Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DKW.2233.37.2023 Świadczenie usług dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji (DDD) w Zakładzie Karnym w Gorzowie Wlkp. i Oddziale Zewnętrznym w Słońsku

Termin:
Zamieszczenia : 28-12-2023 13:57:00
Składania : 05-01-2024 11:00:00
Otwarcia : 05-01-2024 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
formularz ofertowy zał. 1.odt odt 26.18 2023-12-28 13:57:00 Postępowanie
formularz ofertowy zał. 1.pdf pdf 112.46 2023-12-28 13:57:00 Postępowanie
szczeółowy opis zamówienia zał. 2.pdf pdf 63.77 2023-12-28 13:57:00 Postępowanie
umowa WZÓR.pdf pdf 105.87 2023-12-28 13:57:00 Postępowanie
zapytanie ofertowe DDD.pdf pdf 416.65 2023-12-28 13:57:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Świadczenie usług dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji (DDD) w Zakładzie Karnym w Gorzowie Wlkp. i Oddziale Zewnętrznym w Słońsku Utrzymanie w stanie wolnym od szkodników (wykonywanie dezynsekcji i deratyzacji – obsługa detektorów, chwytaczy i pułapek wraz wymianami lepów i przynęt; sporządzanie protokołów ) oraz monitorowanie w zakresie konieczności wykonania dezynfekcji , Wykonanie dezynfekcji ( zwalczanie szkodliwych drobnoustrojów: wirusy, bakterie, grzyby) oprysk drobnokroplisty i/lub ULV Cena uzależniona jest od powierzchni na której zostanie przeprowadzona dezynfekcja – usługa dodatkowa, na żądanie. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu w stanie wolnym od szkodników wykonywanie usługi dezynsekcji i deratyzacji oraz monitorowanie w zakresie konieczności wykonania dezynfekcji obiektów Zakładu Karnego w Gorzowie Wielkopolskim: 1) Zakład Karny w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Podmiejska 17, 66-400 Gorzów Wlkp. 2) Oddział Zewnętrzny w Słońsku, ul. Winna 2, 66-436 Słońsk Zakres zamówienia obejmuje utrzymanie w stanie wolnym od szkodników (wykonywanie dezynsekcji i deratyzacji – obsługa detektorów, chwytaczy i pułapek wraz wymianami lepów i przynęt; sporządzanie protokołów ) oraz monitorowanie w zakresie konieczności wykonania dezynfekcji, wykonanie dezynfekcji ( zwalczanie szkodliwych drobnoustrojów: wirusy, bakterie, grzyby) oprysk drobnokroplisty i/lub ULV. Cena uzależniona jest od powierzchni na której zostanie przeprowadzona dezynfekcja, usługa dodatkowa, na żądanie oraz sprzedaż środków do deratyzacji, dezynsekcji oraz dezynfekcji ( po zgłoszeniu przez Zamawiającego ) Zadanie nr 1 1. Deratyzacja i Dezynsekcja: obiekt żywienia zbiorowego (kuchnia) w ZK Gorzów Wlkp obiekt żywienia zbiorowego (kuchnia) w OZ w Słońsku pawilony mieszkalne w ZK Gorzów Wlkp. i OZ w Słońsku ( 3 budynki ) magazyn ziemiopłodów magazyny mundurowe ( 3 ) Wykonawca jest zobowiązany do ewentualnej wymiany zużytych lub uszkodzonych detektorów insektów. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia w detektory insektów. Wykonawca jest zobowiązany do ewentualnej wymiany zużytych lub uszkodzonych stacji deratyzacyjnych na nowe, wykonane z metalu oraz ewentualnej wymiany zużytych/uszkodzonych pułapek żywołownych. Wykonawca, w razie wystąpienia takiej konieczności, zobowiązany jest do doposażenia Magazynów Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia obiektów żywienia zbiorowego w stacje deratyzacyjne oraz pułapki żywołowne, chwytaczy gryzoni, - karmniki deratyzacyjne. Wyposażenie lamp owadobójczych, rażących oraz wyposaży w pułapki lepowe z feromonem, Zadanie nr 2 1. Dezynfekcja W przypadku stwierdzenia konieczności przeprowadzenia dezynfekcji, Wykonawca wykona taki zabieg. Pierwszą wizytę Wykonawca złoży w styczniu 2024 r., a następne nie rzadziej niż raz w miesiącu, do końca każdego miesiąca kalendarzowego w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca jest zobowiązany do: 1. opracowania raportu inspekcji zerowej terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy; 2. opracowanie harmonogramu wizyt i dostarczenie Zamawiającemu w terminie 7 dni od zawarcia umowy oraz opracowanie aktualnego planu zabezpieczeń pomieszczeń przed szkodnikami w zakresie objętym umową i przekazanie go nie później niż 14 dni od zawarcia umowy oraz jego aktualizowanie do potrzeb Zamawiającego; 3. wykonania czynności obsługowych, obejmujących: lustrację obiektów na zewnątrz i wewnątrz, identyfikację szkodników, kontrolowanie i czyszczenie urządzeń, ich naprawę lub wymianę, bieżące uzupełnianie lub wymianę preparatów w urządzeniach, monitoring występowania szkodników, wykonanie zabiegów zwalczających wykryte szkodniki, zabranie martwych szkodników oraz preparatów o utraconej wartości użytkowej do utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, poinformowanie Zamawiającego o wszelkiego rodzaju nieprawidłowościach, powodujących dodatkowe zagrożenie przenikania lub rozwoju populacji szkodników; 4. dostawy i umieszczenia przy wszystkich urządzeniach ostrzeżeń o treści odpowiednio: „UWAGA TRUTKA”, „UWAGA DETEKTOR INSEKTÓW – NIE DOTYKAĆ” oraz „UWAGA LAMPA OWADOBÓJCZA – NIE DOTYKAĆ”; 5. opracowania i bieżącego prowadzenia dokumentacji monitorowania i zwalczania szkodników, zawierającej informacje, dotyczące m. in.: aktualnego poziomu aktywności, gatunku oraz miejsc występowania szkodników (tzw. przedstawienie analizy trendów), podejmowanych działań interwencyjnych, nazw, ilości i miejsc zastosowania preparatów, zaleceń wykonania dodatkowych działań prewencyjnych i interwencyjnych, mających na celu niedopuszczenie do migracji szkodników na teren Zakładu Karnego i Oddziału Zewnętrznego w Słońsku oraz stworzenie środowiska uniemożliwiającego ich bytowanie. 6. W przypadku stwierdzenia występowania szkodników na terenie obsługiwanych obiektów, Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia interwencji nie później niż następnego dnia od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. 7. Zastosowane przez Wykonawcę środki powinny być dopuszczone do użytkowania na terenie RP i posiadać aktualną rejestrację Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – Państwowego Zakładu Higieny i Ministerstwa Zdrowia oraz Kartę Charakterystyki Preparatu Niebezpiecznego zgodnie z Rozporządzeniem (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 r. w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) (Dz.U.UE. L 2006.396.1 ze zm.), które to Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu przed użyciem środków. Przed złożeniem oferty Wykonawcy zaleca się dokonanie wizji lokalnej w Zakładzie Karnym w Gorzowie Wielkopolskim i Oddziale Zewnętrznym w Słońsku, w miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 298