Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-02-2024 14:39:00 |
Składania : | 20-03-2024 16:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na usługę wsparcia zespołu SAP BASIS
dla środowiska SAP
Swadzim 22.02.2024
Grupa Muszkieterów jest
największą siecią sklepów w Polsce, działającą w formule franczyzowej,
zrzeszającą niezależnych przedsiębiorców w dwóch kategoriach: supermarketów
spożywczych pod szyldem Intermarche oraz sklepów "dom i ogród" pod
szyldem Bricomarche.
Na terenie Polski Grupa
Muszkieterów posiada łącznie 382 sklepy, w tym 186 Intermarche oraz 196 Bricomarche,
trzy centra logistyczne zlokalizowane w Swadzimiu, Mysłowicach oraz Sosnowcu,
sześć składów budowlanych oraz 68 stacji paliw działających przy wybranych
sklepach.
Centrala Grupy Muszkieterów
mieści się w Swadzimiu, k. Poznania, gdzie zlokalizowane są siedziby tzw.
spółek centralnych, odpowiedzialnych za koordynację i wsparcie działalności
spółek prawa handlowego prowadzących sklepy Intermarche oraz Bricomarche.
https://muszkieterowie.pl/o-nas/struktura-firmy-w-polsce/
1.
Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest wybór dostawcy,
który zapewni wsparcie w obszarze BASIS SAP S4/HANA zgodnie z poniższymi
wytycznymi.
2.
Zamawiający:
„ITM POLSKA” sp. z o.o.,
Swadzim, ul. Św. Mikołaja 5, 62-080 Tarnowo Podgórne
3.
„ITM Polska” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu, zwana dalej
„Zamawiającym”, jest spółką odpowiedzialną za zarządzanie procesem rozwoju
sieci supermarketów Intermarche i supermarketów Bricomarche. W niniejszym zapytaniu reprezentuje interesy spółki
OSTREWKA sp. z o.o., będącą spółką technologiczną zapewniającą usługi IT dla
Grupy Muszkieterów.
4.
Niniejszy dokument jest przeznaczony dla firm, które zostały
zaproszone do udziału w postępowaniu ofertowym i pozostaje własnością
Zamawiającego. Kopiowanie oraz rozpowszechnianie tego dokumentu, wraz z
zawartymi w nim informacjami, w całości lub w części, w dowolnej formie, wymaga
uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający posiada prawo do żądania
zwrotu wszystkich kopii niniejszego dokumentu w każdym momencie.
1. Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem
zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.
2. Do niniejszego zapytania nie mają
zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.
3. Odpowiedź oferenta na zapytanie ofertowe
nie zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej
części, ponadto treść art. 68(2) Kodeksu cywilnego nie ma zastosowania, dopóki
nie zostanie podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli.
4. Do
przyjęcia oferty nie mają zastosowania ogólne przepisy prawa dotyczące
milczącego przyjęcia oferty, co oznacza konieczność potwierdzenia Zamawiającego
w formie co najmniej dokumentowej.
5. Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest
podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego lub
innych spółek należących do Grupy Muszkieterów w Polsce, wynikających z
podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert. W szczególności
niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i n. KC.
6.
Akceptacja odpowiedzi Oferenta na
zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania Spółki „ITM Polska” w
stosunku do potencjalnego Oferenta, dopóki nie zostanie podpisana umowa
handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli Spółki „ITM Polska” zawarciu
umowy w trybie ofertowym;
7.
„ITM Polska” zastrzega sobie prawo do
wycofania zapytania w dowolnym czasie.
8.
„ITM Polska” zastrzega sobie prawo do
wyboru więcej niż jednego Dostawcy usług objętych niniejszym zapytaniem;
9. Ostatecznie oferta musi być podpisana
przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania firmy, a w przypadku
podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy dostarczyć
pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji, w języku
polskim. Podpisaną ofertę w pliku pdf należy załączyć do postępowania na
Platformie Zakupowej Open Nexus.
