Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-02-2024 15:17:00 |
Składania : | 28-02-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 28-02-2024 10:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo
1. Przedmiotem zamówienia są bieżące naprawy i remonty dróg i ulic gminy Rawicz w 2024 i 2025 roku.
2. Zamówienie
dot. napraw i remontów nawierzchni jezdni, chodników, przepustów i inne, których właścicielem lub zarządcą jest
Gmina Rawicz i obejmuje w szczególności niżej wymienione prace:
1) remonty cząstkowe jezdni, chodników, itp.,
2) remonty przepustów drogowych,
3) odwodnienie nawierzchni dróg,
4) malowanie i naprawa wiat autobusowych,
5) oraz prace różne związane z przedmiotem zamówienia.
W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest jedynie w toku negocjacji lub dialogu oraz w odniesieniu do informacji, które nie są istotne.
3. Zamawiający awaryjnie dopuszcza komunikowanie się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej przetargi@rawicz.eu – powyższe nie dotyczy składania oferty, z tym że podstawowym środkiem komunikowania się jest Platforma Zakupowa, o której wyżej mowa.
4.Wykonawca może się kontaktować z Zamawiającym w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej i formularzy:
a) „Złóż ofertę” w odniesieniu do składania oferty
b) „Wyślij wiadomość” w odniesieniu do pozostałej korespondencji kierowanej do Zamawiającego
5. Zamawiający w zakresie:
a)
pytań technicznych dotyczących funkcjonowania i obsługi technicznej
Platformy Zakupowej wskazuje kontakt z Centrum Wsparcia Klienta, które
dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz.: od 7:00 do 17:00 pod
numerem telefonu (22)-101-02-02 lub e-mail cwk@platformazakupowa.pl,
b)
pytań merytorycznych wyznaczył następujące osoby uprawnione do
komunikowania się z Wykonawcą: w zakresie procedury przetargowej: Aneta Głowacz; w zakresie przedmiotu zamówienia: Aleksandra
Szymanowska, Marzena Brzozowska, Julita Pokryszka
6.
Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.
UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:0,
1)
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Gminy Rawicz
mający siedzibę w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz, ul. Marszałka Józefa
Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, adres e-mail: g.kubik@rawicz.eu;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: adres e-mail - iod@rawicz.eu;
3)
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1
lit. b) i c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego pn.: „Bieżące naprawy i reomnty dróg i ulic gminy
Rawicz w 2024 i 2025 roku ” nr ON.2710.4.2024 prowadzonym w trybie
podstawowym ;
4) firmą podprzetwarzającą dane jest platformazakupowa.pl, którego operatorem jest Open Nexus Sp. z o.o.;
5)
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz
art. 80 ustawy Pzp ”;
6) dane mogą być przekazywane poza teren UE;
7)
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1
ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub przez okres
wskazany w umowie o dofinansowaniu (jeżeli dotyczy).
8) obowiązek
podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
9)
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO i nie
będą profilowane;
10) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15
RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w
przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3
RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać
od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających
na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego);
b) na podstawie
art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych
osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować
zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie
może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na
podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej
osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) - wystąpienie z
żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego;
d) prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
11) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c)
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.
2024-03-04 14:27 | Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz | Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
2024-02-28 12:20 | Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz | Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej niżej załączoną informację z dnia 28.02.2024 roku |
2024-02-28 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości 600 000,00 zł brutto. |
Komunikaty