Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-05-2024 11:00:00 |
Składania : | 28-05-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 28-05-2024 10:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-05-28 11:36 | Magdalena Wągrodzka | Informacja z otwarcia ofert |
2024-05-28 10:30 | Magdalena Wągrodzka |
Kwotę
jaką
zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
w
zadaniu
nr
1
-
172
591,14
PLN
brutto,
w
zadaniu
nr
2
-
274
536,00
PLN
brutto,
w
zadaniu
nr
3
-
143
421,08
PLN
brutto,
w
zadaniu
nr
4
-
135
090,90
PLN
brutto. |
2024-05-28 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to 725 639,12 PLN brutto |
2024-05-22 11:49 | Magdalena Wągrodzka |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z art. 284 ust. 1,2 i 6 oraz art. 286 ust. 1, 3 i 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz.U. 2023 poz. 1605 ze zm.), informuje o treści pytania zadanego przez Wykonawcę i udzielonej przez Zamawiającego odpowiedzi oraz o zmianie treści SWZ: Pytanie nr 1: „Czy zamawiający w pozycji 1 oraz 2 niszczarki P4 wymaga, aby zaoferowane urządzenia posiadały oddzielny kosz do segregacji niszczonych płyt Cd oraz kart plastikowych?” Odpowiedź na pytanie nr 1: Zamawiający podtrzymuje opis przedmiotu zamówienia w zadaniu 1 i 2. Pytanie nr 2: „Czy zamawiający w pozycji 3 niszczarki P5 dopuści możliwość zaoferowania urządzeń, które nie mają możliwości niszczenia płyt CD na O3, który to zapis jest chyba pomyłką pisarską z pozycji 2, gdyż zamawiający poniżej napisał, iż wskazane w pozycji 3 urządzenie ma niszczyć dokumenty papierowe?” Odpowiedź na pytanie nr 2: Zmiana opisu przedmiotu zamówienia w zadaniu 3. Zadanie 3 – Niszczarki biurowe P-5 • DIN 66399: P-5/T-5/E-4/F-2 • szer. szczeliny wejściowej: min. 310mm • ilość jednorazowo niszczonych kart A4 (80g): min. 13 • możliwość niszczenia dokumentów papierowych, kart plastikowych, zszywek i spinaczy • pojemność kosza: min. 100 litrów • moc silnika: min. 640W • czujnik wejścia (fotokomórka) • automatyczne cofanie papieru w przypadku zacięcia/blokady • automatyczne włączanie, funkcja start/stop • wielofunkcyjny panel dotykowy lub przełącznik ze zintegrowanymi wskaźnikami świetlnymi oraz graficznymi wskazującymi aktualny stan pracy urządzenia • system tnący bez plastikowych elementów w tym jednoelementowe wałki tnące wraz z metalowymi separatorami • urządzenie przystosowane do pracy ciągłej przez min. 4 godziny • dożywotnia gwarancja na wałki tnące • 36 miesięcy gwarancji na urządzenie • 2 opakowania oleju do konserwacji niszczarki o pojemności min. 200ml Pytanie nr 3: Czy Zamawiający wymaga niszczarek z zerowym poborem prądu w trybie czuwania? Odpowiedź na pytanie nr 3: Zamawiający podtrzymuje opis przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 2,3 i 4 Pytanie nr 4 Czy Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie niszczarek o mocy silnika min. 600 W? Czy Zamawiający wymaga kosza na ścinki o pojemności min. 150 litrów? Odpowiedź na pytanie nr 4: Zamawiający podtrzymuje opis przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 2 Pytanie nr 5: Czy Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie niszczarek tnących płyty zgodnie z wymaganiami normy DIN 663999 min. O-1 przy jednoczesnym zachowaniu pozostałych wymagań opisu przedmiotu zamówienia? Odpowiedź na pytanie nr 5: Zmiana OPZ w zadaniu nr 3 Zadanie 3 – Niszczarki biurowe P-5 • DIN 66399: P-5/T-5/E-4/F-2 • szer. szczeliny wejściowej: min. 310mm • ilość jednorazowo niszczonych kart A4 (80g): min. 13 • możliwość niszczenia dokumentów papierowych, kart plastikowych, zszywek i spinaczy • pojemność kosza: min. 100 litrów • moc silnika: min. 640W • czujnik wejścia (fotokomórka) • automatyczne cofanie papieru w przypadku zacięcia/blokady • automatyczne włączanie, funkcja start/stop • wielofunkcyjny panel dotykowy lub przełącznik ze zintegrowanymi wskaźnikami świetlnymi