10.
Propozycja
finansowa musi być zgodna z przedstawionymi tabelami cenowymi, przy czym
przyjmuje się, że oferenci mogą przedstawić dodatkowe informacje, które uznają za niezbędne do zrozumienia ich ofert.
11. Przedstawiona
oferta musi zawierać wszystkie elementy pod względem formy i treści wyszczególnione
w zapytaniu ofertowym, nadawać się do przyjęcia bez konieczności składania kontroferty
w przeciwnym przypadku Zamawiający
zastrzega sobie prawo do niezorganizowania spotkania w celu przedstawienia
oferty
12. Zamawiający zastrzega możliwość prowadzenia
rozmów z wybranymi oferentami.
13. Wydatki poniesione przez Oferenta w
związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na zapytanie ofertowe (tzw.
koszty przedstawienia oferty) obciążają wyłącznie Oferenta.
1. Oferent powinien wykazywać wiedzę oraz
posiadanie doświadczenia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a także
posiadać odpowiedni potencjał techniczny i wykonawczy.
2. Oferent powinien zapewnić i zamieścić w
ofercie skład zespołu ekspertów z udokumentowanym doświadczeniem w tego typu usłudze.
3. Wymaga się dostępności konsultantów w
trakcie trwania usługi.
4. Zleceniodawca zastrzega sobie możliwość
wnioskowania o zmianę Konsultanta(ów) lub rozwiązania umowy w każdej chwili,
jeżeli Konsultant nie będzie respektował ustaleń lub nie będzie spełniał
oczekiwań formalnych, tj. brak dostępności, kompetencji itp.
5. Oferent zobowiązuje się do dostarczania
usług określonych w zapytaniu ofertowym oraz zapewnienia opieki wsparcia
zespołu również w przypadku wystąpienia awarii systemu produkcyjnego.
1. Ostatecznym i decydującym dokumentem jest
wersja sporządzona w języku polskim, zgodnie z obowiązującym prawem polskim,
natomiast komunikacja z ekspertem może być zarówno w języku polskim jak i
angielskim.
2. Oferent jest zobowiązany do złożenia
oświadczenia potwierdzającego posiadanie odpowiednich możliwości finansowych i
ekonomicznych, wiedzy, doświadczenia, uprawnień oraz zasobów (technicznych i
osobowych) niezbędnych do pomyślnego wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Oferent jest zobowiązany do podania ilości
osób dedykowanych do wykonania usługi, ilości i jakości posiadanych
certyfikatów przez ekspertów SAP Basis oraz poziomu rotacji pracowników.
4. Oferent jest zobowiązany do podpisania i
przesłania Zamawiającemu umowy o zachowaniu poufności (wzór jest załączony do
zapytania).
5. Wymagane załączniki do oferty:
Kwestionariusz Dostawcy, dostarczony wraz z NDA, aktualne dokumenty
rejestracyjne firmy: bieżący odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON (albo ich
odpowiedniki dla firm zagranicznych).
Poszukujemy firmy, która zapewni wsparcie
ekspertów z obszaru SAP Basis w zakresie zarządzania podstawą techniczną
systemu SAP.
Zamawiający posiada aktywny kontrakt SAP Enterprise
Supprt, dodatkowo zapewnia:
- dostęp administracyjny do systemów SAP
na poziomie systemu operacyjnego, bazy danych i serwerów aplikacyjnych SAP
- współudział administratora systemu
backupowego, na potrzeby testów odtwarzania
- przedstawienie architektury i specyfiki
działania środowiska w organizacji Zamawiającego
- możliwość warsztatów w celu omówienia
specyfiki środowiska SAP.
W zakresie oferty powinna znaleźć się
usługa wsparcia w przypadku wystąpienia awarii w działaniu systemu
produktywnego SAP oraz pula godzin konsultacji dla omówienia i pomocy przy
rozwiązaniu problemów, które są ważne, ale nie pilne.
