Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-02-2024 09:18:00 |
Składania : | 08-02-2024 15:30:00 |
Otwarcia : | 08-02-2024 15:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
z dnia 1 lutego 2024 r.
Dotyczy: Konserwacji dźwigu oraz urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych, zamontowanego w budynku stanowiącym własność Powiatu Kamiennogórskiego położonym w Kamiennej Górze przy ul. Sienkiewicza 6A oraz utrzymania w dobrych stanie technicznym i usuwania awarii i uszkodzeń.
Zamawiający: Powiat Kamiennogórski z/s w Kamiennej Górze przy ul. Wł. Broniewskiego 15, NIP: 614 14 74 708, REGON: 230821300.
1. Opis przedmiotu zamówienia
Zakres świadczenia usługi konserwacyjnej obejmuje:
1.1. Konserwacje dźwigu osobowego.
1.2. Konserwacje urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych.
1.3. Zapewnienie utrzymania dźwigu oraz urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych w ruchu – w szczególności zapewnienie niezawodności i bezpieczeństwa ich funkcjonowania.
1.4. Dostarczenie i uzupełnianie środków smarujących.
1.5. Wykonanie i przedstawienie pomiarów ochronnych dźwigu oraz urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych, udział w badaniach okresowych.
3. Wykonawca świadczyć będzie usługi konserwacji zgodnie z obowiązującymi przepisami Urzędu Dozoru Technicznego oraz instrukcją producenta dźwigu.
4. Wykonawca zobowiązany będzie ponadto do usuwania ewentualnych awarii i uszkodzeń.
5. Potwierdzeniem wykonania comiesięcznej usługi konserwacji będzie druk w którym wskazany jest opis wykonanych czynności serwisowych oraz ew.wymienionych elementów wraz z ewentualnymi uwagami i zaleceniami.
6. Wykonawca lub osoba wykonująca usługę konserwacji i naprawy windy oraz urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych powinna posiadać odpowiednie doświadczenie oraz uprawnienia.
7. Wszystkie prace konserwatorskie lub naprawy Wykonawca realizował będzie w czasie normalnych dni roboczych i podczas obowiązujących godzin pracy urzędu.
8. Zamawiający będzie dokonywał płatności na podstawie faktur VAT, wystawianych raz w miesiącu, w którym wykonano usługę – w ciągu 14 dni od jej otrzymania.
2. Dźwig osobowy - dane
Numer fabryczny 179, rok produkcji 2003, udźwig 750 kg lub 10 osób, wysokość podnoszenia 12,1 m, Typ dźwigu: osobowy , ilość przystanków – 4, ilość dojść – 4
Masa kabiny 550 kg
Wytwórca: Przedsiębiorstwo Produkcji i Montażu Urządzeń Dźwigowych Sp. Z o.o. Kraków, ul. Śliczna 36
3. Urządzenie do przemieszczania osób niepełnosprawnych – dane
Numer fabryczny 07106, rok produkcji 2007, udźwig 230 kg, typ VIMEC V 64, Wytwórca PUHP PILAWA
4. Uwagi dodatkowe:
Kod CPV: 50750000-7
Okres trwania umowy: 36 miesięcy (od ...luty 2024r.)
5. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
Cena oferty – waga: 100% - maks. 10 pkt.
6. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów w kryteriach:
1. Cena brutto
7. Termin składania ofert:
do dnia 8 lutego 2024 r. do godz. 15:30
8. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
|
|
− |
posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, |
− |
posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, |
− |
dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, |
− |
znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. |
9. Oferta Wykonawcy powinna zawierać:
- pełną nazwę Wykonawcy,
- dane teleadresowe Wykonawcy, t.j. adres oferenta, numer telefonu, adres e-mail, NIP,
- REGON,
- cenę ofertową brutto za miesiąc, (z rozbiciem za konserwację dźwigu osobowego),
- datę sporządzenia oferty,
- podpisaną klauzulę informacyjną – RODO.
Oferta musi być podpisana przez osoby do tego upoważnione.
10. Osoba do kontaktu: Elżbieta Seweryniak-Bijak, tel. 75 6450 252
e-mail: elzbieta.seweryniak@kamienna-gora.pl
11. Inne istotne postanowienia:
|
|
− |
przedmiotowe zapytanie ofertowe oraz określone w nim warunki mogą zostać przez Zamawiającego zmienione lub odwołane, |
− |
Zamawiający informuje, że niniejsze postępowanie prowadzone jest bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz że w niniejszym postępowaniu Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej określone w tej ustawie, |
− |
Zamawiający informuje, że jeśli w określonym w pkt 8 terminie nie wpłynie minimum 1 ważna oferta, Zamawiający dokonuje wyboru dowolnego Wykonawcy, który spełnia wszystkie kryteria i warunki określone w niniejszym Zapytaniu ofertowym.
|
Załączniki:
Nr 1 – formularz oferty wraz z klauzulą informacyjną RODO
Nr 2 - wzór umowy
Komunikaty