oraz graficznymi wskazującymi aktualny stan pracy urządzenia • system tnący bez plastikowych elementów w tym jednoelementowe wałki tnące wraz z metalowymi separatorami • urządzenie przystosowane do pracy ciągłej przez min. 4 godziny • dożywotnia gwarancja na wałki tnące • 36 miesięcy gwarancji na urządzenie • 2 opakowania oleju do konserwacji niszczarki o pojemności min. 200ml Pytanie nr 6: Czy Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie niszczarek równoważnych wyposażonych w wieloelementowe noże tnące z metalowymi separatorami, objęte dożywotnią gwarancją producenta? Czy Zamawiający wymaga niszczarek z nożami tnącymi odpornymi na zszywki i małe spinacze? Odpowiedź na pytanie nr 6: Zamawiający podtrzymuje opis przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 4. Pytanie nr 7: Prosiłbym o wyjaśnienie kwestii związanej z normą DIN 66399, podaną w specyfikacji. W Załączniku nr 3 do SWZ, zadanie nr 1, zaznaczyliście Państwo możliwość niszczenia dokumentów papierowych, kart plastikowych, zszywek, spinaczy, bez możliwości niszczenia płyt CD, mimo tego w normie DIN na którą się powołano jest zaznaczona klasa O-1, która dotyczy nośników optycznych. Czy w związku z tym wymagane jest uwzględnienie klasy ochrony nośników optycznych w powyższym zadaniu nr 1? Podobnie sytuacja wygląda z Zadaniem nr 3, gdzie również wyszczególniono TYLKO możliwość niszczenia dokumentów, mimo, że w normie zapisano inne klasy ochrony T-5, E-4, F-2, O-3” Odpowiedź na pytanie nr 7: Zmiana OPZ w zadaniu nr 1 i 3 Zadanie 1 – Niszczarki przybiurkowe P-4 • DIN 66399: P-4/T-4/E-3/F-1 • szer. szczeliny wejściowej: min. 230mm • ilość jednorazowo niszczonych kart A4 (80g): min. 10 • możliwość niszczenia dokumentów papierowych, kart plastikowych, zszywek, spinaczy • pojemność kosza: min. 20 litrów • moc silnika: min. 280W • urządzenie przystosowane do pracy ciągłej przez min. 10 minut • zabezpieczenie silnika przed przegrzaniem • kółka transportowe • 36 miesięcy gwarancji na urządzenie Zadanie 3 – Niszczarki biurowe P-5 • DIN 66399: P-5/T-5/E-4/F-2 • szer. szczeliny wejściowej: min. 310mm • ilość jednorazowo niszczonych kart A4 (80g): min. 13 • możliwość niszczenia dokumentów papierowych, kart plastikowych, zszywek i spinaczy • pojemność kosza: min. 100 litrów • moc silnika: min. 640W • czujnik wejścia (fotokomórka) • automatyczne cofanie papieru w przypadku zacięcia/blokady • automatyczne włączanie, funkcja start/stop • wielofunkcyjny panel dotykowy lub przełącznik ze zintegrowanymi wskaźnikami świetlnymi oraz graficznymi wskazującymi aktualny stan pracy urządzenia • system tnący bez plastikowych elementów w tym jednoelementowe wałki tnące wraz z metalowymi separatorami • urządzenie przystosowane do pracy ciągłej przez min. 4 godziny • dożywotnia gwarancja na wałki tnące • 36 miesięcy gwarancji na urządzenie • 2 opakowania oleju do konserwacji niszczarki o pojemności min. 200ml Ponadto Zamawiający informuje o zmianie treści SWZ w następującym zakresie: 1. Rozdz. VIII pkt 1 SWZ otrzymuje następujące brzmienie: Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 26.06.2024 r., przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. 2. Rozdz. XI pkt 11 SWZ otrzymuje następujące brzmienie: Termin składania ofert upływa w dniu 28.05.2024 r. o godz. 10:00. Decyduje data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar. 3. Rozdz. XII pkt 1 SWZ otrzymuje następujące brzmienie: Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, tj. w dniu 28.05.2024 r. o godz. 10:15. Otwarcie ofert dokonywane jest przez odszyfrowanie i otwarcie ofert. W załączeniu ogłoszenie o zmianie ogłoszenia oraz uaktualniony załącznik nr 3 do SWZ. Wyjaśnienia i zmiany zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron. Zamawiający wymaga złożenia oferty wykonawcy według uaktualnionego załącznika nr 3 do SWZ Zmiana treści SWZ.pd [...].pdf |
Komunikaty