Wsparcie obejmować będzie zakres:
1.
Systemy
SAP:
- Systemy
S/4HANA (produkcyjny, pre-podukcyjny, testowy, rozwojowy),
-
Systemy SAP CAR (produkcyjny, pre-produkcyjny, testowy, rozwojowy),
-
Systemy SAP ADS (produkcyjny, pre-produkcyjny, testowy, rozwojowy),
-
Systemy SAP Content Server (produkcyjny, pre-produkcyjny, testowy, rozwojowy),
- SAP
Webdispatcher (produkcyjny, pre-produkcyjny, testowy, rozwojowy)
2.
Bazy
danych systemów SAP:
- SAP
HANA
- MaxDB
3.
Dostępność
administratora:
-
zdalnie lub w szczególnych sytuacjach - lokalnie
-
zgodnie z wariantami poniżej
4.
Dostępność
administratora w trybie gotowości:
Oferta
na wsparcie zespołu SAP Basis w przypadku wystąpienia awarii systemu
produkcyjnego, które będzie wiązało się z podjęciem działań zmierzających do
usunięcia awarii, powinna zawierać poniższe warianty:
a) - wsparcie 24/7
b) - wsparcie 24/5 (w dni robocze pn-pt)
c) - wsparcie 12/7 (w dni robocze, a także
soboty, niedziele i święta w godzinach od 8:00 do 20:00)
d) - wsparcie 12/5 (w dni robocze od pn do pt
w godzinach od 8:00 do 20:00)
e) - wsparcie 10/5 (w dni robocze od pn do
pt w godzinach od 8:00 do 18:00)
przy
czym czas reakcji na zgłoszenie awarii powinien być nie dłuższy niż 2 godziny.
5.
Konsultacje
z ekspertem SAP Basis w wymiarze co najmniej 16 godzin
miesięcznie w celu omówienia i pomocy w rozwiązaniu bieżących problemów, a
także w przypadku awarii systemu produktywnego.
W
zakresie rozwiązywania problemów bieżących są to m.in.:
-
wliczony współudział w testach odtworzenia systemów (SAP HANA- raz w roku, SAP
MaDB – raz w roku)
-współudział
w testach Disaster Recovery (przełączenie serwerów środowiska produktywnego SAP
na zapasową serwerownię) – raz w roku
-
konsultacje dotyczące patchowania i upgrade systemu SAP
-
spotkania comiesięczne z koordynatorem technicznym.
Dodatkowo:
Zamawiający płaci za gotowość Oferenta do wsparcia
Zamawiającego w przypadku wystąpienia awarii systemu produktywnego SAP oraz za
pulę godzin wskazaną przez Oferenta, która będzie do wykorzystania- opłata
stała comiesięczna
Pula godzin obejmuje wsparcie w przypadku
wystąpienia awarii oraz konsultacje z ekspertem SAP Basis.
W przypadku wykorzystania puli godzin Zamawiający
zapłaci Oferentowi stawkę zgodną ze wskazanym przez Oferenta cennikiem.
W ramach puli godzin do wykorzystania liczony
jest realny czas świadczenia usługi wsparcia wprost proporcjonalnie do
rzeczywiście wykorzystanego czasu.
SLA do zaproponowania przez Oferenta zgodnie z
wariantami od a) do e) z uwzględnieniem czasu reakcji w dzień i w
nocy/święta/weekendy.
Wszelkie prace administracyjne i
konserwacyjne wymagające zatrzymania Systemu Produkcyjnego SAP będą realizowane
przez Wykonawcę w ramach ustalonych wspólnie z Zamawiającym Okien Serwisowych.
Architektura systemu SAP zostanie
przedstawiona bardziej szczegółowo po podpisaniu przez Oferenta umowy NDA.
1.
