Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Z.P.271.4.2024 Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Glew od km 0+000 do km 1+070

Łukasz Wróblewski
Gmina Koniusza
Termin:
Zamieszczenia : 13-05-2024 10:03:00
Składania : 28-05-2024 10:00:00
Otwarcia : 28-05-2024 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu 13.05.2024.pdf pdf 102.7 2024-05-13 10:03:00 Postępowanie
SWZ 13.05.2024.docx docx 73.69 2024-05-13 10:03:00 Postępowanie
SWZ zał. nr 1 - formularz oferty.docx docx 33.73 2024-05-13 10:03:00 Postępowanie
SWZ zał. nr 2 - oświadczenie składane na podstawie z art. 125 ust. 1 Pzp.docx docx 25.12 2024-05-13 10:03:00 Postępowanie
SWZ zał. nr 3 - projekt umowy.doc doc 231.5 2024-05-13 10:03:00 Postępowanie
SWZ zał. nr 4 - wykaz podwykonawców.docx docx 19.16 2024-05-13 10:03:00 Postępowanie
SWZ zał. nr 5 - oświadczenie o zatrudnieniu.doc doc 40 2024-05-13 10:03:00 Postępowanie
SWZ zał. nr 6 - dokumentacja projektowa.zip zip 13071.39 2024-05-13 10:03:34 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert 4.2024.pdf pdf 190.82 2024-05-31 19:12:23 Publiczna wiadomość
WYBÓR STRONA POSTĘPOWANIA DROGI FOGR 2024.docx docx 22.12 2024-06-12 10:12:34 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-12 10:12 Łukasz Wróblewski Koniusza, 12 czerwca 2024 r.
Znak postępowania: Z.P.271.4.2024
Zamawiający:
Gmina Koniusza
Koniusza 55, 32-104 Koniusza
REGON: 351555051
NIP: 6821773580


Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie art. 275 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2023 r. poz. 1605 ze zm.) - zwanej dalej Pzp, którego przedmiotem jest remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Glew od km 0+000 do km 1+070 (ID 926155)

Zamawiający na podstawie art. 253 ust. 2 Pzp, informuje, że w przedmiotowym postępowaniu dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej, którą została oferta nr 2 złożona przez wykonawcę: PRODiM Sp. z o.o., Blokowa 14, 31-752 Kraków
Cena oferty brutto: 636.014,33 zł.

Uzasadnienie
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone było na podst. art. 275 pkt 2) Pzp.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły 3 oferty.
Wybór oferty wykonawcy dokonany został na podstawie art. 239 Pzp.
Oferta wybranego Wykonawcy jest najkorzystniejsza wg kryterium oceny ofert przyjętych w SWZ.
Oferta została złożona zgodnie z wymaganiami SWZ.
Wybrany Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlega odrzuceniu.

WYBÓR STRONA POSTĘPO [...].docx

2024-05-31 19:12 Łukasz Wróblewski Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-05-28 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 700 000 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 537