Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DWK.KZP.273.PK.28.2024 Realizacja usługi szkoleniowej z zakresu MS Excel polegającej na opracowaniu programu, materiałów szkoleniowych oraz przeprowadzenia z zakresu MS Excel na poziomie podstawowym dla pracowników Dolnośląskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy

Termin:
Zamieszczenia : 06-06-2024 23:28:00
Składania : 13-06-2024 08:30:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 602 229 623

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał nr 1 opis przedmiotu zamówienia.docx docx 31.25 2024-06-06 23:28:00 Postępowanie
zał nr 2 wzór umowy.docx docx 67.55 2024-06-06 23:28:00 Postępowanie
Zał. nr 3_Formularz informacyjny_.docx docx 43.95 2024-06-06 23:28:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe zaproszenie .docx docx 205.51 2024-06-06 23:28:00 Postępowanie
zał nr 2 wzór umowy - modyfikacja.docx docx 82.25 2024-06-11 17:09:16 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 295.78 2024-06-13 16:56:49 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze.pdf pdf 206.46 2024-06-14 13:42:20 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-14 13:42 Przemysław Krawętkowski Informacja o wyborze oferty

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-06-13 16:56 Przemysław Krawętkowski Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-06-11 17:09 Przemysław Krawętkowski modyfikacja wzoru umowy

zał nr 2 wzór umowy [...].docx

2024-06-10 12:07 Przemysław Krawętkowski Pytania:
1. Czy korzystają Państwo z dofinansowania do szkolenia w minimum 70% ze środków publicznych zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt. 26 ustawy z dnia 11 marca 2014 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2018 r. poz. 2174 z późń. zm.) co stanowi podstawę do zwolnienia z podatku VAT?
2. Proszę o wskazanie gwarantowanej liczby osób na szkoleniu, za którą Państwo dokonają płatności. W SOP ta informacja nie jest jednoznaczna jak niżej: Część B pkt. 17:
a) Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia za faktycznie przeszkoloną ilość osób, które otrzymały certyfikat/zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
b)Z tytułu zmniejszenia wielkości zamówienia wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia finansowe ani prawne.
c) W sytuacji rezygnacji osoby (uczestnika) przed rozpoczęciem szkolenia kwota wynagrodzenia Wykonawcy się nie zmienia, jeżeli na miejsce osoby, która zrezygnowała Zamawiający skieruje inną osobę z listy rezerwowej, w przeciwnym wypadku wynagrodzenie ulegnie zmniejszeniu.
d) Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę/lub rachunek z wyszczególnieniem na tym dowodzie księgowym stawki za 1 uczestnika kursu podanej na formularzu ofertowym. Na fakturze musi być podana nazwa szkolenia, nr umowy na podstawie której realizowane jest zlecenie oraz wykaz ilości osób objętych daną usługą szkoleniową.

Odpowiedzi:
Tak, korzystamy z dofinansowania do szkolenia w minimum 70% ze środków publicznych zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt. 26 ustawy z dnia 11 marca 2014 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 z późń. zm.) co stanowi podstawę do zwolnienia z podatku VAT.
2. Liczba osób została określona w opisie przedmiotu zamówienia w części A pkt. 2 lit. B.
2024-06-07 12:48 Przemysław Krawętkowski Pytanie 1:
Według pliku "Zaproszenie do składania ofert w zapytaniu ofertowym" wykonawca musi dysponować salą do prowadzenia szkolenia (własną lub wynajętą). Natomiast w pliku "SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA" na stronie 1 w pkt. 1 części B jest taki tekst "1) Szkolenie winno odbywać się w formie stacjonarnej w siedzibie klienta lub w siedzibie wykonawcy w miejscowości wskazanej w cz. A pkt. 1." Stąd moje pytanie: czy szkolenie może jednak odbyć się na terenie zamawiającego ("w siedzibie klienta")? Czy jednoznacznie w sali "zewnętrznej", w sali wykonawcy?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji szkolenia w zarówno w swojej siedzibie jak i w siedzibie wykonawcy. Zamawiający dysponuje odpowiednią salą. Wykonawca musi zapewnić komputery z zainstalowanym programem MS Excel dla każdego uczestnika szkolenia oraz dodatkowy sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć, np. rzutnik i tablicę interaktywną.

Pytanie 2:
czy zamawiający wymaga przeprowadzenia egzaminu państwowego po realizacji szkolenia będącego przedmiotem zamówienia.

Odpowiedź:
zamawiający nie wymaga przeprowadzanie państwowego egzaminu z zakresu materiału objętego szkoleniem. Zamawiający niezwłocznie dokona modyfikacji zapisów wzoru umowy.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Szkolenie z zakresu pakietu MS Excel Zorganizowanie i przeprowadzenie dla 8 osób szkolenia w miejscowości Wrocław 8 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - wskazany w opisie przedmiotu zamówienia i we wzorze umowy; Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 formularz informacyjny - oświadczenia wykonawcy i informacje wymagane w postępowaniu (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 439