Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-03-2024 14:22:00 |
Składania : | 26-03-2024 08:00:00 |
Otwarcia : | 26-03-2024 08:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
UWAGA!
W dniu 20.03.2024 r. zmianie uległa treść Formularzy ofertowych, które stanowią załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e do SWZ.
Zmodyfikowane formularze ofertowe znajdują się w folderze skompresowanym o rozszerzeniu .7z pn. "Wyjasnienie i zmiana nr 1 do SWZ_20.03.2024.7z".
2024-05-09 08:54 | Izabela Morawiec | Ogłoszenie o wyniku postępowania nr 2024/BZP 00315952/01 na część I, II i III zamówienia |
2024-04-26 11:30 | Izabela Morawiec | Informacja o wyborze oferty na część III zamówienia |
2024-04-26 11:30 | Izabela Morawiec | Informacja o wyborze oferty na część II zamówienia |
2024-04-26 11:29 | Izabela Morawiec | Informacja o wyborze oferty na część I zamówienia |
2024-04-18 15:07 | Izabela Morawiec | Ogłoszenie o wyniku postępowania nr 2024/BZP 00292145/01 na część IV i V zamówienia |
2024-04-11 15:11 | Izabela Morawiec |
Informacja
o
wyborze
oferty
na
część
V
zamówienia |
2024-04-03 09:15 | Izabela Morawiec | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na część IV zamówienia |
2024-03-26 10:20 | Izabela Morawiec | Informacja z otwarcia ofert |
2024-03-26 08:00 | Komunikat Zamawiającego |
Działając
na
podstawie
art.
222
ust.
4
ustawy
z
11
września
2019
roku
–
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.U.
z
2023
r.,
poz.
1605
z
późn.
zm.)
Zamawiający
informuje,
że
na
sfinansowanie
zamówienia
zamierza
przeznaczyć
kwotę
w
wysokości
161.695,82
złotych
brutto,
z
czego: 1) część I – Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej branży drogowej dla zadania pn. „Budowa drogi gminnej w m. Głuchowo”: 10.695,82 zł brutto, 2) część II – Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej branży drogowej dla zadania pn. „Wykonanie projektu i kosztorysu utwardzenia drogi gminnej w m. Biezdrowo-Huby”: 11.000,00 zł brutto, 3) część III – Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej branży drogowej dla zadania pn. „Budowa dróg: ul. Waniliowa, Słonecznikowa, Miodowa, Promienista”: 50.000,00 zł brutto, 4) część IV – Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej branży drogowej dla zadania pn. „Budowa ścieżki rekreacyjnej wzdłuż rz. Warty”: 50.000,00 zł brutto, 5) część V – Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej branży drogowej dla zadania pn. „Remont nawierzchni asfaltowej na ul. Powstańców Wlkp. i ul. Nowej w m. Wronki”: 40.000,00 zł brutto. |
2024-03-22 15:03 | Izabela Morawiec | Wyjaśnienie nr 2 do treści SWZ |
2024-03-20 15:17 | Izabela Morawiec | Wyjaśnienie i zmiana nr 1 do treści SWZ |
Komunikaty