Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 2024/BZP 00278884/01 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku usługowego na placówkę opiekuńczo-wychowawczą przy ul. Szpitalnej 12a w Jaworze

Marta Wątrucka
Starostwo Powiatowe w Jaworze Department: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze
Deadlines:
Published : 10-04-2024 12:00:00
Placing offers : 25-04-2024 12:00:00
Offers opening : 25-04-2024 12:05:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
SWZ Dział I - Instrukcja dla Wykonawców.pdf pdf 5361.28 2024-04-10 12:00:00 Proceeding
SWZ dział II- SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA24.pdf pdf 103.41 2024-04-10 12:00:00 Proceeding
SWZ Dział II_załączniki_dokumentacja projektowa i techniczna.zip zip 11927.54 2024-04-10 12:00:00 Proceeding
SWZ Dział III - OFERTA Z ZAŁĄCZNIKAMI edytowalna.doc doc 205 2024-04-10 12:00:00 Proceeding
SWZ Dział IV - Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 434.46 2024-04-10 12:00:00 Proceeding
Ogloszenie_2024_BZP 00278884_01.pdf pdf 155.64 2024-04-10 12:00:18 Proceeding
Komunikat publiczny nr 1 pliki przedmiarow format ath.pdf pdf 121.38 2024-04-18 08:53:47 Public message
PCPR ul Szpitalna Przedm..ATH ATH 38.25 2024-04-18 08:53:47 Public message
Przedm.. cz. elektr..ATH ATH 30.01 2024-04-18 08:53:47 Public message
Komunikat publiczny nr 2 branza elektryczna.pdf pdf 176.66 2024-04-19 08:06:40 Public message
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 140 2024-04-25 13:01:37 Public message
Zawiadomienie o uniewaznieniu postepowania.pdf pdf 521.07 2024-05-10 15:28:49 Public message

Announcements

2024-05-10 15:31 Marta Wątrucka Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2023 r. poz. 1605 ze zm., dalej „PZP”), Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu ww. postępowania o udzielenie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, których celem jest przystosowanie budynku do potrzeb placówki opiekuńczo-wychowawczej, która, niezwłocznie po zakończeniu realizacji zamówienia, powinna rozpocząć swoją działalność. Z uwagi na specyfikę placówki opiekuńczej-wychowawczej, której przedmiotem działalności jest zapewnienie miejsca zamieszkania, opieki i wychowania dzieciom umieszczonym w pieczy zastępczej na podstawie ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (zwana dalej Ustawą), przed uruchomieniem placówki właściwe służby dokonują sprawdzenia zastosowanych rozwiązań technologicznych mających zapewnić dzieciom oraz personelowi placówki bezpieczeństwo. Uzyskanie pozytywnej opinii jest warunkiem niezbędnym do uzyskania, od właściwego wojewody, zezwolenia na prowadzenie placówki w danym budynku lub lokalu. Ustawa i przepisy wykonawcze do niej w zależności od typu placówki opiekuńczo-wychowawczej określają między innymi liczbę dzieci mogących jednocześnie przebywać w placówce oraz zasady ustalania minimalnej liczby osób zatrudnionych niezbędnych do zapewnienia odpowiedniej opieki wychowankom. Istotne dla sprawy jest także to, że w przypadku placówek opiekuńczo-wychowawczych służby, organy i inspekcje, sprawdzające przewidziane prawem wymagania techniczne dla obiektów będących ich siedzibą, badają pod kątem spełnienia optymalnych dla zapewnienia dzieciom bezpieczeństwa, a nie podstawowych wymaganych prawem rozwiązań technicznych.
W niniejszym postępowaniu w trakcie badania i oceny ofert Komisja Przetargowa ustaliła, że istnieje uzasadniona wątpliwość czy w dokumentacji technicznej, będącej podstawą opisu przedmiotu zamówienia, zapewniono właściwe rozwiązania technologiczne w zakresie ochrony przeciwpożarowej dla nowego sposobu użytkowania budynku przy ul. Szpitalnej 12a, tj. siedziby placówki opiekuńczo-wychowawczej. Kwestia ta została skonsultowana z strażą pożarną, ekspertem z zakresu budownictwa oraz architektem, będącego autorem w/w dokumentacji technicznej. W wyniku konsultacji ujawniono, że dokumentacja techniczna, służąca przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia, nie zawierała części zapisów niezbędnych do prawidłowego wykonania zabezpieczeń przeciwpożarowych, wymaganych dla budynku o opisanym wyżej celu. Były to, jak ustalono, m.in. brak informacji o przeciwpożarowym wyłączniku prądu, brak przekroju oraz opisu technicznego dachu, brak opisu drugiego wejścia, długości dojścia do niego. W trakcie tych czynności ujawniono również, że rozwiązania zakresu ochrony przeciwpożarowej oparte były na przyjęciu przez autora założenia niewłaściwej liczby osób, które będą jednocześnie przebywały w budynku po uruchomieniu w nim placówki opiekuńczo-wychowawczej. Założenie to, w połączeniu z w/w brakami w dokumentacji technicznej, doprowadziło do sytuacji uzasadniającej uznanie, że są to istotne okoliczności powodujące niezgodność z interesem publicznym kontynuowania postępowania, a po jego rozstrzygnięciu wykonania tego zamówienia w kształcie, jaki wynika z opisu jego przedmiotu określonego na podstawie dokumentacji technicznej w wyżej opisanym kształcie. Wynika to z faktu, że z powodów opisanych wyżej, istnieje realne i uzasadnione ryzyko nie uzyskania pozytywnej opinii o warunkach bezpieczeństwa w zakresie ochrony przeciwpożarowej, niezbędnej do uzyskania zezwolenia wojewody niezbędnego do otwarcia nowej placówki. Interes publiczny w niniejszym postępowaniu to rozwiązanie problemu braku miejsc w pieczy zastępczej na terenie Powiatu Jaworskiego. Tymczasem wykonanie zamówienia publicznego w kształcie określonym w przedmiocie zamówienia w świetle wyżej opisanych okoliczności nie doprowadzi bezpośrednio do realizacji tego celu w dającym się przewidzieć okresie czasu, a co za tym idzie kontynuowanie postępowania i wykonanie stanowiącego jego przedmiot zamówienia publicznego przestało leżeć w interesie publicznym.
Opisane wyżej okoliczności potwierdzają, że w niniejszym postępowaniu zostały spełnione przesłanki unieważnienia postępowania określone w art. 255 pkt. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1605 z późn.zm.), zgodnie z którym Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli wskutek nie znanych wcześniej istotnych okoliczności prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia publicznego nie leży w interesie publicznym.
Zamawiający informuje, że o wszczęciu postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmującego ten sam przedmiot zamówienia zostaniecie Państwo poinformowani osobnym pismem.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX PZP.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2024-04-25 13:01 Marta Wątrucka ID Postępowania 900947
PCPR.ZP.Szp12a.1/2024
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. 2023 poz. 1605 z późn.zm.) Zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt. 1 ustawy Pzp, pn. „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku usługowego przy ul. Szpitalnej 12a w Jaworze na placówkę opiekuńczo-wychowawczą”, zostały złożone 3 oferty :
OFERTA nr 1 :
Nazwa, adres siedziby : FENIX PPUHT Maciej Polański, 59-100 Polkowice, ul. Kolejowa 24
Zaoferowana cena gross : 366 699,75 zł
Okres gwarancji : 60 m-cy

