Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.1.2024 Wykonanie dokumentacji projektowej dla obiektów Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. Z PODZIAŁEM NA ZADANIA/CZĘŚCI.

Termin:
Zamieszczenia : 31-01-2024 18:58:00
Składania : 08-02-2024 10:00:00
Otwarcia : 08-02-2024 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1. Nazwa postępowania:

Wykonanie dokumentacji projektowej dla obiektów Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. Z PODZIAŁEM NA ZADANIA/CZĘŚCI.


2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 

 

Kody CPV:

71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45212350-4 – budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

 

Postępowanie podzielone jest na następujące zadania/części:

Część nr I – Wykonanie dokumentacji projektowej dla modernizacji i przebudowy bazy zabiegowej ZPL „Adam” w miejscowości Lądek Zdrój wraz z częścią hotelową.


Część nr II – Wykonanie dokumentacji projektowej dla modernizacji i przebudowy części budynku Szpitala Uzdrowiskowego „Jubilat” w miejscowości Lądek Zdrój  z przeznaczeniem na bazę zabiegową oraz II etap termomodernizacji.

Część nr III –  Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy i rozbudowy obiektów uzdrowiskowych: Hostel „Fortuna” i „Willa Dąbrówka” w miejscowości Długopołe – Zdrój.

 

ISTOTNE INFORMACJE DLA CZĘŚCI NR I


„Wykonanie dokumentacji projektowej dla modernizacji i przebudowy bazy zabiegowej ZPL „Adam” w miejscowości Lądek Zdrój wraz z częścią hotelową”.

 

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:

1. Wykonanie inwentaryzacji budynku;

2. Wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej w systemie zaprojektuj i wybuduj tj. opracowanie kompletnego Programu Funkcjonalno – Użytkowego (PFU) obejmującego:

1) Wymianę stolarki okiennej zgodnie z obowiązującymi normami w następujących pomieszczeniach:

- dwie jadalnie,

- sala gimnastyczna,

- basen i zaplecze basenu.

2) Wymianę obecnie działającej wentylacji grawitacyjno-mechanicznej i zastosowanie klimatyzacji obejmującej pomieszczenia:

- basen wraz z zapleczem szatniowym i technicznym,

- salę gimnastyczną,

- jadalnie +rozdzielnie posiłków,

- bazę zabiegową.

3) Modernizację basenu wraz z pomieszczeniami zaplecza szatniowego i technicznego obejmującą:

- przebudowę istniejącej niecki basenu i dostosowanie do wymogów określonych w Rozporządzaniu Ministra Zdrowia z dnia 2 kwietnia 2012 roku w sprawie określenia wymagań, jakim powinny odpowiadać zakłady i urządzenia lecznictwa uzdrowiskowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 161 tj.),

- wykonanie stacji uzdatniania wody z wykorzystaniem istniejących pomieszczeń technicznych,

- uzyskanie niezbędnych uzgodnień /odstępstw (m.in. Wojewódzki Konserwator Zabytków, Powiatowy Inspektor Sanitarny).

Opis budynku:

Budynek Sanatorium „Adam” zlokalizowany jest w Lądku Zdroju przy ul. Wolności 2, położony na terenie przyległym do Parku 1000 – lecia, który to park jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem A/4285/675/Wł. Łączna powierzchnia budynku wynosi 2233,14 m2 w tym: pomieszczenia zaplecza gastronomicznego (dwie jadalnie i pomieszczenia kuchenne) 429,57 m2, sala gimnastyczna wraz z pomieszczeniami zaplecza na I piętrze 360,08 m2, basen wraz z zapleczem szatniowym i technicznym 132 m2, fizykoterapia na poziomie -1 o pow. 358,38 m2 oraz pokoje gościnne, części wspólne (korytarze) i łącznik pomiędzy sąsiednimi budynkami – Szpital „Stanisław” oraz Sanatorium „Józef”.

 

ISTOTNE INFORMACJE DLA CZĘŚCI NR II

 

Wykonanie dokumentacji projektowej dla modernizacji i przebudowy części budynku Szpitala Uzdrowiskowego „Jubilat” w miejscowości Lądek Zdrój z przeznaczeniem na bazę zabiegową oraz II etap termomodernizacji.

