Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 22-01-2024 14:58:00 |
Placing offers : | 06-02-2024 10:00:00 |
Offers opening : | 06-02-2024 10:05:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-02-07 12:20 | Alina Bloch-Zapytowska |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Zamawiający
informuje,
że
postępowanie
zostało
unieważnione
na
podstawie
art.
255
pkt
3
ustawy
Prawo
zamówień
publicznych
–
ceny
ofert
najkorzystniejszych
w
zakresie
poszczególnych
części
przewyższają
kwoty,
jakie
zamawiający
zamierzał
przeznaczyć
na
realizację
zamówienia,
a
po
dokonaniu
stosownej
analizy
zamawiający
stwierdził
brak
możliwości
zwiększenia
środków
finansowych
do
wartości
wynikających
z
tych
ofert. Podstawa prawna: art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych – dalej: Pzp (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) |
2024-02-06 10:25 | Alina Bloch-Zapytowska | informacja z otwarcia ofert |
2024-02-06 10:00 | Buyer message |
Na
realizację
zamówienia
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
kwotę
w
wysokości:
94
000,00pln
brutto,
z
czego
na
poszczególne
części
przypada: część I 16 000,00 pln część II 16 000,00 pln część III 16 000,00 pln część IV 16 000,00 część V 20 000,00 część VI 5 000,00 część VII 5 000,00 |
2024-02-01 09:39 | Alina Bloch-Zapytowska | wyjaśnienie i zmiana treści swz z dnia 01.02.2024r. |
Announcements