OFERTA nr 2 :
Nazwa, adres siedziby : Agadom Polska Sp. z o.o, 59-400 Jawor, ul. Myśliborska 13
Zaoferowana cena gross : 378 006,20 zł
Okres gwarancji : 60 m-cy

OFERTA nr 3 :
Nazwa, adres siedziby : ANES Anna Estko-Żamojcin, 58-303 Wałbrzych, ul. Świdnicka 108
Zaoferowana cena gross : 486 000,00 zł
Okres gwarancji : 60 m-cy

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-04-25 12:00 Buyer message Powiat Jaworski - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze , działając na podstawie art. 222 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych informuje, iż zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę gross w wysokości 377 000,00 zł gross (słownie: trzysta siedemdziesiąt siedem tysięcy złotych 00/100)
2024-04-19 08:06 Marta Wątrucka Zamawiający działając na podstawie art. 284 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz.U 2023 r. poz. 1605 z późn.zm) informuje, że w dniu 18 kwietnia 2024 r. Wykonawca poprosił o wyjaśnienie czy w ofercie mają być ujęte następujące punkty zawarte w opisie technicznym branży budowlanej :
- cały punkt 5 – dotyczący przeniesienia układu pomiarowego z wykonanej nowej tablicy licznikowej oraz wykonaniem nowej instalacji zasilającej od przyłącza energetycznego;
- cały punkt 6 – dotyczący demontażu rozdzielni głównej i montażu nowej wg projektu ;
- cały punkt 7 – dotyczący wykonania wewnętrznej linii zasilającej;
- cały punkt 13 – dotyczący wykonania instalacji logicznej;
- cały punkt 14 – dotyczący wykonania systemu wizyjnego;
- cały punkt 15 – dotyczący wykonania instalacji antenowej RTV-SAT
- w pkt. 17 zapis dotyczący uziomu ( odgromówka) – jeżeli uziom nie spełnia pozytywnych wartości pomiarowych czy należy odtworzyć ?
Zamawiający udziela następującej wyjaśnień na powyższe pytania Wykonawcy:
Prace w branży elektrycznej stanowiące przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostały uwzględnione w przedmiarze robót dla w/w branży, dlatego wskazane wyżej elementy opisu technicznego nie muszą być ujęte w ofercie Wykonawcy.

Komunikat publiczny [...].pdf

2024-04-18 08:53 Marta Wątrucka Zamawiający działając na podstawie art. 284 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz.U 2023 r. poz. 1605 z późn.zm) informuje, że w związku z zapytaniem Wykonawcy z dnia 17 kwietnia 2024 r. przekazuje w załączeniu pliki przedmiaru robót w formacie ath.

Komunikat publiczny [...].pdf

PCPR ul Szpitalna Pr [...].ATH

Przedm.. cz. elektr. [...].ATH

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

The number of page views: 672