 

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:

1. Wykonanie inwentaryzacji budynku tej części kompleksu,

2. Wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej w systemie zaprojektuj i wybuduj tj. opracowanie kompletnego Programu Funkcjonalno – Użytkowego (PFU) obejmującego:

1) Adaptację / przebudowę pomieszczeń dawnej kotłowni węglowej na basen leczniczy, basen do hydromasażu, saunę infrared wraz z niezbędnym zapleczem technicznym i socjalnym,

2) Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w istniejącej na parterze sali gimnastycznej oraz znajdującej się na I piętrze jadalni i pomieszczeniach bloku żywienia,

3) Wymianę stolarki okiennej w części przyziemia budynku głównego, recepcji i wskazanych pozostałych pomieszczeniach,

4) Modernizację kotłowni gazowej zlokalizowanej w części głównej budynku z uwzględnieniem potrzeb zabezpieczenia c.o. i c.u.w. w nowoprojektowanej części rehabilitacyjno-rekreacyjnej wraz z propozycją wykorzystania OZE;

5) Wykonanie termomodernizacji i nowej elewacji budynku II oraz budynku głównego od strony podwórka, wejścia głównego, wejścia bocznego z dostosowaniem do już zastosowanych rozwiązań na części północnej budynku głównego.

 

Opis budynku:

 

Budynek szpitala Uzdrowiskowego Jubilat został wybudowany w latach 70 minionego stulecia.
W części głównej obiektu znajduje się część pobytowa dla kuracjuszy (pokoje), baza zabiegowa, dyżurki lekarskie i pielęgniarskie, recepcja oraz pomieszczenia administracyjne, socjalne
i magazynowe.

Część druga kompleksu oddalona jest od budynku głównego o ok. 5 m. Jest to budynek wzniesiony w  tym samym czasie. Pierwotnie, w części przyziemia znajdowała się kotłowania węglowa, z drugiej strony budynku sala gimnastyczna, a na piętrze jadalnia wraz z zapleczem kuchennym. Obie części kompleksu są połączone łącznikiem na wysokości I piętra co pozwala kuracjuszom na swobodne przemieszczanie się pomiędzy jadalnią, salą gimnastyczną, bazą zabiegową oraz częścią hotelową bez konieczności wychodzenia na zewnątrz.

Powierzchnia „starej kotłowni” wynosi 226,38m2, znajdująca się z drugiej strony budynku sala gimnastyczna ma powierzchnię 295,12 m2, a znajdujące się na piętrze zaplecze gastronomiczne (kuchnia wraz ze stołówką) 817,02 m2.

 

ISTOTNE INFORMACJE DLA CZĘŚCI NR III

 

Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy i rozbudowy obiektów uzdrowiskowych: Hostel „Fortuna” i „Willa Dąbrówka” w miejscowości Długopołe – Zdrój.

 

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:

  1. Inwentaryzacja obiektu Hostelu „Fortuna” w miejscowości Długopołe – Zdrój.
  2. Dla budynku Willa Dąbrówka istnieje dokumentacja projektowa.

3. Wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej w systemie zaprojektuj i wybuduj tj. opracowanie kompletnego Programu Funkcjonalno – Użytkowego (PFU) obejmującego modernizację hostelu z przeznaczeniem na obiekt sanatoryjny, w tym:

1) Usunięcie azbestu i nowe pokrycie dachu, inne niezbędne prace dakarskie, których konieczność może zostać ujawniona po zdjęciu obecnego pokrycia,

2) Modernizacja obecnej bazy noclegowej oraz sanitarnej (przebudowa istniejących pokoi 1, 2 i 3 osobowych z toaletami i łazienkami ogólnodostępnymi na pokoje 2 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym),

3) Modernizacja systemu centralnego ogrzewania, odłączenie od olejowej kotłowni „ZPL Karol” i stworzenie nowoczesnej, lokalnej kotłowani, 

4) Wymiana lub renowacja stolarki okiennej oraz drzwiowej,

5) Przebudowa wszystkich instalacji wewnętrznych, w przypadku ujawnienia konieczności przebudowa instalacji i przyłączy zewnętrznych,

6) Wykonanie wentylacji każdego pokoju i łazienki,

7) Przebudowa klatki schodowej oraz wejścia do obiektu i dostosowanie do poruszania się osób niepełnosprawnych;

