Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: GZUK.271.8.ZO.2023.JN Dostawa artykułów spożywczych dla Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Santoku.

JACEK NAJDEK
Gmina Santok
Deadlines:
Published : 28-12-2023 07:42:00
Placing offers : 04-01-2024 14:00:00
Offers opening : 04-01-2024 14:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 502 123 655 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Oświadczenie o kompensacie - wzór.doc doc 34 2023-12-28 07:42:00 Criterion
Dane do Zapytania Ofertowego GZUK.pdf pdf 145.51 2023-12-28 07:42:00 Criterion
Raport Wyboru Ofert ID 868702.pdf pdf 420.26 2024-01-04 14:48:01 Public message

Announcements

2024-01-04 14:48 JACEK NAJDEK Dzień dobry,
W załączniku przesyłam Raport Wyboru Ofert.
Z poważaniem,
Jacek Najdek

Raport Wyboru Ofert [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Golonka wieprzowa konserwa 300g KRAKUS 36 pc. - (0)
2 Gulasz op. 500g PAMAPOL 40 pc. - (0)
3 Fasola po bretońsku op. 600g PUDLISZKI 40 pc. - (0)
4 Gołąbki w sosie pomidorowym op. 600g PUDLISZKI 56 pc. - (0)
5 Klopsiki w sosie pomidorowym op. 600g PUDLISZKI 56 pc. - (0)
6 Pulpety w sosie pomidorowym op. 600g PUDLISZKI 56 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. W formacie: Nabywca: Gmina Santok ul. Gorzowska 59 66-431 Santok NIP 599-10-12-158 Odbiorca: Gminny Zakład Usług Komunalnych w Santoku ul. Gorzowska 37 66-431 Santok 1. Na podstawie art.498 Kodeksu cywilnego, Strony zgodnie oświadczają że są jednocześnie względem siebie dłużnikami i wierzycielami, każda ze Stron może potrącić swoją wierzytelność z wierzytelności drugiej strony, w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Wskutek potrącenia obie wierzytelności umarzają się nawzajem do wysokości wierzytelności niższej. 3. Integralną częścią Umowy / zamówienia jest załącznik nr 1 Oświadczenie o kompensacie. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Oświadczenie o kompe [...].doc

(0)
3 Termin realizacji - 7 dni od dnia złożenia zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wykonawca zobowiązuje się zrealizować dostawę na własny koszt oraz dostarczyć przedmiot zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj. Gminny Zakład Usług Komunalnych w Santoku, ul. Gorzowska 59, 66-431 Santok. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki formalne - Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykluczenia Wykonawcy, który złożył w postępowaniu złą Ofertę. Szczegółowe informacje w załączniku. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Dane do Zapytania Of [...].pdf

(0)
6 Informacje dodatkowe - Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru Oferty. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Informacje dodatkowe - Zamawiane artykuły spożywcze będą posiadały minimum trzy miesięczny termin przydatności do spożycia licząc od dnia odbioru. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Zamawiający zwróci na koszt Wykonawcy artykuły spożywcze, które posiadają krótszy termin przydatności do spożycia niż 3 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

The number of page views: 226