Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP-1001/24/79/Z Dostawa niszczarek biurowych

Magdalena Wągrodzka
Komenda Stołeczna Policji
Termin:
Zamieszczenia : 13-05-2024 11:00:00
Składania : 28-05-2024 10:00:00
Otwarcia : 28-05-2024 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 152.2 2024-05-13 11:00:00 Postępowanie
SWZ-niszczarki.doc doc 441.5 2024-05-13 11:00:00 Postępowanie
Zmiana treści SWZ.pdf pdf 332.51 2024-05-22 11:49:36 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 37.4 2024-05-22 11:49:36 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 3 do SWZ uaktualniony.docx docx 15.51 2024-05-22 11:49:36 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert - niszczarki.pdf pdf 108.08 2024-05-28 11:36:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-05-28 11:36 Magdalena Wągrodzka Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-05-28 10:30 Magdalena Wągrodzka Kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zadaniu nr 1 - 172 591,14 PLN brutto, w zadaniu nr 2 - 274 536,00 PLN brutto, w zadaniu nr 3 - 143 421,08 PLN brutto, w zadaniu nr 4 - 135 090,90 PLN brutto.
2024-05-28 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to 725 639,12 PLN brutto
2024-05-22 11:49 Magdalena Wągrodzka Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie
z art. 284 ust. 1,2 i 6 oraz art. 286 ust. 1, 3 i 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz.U. 2023 poz. 1605 ze zm.), informuje o treści pytania zadanego przez Wykonawcę i udzielonej przez Zamawiającego odpowiedzi oraz o zmianie treści SWZ:

Pytanie nr 1:
„Czy zamawiający w pozycji 1 oraz 2 niszczarki P4 wymaga, aby zaoferowane urządzenia posiadały oddzielny kosz do segregacji niszczonych płyt Cd oraz kart plastikowych?”

Odpowiedź na pytanie nr 1:
Zamawiający podtrzymuje opis przedmiotu zamówienia w zadaniu 1 i 2.

Pytanie nr 2:
„Czy zamawiający w pozycji 3 niszczarki P5 dopuści możliwość zaoferowania urządzeń, które nie mają możliwości niszczenia płyt CD na O3, który to zapis jest chyba pomyłką pisarską z pozycji 2, gdyż zamawiający poniżej napisał, iż wskazane w pozycji 3 urządzenie ma niszczyć dokumenty papierowe?”

Odpowiedź na pytanie nr 2:
Zmiana opisu przedmiotu zamówienia w zadaniu 3.

Zadanie 3 – Niszczarki biurowe P-5
• DIN 66399: P-5/T-5/E-4/F-2
• szer. szczeliny wejściowej: min. 310mm
• ilość jednorazowo niszczonych kart A4 (80g): min. 13
• możliwość niszczenia dokumentów papierowych, kart plastikowych, zszywek
i spinaczy
• pojemność kosza: min. 100 litrów
• moc silnika: min. 640W
• czujnik wejścia (fotokomórka)
• automatyczne cofanie papieru w przypadku zacięcia/blokady
• automatyczne włączanie, funkcja start/stop
• wielofunkcyjny panel dotykowy lub przełącznik ze zintegrowanymi wskaźnikami świetlnymi oraz graficznymi wskazującymi aktualny stan pracy urządzenia
• system tnący bez plastikowych elementów w tym jednoelementowe wałki tnące wraz
z metalowymi separatorami
• urządzenie przystosowane do pracy ciągłej przez min. 4 godziny
• dożywotnia gwarancja na wałki tnące
• 36 miesięcy gwarancji na urządzenie
• 2 opakowania oleju do konserwacji niszczarki o pojemności min. 200ml
Pytanie nr 3:
Czy Zamawiający wymaga niszczarek z zerowym poborem prądu w trybie czuwania?

Odpowiedź na pytanie nr 3:
Zamawiający podtrzymuje opis przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 2,3 i 4

Pytanie nr 4
Czy Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie niszczarek o mocy silnika min. 600 W? Czy Zamawiający wymaga kosza na ścinki o pojemności min. 150 litrów?

Odpowiedź na pytanie nr 4:
Zamawiający podtrzymuje opis przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 2

Pytanie nr 5:
Czy Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie niszczarek tnących płyty zgodnie z wymaganiami normy DIN 663999 min. O-1 przy jednoczesnym zachowaniu pozostałych wymagań opisu przedmiotu zamówienia?