8) Dostosowanie obiektu do wymogów ppoż,

9) Wyposażenie pokoi,

10) Modernizacja pomieszczenia „suchych kąpieli” CO2,

11) Połączenie hostelu z obiektem sanatoryjnym „Willa Dąbrówka” w celu swobodnego przemieszczania się kuracjuszy bez konieczności wychodzenia na zewnątrz,

12) Modernizacja sanatorium „Willa Dąbrówka” w celu ułatwienia przemieszczania się kuracjuszy z pięter do stołówki, bez konieczności korzystania z obecnych bardzo niewygodnych - wąskich i stromych schodów.

13) Uzgodnienia z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, Państwową Strażą Pożarną, PSSE,  (uzyskanie koniecznych odstępstw i uzgodnień).

 

OPIS Hostelu „Fortuna” w miejscowości Długopole – Zdrój przy ul. Wolnej 3 oraz „Willi Dąbrówka” przy ul. Wolnej 4 w Długopolu - Zdroju:

 

Obecny budynek Hostelu „Fortuna” jest jednym z najstarszych obiektów uzdrowiskowych w Długopolu – Zdroju. Co prawda żaden z obu budynków nie jest wpisany do rejestru zabytków prowadzonego przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, ale są one położone na terenie parku wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 210/672/WŁ. Jest to dwukondygnacyjny budynek bez podpiwniczenia, o łącznej powierzchni 739,61 m2, z czego 27,27 m2 jest wykorzystywane na działalność leczniczą – kabina do suchych kąpieli CO2. Obecnie jest tam 25 pokoi wieloosobowych. Toalety i natryski znajdują się w częściach wspólnych na każdym piętrze. Budynek posiada zasilanie w energię elektryczną oraz przyłącze do sieci wodnej i kanalizacyjnej, c.o. i c.u.w. dostarczane jest z odległej o około 50 m lokalnej kotłowni olejowej „Karol” będącej własnością Spółki.

 

Willa Dąbrówka – to również dwukondygnacyjny budynek, bez podpiwniczenia o łącznej powierzchni 1405,73 m2. Na parterze budynku znajduje się kuchnia wraz z niezbędnym zapleczem, jadalnia do której prowadzi wąska klatka schodowa z pięter oraz dodatkowe wejście z zewnątrz,  toalety  ogólnodostępne (w tym dla pracowników), pomieszczenia magazynowe, biurowe i techniczne. Pomiędzy piętrami kuracjusze mogą poruszać się klatką schodową lub za pomocą windy. Osoby niepełnosprawne (poruszające się na wózku inwalidzkim) aby dostać się do jadalni są zmuszone do opuszczenia budynku głównego - chodnikiem wzdłuż budynku dotrzeć do jadalni poprzez wejście zewnętrzne. Budynek jest ogrzewany z własnej kotłowni olejowej.

 

Oba budynki są oddalone od siebie o około 50 m w linii prostej, przy czym hostel „Fortuna” jest położony niżej. Różnica poziomów wynosi około 6 m.

 

INFORMACJE WSPÓLNE DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI

 

Sporządzona przez Wykonawcę dokumentacja musi uwzględniać postanowienia ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ZDROWIA z dnia 2 kwietnia 2012 r. w sprawie określenia wymagań, jakim powinny odpowiadać zakłady i urządzenia lecznictwa uzdrowiskowego (Dz.U.  z 2023 r. poz. 161 tj.).

 

Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy:

- Uzyskanie niezbędnych opinii, wytycznych, uzgodnień np. Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków, Państwowej Straży Pożarnej, Powiatowej Inspekcji Sanitarnej, itp.

- Przekazanie Zamawiającemu opracowanej dokumentacji także w wersji elektronicznej, dokumentację w postaci elektronicznej (z podpisem elektronicznym Wykonawcy) należy dostarczyć w jednym egzemplarzu na nośniku USB (np. pendrive), pliki zawierające wyspecyfikowane koszty powinny być w wersji edytowalnej.

- Wykonania przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami umownymi i wytycznymi do projektowania oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa
i normami.

