochronnych zgodnie z opisem w formularzu cenowym- załącznik nr 2d do niniejszego zapytania.

Przedmiot umowy będzie dostarczany sukcesywnie, na podstawie Zamówień składanych przez Zamawiającego. Termin realizacji Zamówienia:

a) dla Zadania 1 nie może przekroczyć 14 dni od daty jego doręczenia,

b) dla Zadania 2 nie może przekroczyć 6 dni od daty jego doręczenia,

c) dla Zadania 3 nie może przekroczyć 6 dni od daty jego doręczenia,

d) dla Zadania 4 nie może przekroczyć 6 dni od daty jego doręczenia.

Odzież robocza będzie dostarczana do bazy zaplecza technicznego w Gliwicach przy 

ul. Rybnickiej 47, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załącznik nr 2, 2a,2b,2c,2d oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do Materiałów Przetargowych.

Uwaga:

Wskazane w formularzach cenowych nazwy własne należy traktować jako przykładowe i w odniesieniu do oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów, właściwości, trwałości                       i jakości.

W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę innego asortymentu niż wskazany w formularzu cenowym, należy wskazać nazwę producenta, markę, nazwę, typ, w celu zweryfikowania przez Zamawiającego czy zaproponowany przez Wykonawcę asortyment spełnia wymagania i jest on najwyższej jakości i trwałości. 

W formularzach cenowych, w pozycjach, w których Zamawiający wymaga wpisania producenta/marki/nazwy/typu, w przypadku gdyby Wykonawca proponował produkt własny, należy wpisać „produkt własny”, jednak w takim wypadku jest  wymagane dołączenie do oferty karty katalogowej produktu.

UWAGA:

Umowa na realizację zamówienia będzie zawarta do kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

2. Kod CPV: 

18113000-4, 18443320-5, 18317000-4, 18332000-5, 18220000-7, 18100000-0, 39514200-0, 18800000-7, 18830000-6, 18141000-9

3. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 

4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające: 

• Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych,

• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, 

• Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się wyłącznie ceną. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną.

6. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 

1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych,

2) wypełniony i podpisany formularz cenowy - Załącznik nr 2a lub 2b lub 2c lub 2d do Materiałów Przetargowych (w zależności od zadania na które Wykonawca składa swoją ofertę),

• UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej musi pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną).

7. Podstawy wykluczenia: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach: 

a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, 

b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych zczyny zabronione pod groźbą kary, 

c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,

d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego  (Dz. U. z 2024 poz. 507 z późn. zm.).

8. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz § 37 pkt 11 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach. 

9. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w Materiałach Przetargowych oraz zawierającą najniższą cenę. 

10. Załączniki do postępowania: 

1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych,

2) Opis przedmiotu zamówienia- Załącznik nr 2,

3) Formularz cenowy – Załącznik nr  2a,2b,2c,2d do Materiałów Przetargowych,

4) Wzór umowy – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych.


W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OGŁOSZENIE.pdf pdf 952.17 2024-06-11 14:17:00 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia.zip zip 258.88 2024-06-11 14:17:00 Postępowanie
WZÓR UMOWY.pdf pdf 546.47 2024-06-11 14:17:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx docx 25.48 2024-06-11 14:17:00 Postępowanie
Modyfikacja treści MP.pdf pdf 291.78 2024-06-12 13:38:28 Publiczna wiadomość
Załacznik 2a- Formularz cenowy - Odzież- po modyfikacji.xlsx xlsx 23.74 2024-06-12 13:38:28 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia i modyfikacja treści MP.pdf pdf 516.67 2024-06-18 13:15:48 Publiczna wiadomość
Załacznik 2b - Formularz cenowy - Obuwie - po modyfikacji.xlsx xlsx 21.16 2024-06-18 13:15:48 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 514.34 2024-06-20 09:45:37 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-20 09:45 Patrycja Kandyba Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-06-18 13:15 Patrycja Kandyba Wyjaśnienia i modyfikacja treści MP

Wyjaśnienia i modyfi [...].pdf

Załacznik 2b - Formu [...].xlsx

2024-06-12 13:38 Patrycja Kandyba Modyfikacja treści MP

Modyfikacja treści M [...].pdf

Załacznik 2a- Formul [...].xlsx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie 1. Zakup oraz dostawa fabrycznie nowej odzieży roboczej zgodnie z opisem w formularzu cenowym- załącznik nr 2a do niniejszego zapytania, Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 2) wypełniony i podpisany formularz cenowy - Załącznik nr 2a lub 2b lub 2c lub 2d do Materiałów Przetargowych (w zależności od zadania na które Wykonawca składa swoją ofertę), • UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej musi pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). 1 dostawa - (0)
2 Zadanie 2. Zakup oraz dostawa fabrycznie nowego obuwia roboczego zgodnie z opisem w formularzu cenowym- załącznik nr 2b do niniejszego zapytania, Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 2) wypełniony i podpisany formularz cenowy - Załącznik nr 2a lub 2b lub 2c lub 2d do Materiałów Przetargowych (w zależności od zadania na które Wykonawca składa swoją ofertę), • UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej musi pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). 1 dostawa - (0)
3 Zadanie 3. Zakup oraz dostawa fabrycznie nowych rękawic roboczych oraz ochronnych zgodnie z opisem w formularzu cenowym- załącznik nr 2c do niniejszego zapytania, Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 2) wypełniony i podpisany formularz cenowy - Załącznik nr 2a lub 2b lub 2c lub 2d do Materiałów Przetargowych (w zależności od zadania na które Wykonawca składa swoją ofertę), • UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej musi pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). 1 dostawa - (0)
4 Zadanie 4. Zakup oraz dostawa fabrycznie nowych kombinezonów ochronnych zgodnie z opisem w formularzu cenowym- załącznik nr 2d do niniejszego zapytania. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 2) wypełniony i podpisany formularz cenowy - Załącznik nr 2a lub 2b lub 2c lub 2d do Materiałów Przetargowych (w zależności od zadania na które Wykonawca składa swoją ofertę), • UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej musi pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 1. Zapłata wynagrodzenia za dostarczony towar dokonana będzie po zrealizowaniu Zamówienia na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury , proszę potwierdzić (0)
3 Termin dostawy - 2. Termin realizacji Zamówienia: a) dla Zadania 1 nie może przekroczyć 14 dni od daty jego doręczenia, b) dla Zadania 2 nie może przekroczyć 6 dni od daty jego doręczenia, c) dla Zadania 3 nie może przekroczyć 6 dni od daty jego doręczenia, d) dla Zadania 4 nie może przekroczyć 6 dni od daty jego doręczenia, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 363