Odpowiedź na pytanie nr 5:
Zmiana OPZ w zadaniu nr 3

Zadanie 3 – Niszczarki biurowe P-5
• DIN 66399: P-5/T-5/E-4/F-2
• szer. szczeliny wejściowej: min. 310mm
• ilość jednorazowo niszczonych kart A4 (80g): min. 13
• możliwość niszczenia dokumentów papierowych, kart plastikowych, zszywek
i spinaczy
• pojemność kosza: min. 100 litrów
• moc silnika: min. 640W
• czujnik wejścia (fotokomórka)
• automatyczne cofanie papieru w przypadku zacięcia/blokady
• automatyczne włączanie, funkcja start/stop
• wielofunkcyjny panel dotykowy lub przełącznik ze zintegrowanymi wskaźnikami świetlnymi oraz graficznymi wskazującymi aktualny stan pracy urządzenia
• system tnący bez plastikowych elementów w tym jednoelementowe wałki tnące wraz
z metalowymi separatorami
• urządzenie przystosowane do pracy ciągłej przez min. 4 godziny
• dożywotnia gwarancja na wałki tnące
• 36 miesięcy gwarancji na urządzenie
• 2 opakowania oleju do konserwacji niszczarki o pojemności min. 200ml

Pytanie nr 6:
Czy Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie niszczarek równoważnych wyposażonych w wieloelementowe noże tnące z metalowymi separatorami, objęte dożywotnią gwarancją producenta? Czy Zamawiający wymaga niszczarek z nożami tnącymi odpornymi na zszywki i małe spinacze?

Odpowiedź na pytanie nr 6:
Zamawiający podtrzymuje opis przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 4.

Pytanie nr 7:
Prosiłbym o wyjaśnienie kwestii związanej z normą DIN 66399, podaną w specyfikacji. W Załączniku nr 3 do SWZ, zadanie nr 1, zaznaczyliście Państwo możliwość niszczenia dokumentów papierowych, kart plastikowych, zszywek, spinaczy, bez możliwości niszczenia płyt CD, mimo tego w normie DIN na którą się powołano jest zaznaczona klasa O-1, która dotyczy nośników optycznych. Czy w związku z tym wymagane jest uwzględnienie klasy ochrony nośników optycznych w powyższym zadaniu nr 1? Podobnie sytuacja wygląda z Zadaniem nr 3, gdzie również wyszczególniono TYLKO możliwość niszczenia dokumentów, mimo, że w normie zapisano inne klasy ochrony T-5, E-4, F-2, O-3”

Odpowiedź na pytanie nr 7:
Zmiana OPZ w zadaniu nr 1 i 3

Zadanie 1 – Niszczarki przybiurkowe P-4
• DIN 66399: P-4/T-4/E-3/F-1
• szer. szczeliny wejściowej: min. 230mm
• ilość jednorazowo niszczonych kart A4 (80g): min. 10
• możliwość niszczenia dokumentów papierowych, kart plastikowych, zszywek, spinaczy
• pojemność kosza: min. 20 litrów
• moc silnika: min. 280W
• urządzenie przystosowane do pracy ciągłej przez min. 10 minut
• zabezpieczenie silnika przed przegrzaniem
• kółka transportowe
• 36 miesięcy gwarancji na urządzenie

Zadanie 3 – Niszczarki biurowe P-5
• DIN 66399: P-5/T-5/E-4/F-2
• szer. szczeliny wejściowej: min. 310mm
• ilość jednorazowo niszczonych kart A4 (80g): min. 13
• możliwość niszczenia dokumentów papierowych, kart plastikowych, zszywek
i spinaczy
• pojemność kosza: min. 100 litrów
• moc silnika: min. 640W
• czujnik wejścia (fotokomórka)
• automatyczne cofanie papieru w przypadku zacięcia/blokady
• automatyczne włączanie, funkcja start/stop
• wielofunkcyjny panel dotykowy lub przełącznik ze zintegrowanymi wskaźnikami świetlnymi oraz graficznymi wskazującymi aktualny stan pracy urządzenia
• system tnący bez plastikowych elementów w tym jednoelementowe wałki tnące wraz
z metalowymi separatorami
• urządzenie przystosowane do pracy ciągłej przez min. 4 godziny
• dożywotnia gwarancja na wałki tnące
• 36 miesięcy gwarancji na urządzenie
• 2 opakowania oleju do konserwacji niszczarki o pojemności min. 200ml




Ponadto Zamawiający informuje o zmianie treści SWZ w następującym zakresie:
1. Rozdz. VIII pkt 1 SWZ otrzymuje następujące brzmienie: Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 26.06.2024 r., przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
2. Rozdz. XI pkt 11 SWZ otrzymuje następujące brzmienie: Termin składania ofert upływa w dniu 28.05.2024 r. o godz. 10:00. Decyduje data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar.
3. Rozdz. XII pkt 1 SWZ otrzymuje następujące brzmienie: Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, tj. w dniu 28.05.2024 r. o godz. 10:15. Otwarcie ofert dokonywane jest przez odszyfrowanie i otwarcie ofert.

W załączeniu ogłoszenie o zmianie ogłoszenia oraz uaktualniony załącznik nr 3 do SWZ.
Wyjaśnienia i zmiany zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron.

Zamawiający wymaga złożenia oferty wykonawcy według uaktualnionego załącznika nr 3 do SWZ

Zmiana treści SWZ.pd [...].pdf

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Załącznik nr 3 do SW [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 665