- Konsultowania na bieżąco z Zamawiającym zaproponowanych rozwiązań. Po otrzymaniu pozytywnej opinii, Projektant/Wykonawca umieści zaproponowane rozwiązania  w dokumentacji, a po wykonaniu dokumentacji  zaprezentuje całokształt rozwiązań.

- Udzielania niezwłocznie za pośrednictwem Zamawiającego odpowiedzi oferentom na pytania dotyczące opracowanej dokumentacji podczas prowadzenia postępowania/ń o udzielenie zamówienia/-ń publicznego/-ych na wykonanie ww. zadań.

- Zapewnienie aktualizacji przedłożonej dokumentacji, jeśli zajdzie taka potrzeba.

- Zamawiający zastrzega możliwość, po uzgodnieniach z Wykonawcą lub na jego wniosek, dokonania na każdym etapie trwania umowy zmian koncepcji, rezygnacji z istniejących zapisów bądź wprowadzenia nowych elementów.

 

Zamawiający ZALECA, aby Wykonawca dokonał oględzin obiektu objętego przedmiotem danej części zamówienia. Oględzin można dokonać od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 14:00, po wcześniejszym umówieniu terminu.

Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o zawartą umowę dla danej części z Wykonawcą najkorzystniejszej oferty (załącznik do SWZ projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy).

 

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:


Dla części nr I – Wykonanie dokumentacji projektowej dla modernizacji i przebudowy bazy zabiegowej ZPL „Adam” w miejscowości Lądek Zdrój wraz z częścią hotelową: od dnia podpisania umowy – do 6 miesięcy.

 

Dla części nr II – Wykonanie dokumentacji projektowej dla modernizacji i przebudowy części budynku Szpitala Uzdrowiskowego „Jubilat” w miejscowości Lądek Zdrój  z przeznaczeniem na bazę zabiegową oraz II etap termomodernizacji:

od dnia podpisania umowy  - do 4 miesięcy.

 

Dla części nr III –  Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy i rozbudowy obiektów uzdrowiskowych: Hostel „Fortuna” i „Willa Dąbrówka” w miejscowości Długopołe – Zdrój:  od dnia podpisania umowy – do 6 miesięcy.

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 201.44 2024-01-31 18:58:00 Postępowanie
SWZ-sig.pdf pdf 1830.77 2024-01-31 18:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy dot. grupy kapitałowej.docx docx 14.35 2024-01-31 18:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - Wykaz osób.rtf rtf 61.9 2024-01-31 18:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - Wykaz zamówień.rtf rtf 69.55 2024-01-31 18:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ - Zobowiązanie innych podmiotów.docx docx 14.09 2024-01-31 18:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SWZ - Oswiadczenie dot. wspólnego ubiegania się o zamówienie.rtf rtf 57.09 2024-01-31 18:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 do SWZ - Projekty umów.zip zip 97.99 2024-01-31 18:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy.rtf rtf 134.26 2024-01-31 18:58:00 Kryterium
Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie ogólne Wykonawcy.docx docx 17.11 2024-01-31 18:58:00 Kryterium
Odpowiedzi na pytania - pismo z dnia 05.02.2024 r-sig.pdf pdf 882.2 2024-02-05 20:12:20 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 46.86 2024-02-05 20:12:20 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.doc doc 177 2024-02-08 13:11:16 Publiczna wiadomość
Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty dla części nr 1, 2 i 3-sig.pdf pdf 1146.08 2024-02-23 14:59:59 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 133.14 2024-03-21 14:39:48 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-21 14:39 Elżbieta Kinal Ogłoszenie o wyniku postępowania.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2024-02-23 14:59 Elżbieta Kinal Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty dla części nr 1, 2 i 3.

Informacja dotycząca [...].pdf

2024-02-08 13:11 Elżbieta Kinal INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Informacja z otwarci [...].doc

2024-02-08 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia środki finansowe w wysokości:
- dla zadania nr 1: do 77.490,00 zł brutto;
- dla zadania nr 2: do 66.420,00 zł brutto;
- dla zadania nr 3: do 130.000,00 zł brutto.
2024-02-05 20:12 Elżbieta Kinal Odpowiedzi na pytania - pismo z dnia 05.02.2024 r. oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 do SW [...].rtf

Załącznik nr 2 do SW [...].docx

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 872