Oferta powinna być zatytułowana „Usługa
wsparcia zespołu SAP Basis dla środowiska SAP”
2.
W swoich odpowiedziach oferenci
proszeni są o podanie następujących informacji:
a) Prezentacja
firmy
b) W
załączniku nr 1 – należy wypełnić kwestionariusz dostawcy
c) W
Załączniku nr 2- należy podsumować
wszystkie elementy finansowe oferty
d) W
załączniku nr 3 - należy przesłać ewentualne pytania przed złożeniem oferty
e) Załącznik
nr 4 – należy podpisać umowę NDA i odesłać podpisany scan, następnie 2
egzemplarze należy wysłać na adres „ITM POLSKA” sp. z o.o., Swadzim, ul. Św. Mikołaja 5, 62-080
Tarnowo Podgórne, Ewa Galewska
f) wszelkie
dodatkowe informacje finansowe dotyczące proponowanych usług (w formacie
pozostawionym do uznania oferentów)
g) Projekt
umowy na proponowane usługi – z założeniem umowy na czas nieokreślony, oferta
na rok, okres wypowiedzenia dla Zleceniodawcy 1 miesiąc, dla Zleceniobiorcy 3
miesiące, warunki płatności minimum 30 dni, rozliczenia comiesięczne – opłata
stała/zryczałtowana
3.
Oferent przygotuje propozycję w
oparciu o wytyczne wynikające z przekazanych materiałów oraz zgodnie z
najlepszą wiedzą wymaganą od profesjonalisty, a także obowiązującymi
przepisami.
4.
Informacje związane z postępowaniem
Oferent przedstawi poprzez Platformę Zakupową Open Nexus,
5. Pola tabel muszą być wypełnione wymaganymi
wartościami, nie dopuszcza się odesłań do innych części oferty lub załączników
oferty. Oferty, których wersje elektroniczne zostaną dostarczone w innych
formatach niż wymagane nie będą rozpatrywane;
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający
będzie się kierował m.in. kryteriami dotyczącymi SLA,
Ilością oferowanych miesięcznie godzin konsultacji z ekspertem,
ceną, lokalizacją Usługodawcy
Lp. |
Zdarzenie |
Data |
1. |
Ostateczny termin składania ofert (Oferty dostarczone po wskazanym powyżej
terminie nie będą rozpatrywane) |
15.03.2024 do godz. 16:00 |
2. |
Termin przesyłania
pytań uzupełniających do zapytania lub możliwość umówienia spotkania
doprecyzowującego do dnia 05.03.2024 |
05.03.2024 |
3. |
Ostateczny termin udzielania odpowiedzi
na zapytania Oferentów dotyczące zapytania ofertowego |
08.03.2024 |
4. |
Wstępny termin spotkań z wybranymi Oferentami
w celu omówienia przedstawionych ofert (może ulec zmianie) |
20-27.03.2024 |
5. |
Termin ostatecznej oceny ofert |
Kwiecień 2024 |
Planowany termin rozpoczęcia współpracy
- 31.05.2024
1.
Oferent jest zobowiązany do przekazania
oferty w wersji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus
2.
W przypadku pytań:
a. merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w
prawym dolnym rogu formularza Platformy Zakupowej Open Nexus "Wyślij wiadomość”
b.
pytania
związane z obsługą platformy, proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta Platformy
Zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00
do 17:00., tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
3.
Wiadomości z Platformy Zakupowej mają
charakter informacyjny.
1.
Załącznik nr 1_kwestionariusz dostawcy
2.
Załącznik nr 2 _Formularz ofertowy
3.
Załącznik nr 3_ PYTANIA
4.
Załącznik nr 4_umowa NDA_OSTREWKA
2024-03-14 10:21 | Ewa Galewska |
Szanowni
Państwo, Termin składania ofert zostaje wydłużony do dnia 20.03.2024 do godziny 16:00 Pozdrawiam, Ewa Galewska |
Komunikaty