- Strona główna
- Postępowanie ID 867807
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WM.272.32.2023.JJ Wycena nieruchomości z różnych zakresów - I półrocze 2024 r.
Wystawiający
-
UżytkownikJoanna Jurga
-
Organizacja
-
OddziałUrząd Miejski w Giżycku
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-12-21 12:54:00
-
Składania2023-12-29 11:00:00
-
Otwarcie ofert2023-12-29 11:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
ROZEZNANIE
RYNKU Z OPCJĄ ZAWARCIA UMOWY
I ZAPROSZENIEM DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Zgodnie z art. 2 pkt 1 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2023.1605 ze zm.) ustawy nie stosuje się. Do zaproszenia ofertowego stosuje się zapisy Kodeksu Cywilnego – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t.j. Dz.U.2023.1610 ze zm.). Niniejsze Rozeznanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego.
Celem Rozeznania jest ustalenie szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
Wycena nieruchomości z różnych zakresów - I półrocze 2024 r.
Rozeznanie cenowe z opcją zawarcia umowy na sporządzenie
operatów szacunkowych
z różnych zakresów w okresie od 01 stycznia do 30 czerwca 2024 roku na zlecenie
Gminy Miejskiej Giżycko.
1. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko
tel. 087 7324 113; fax. 087 428 52 41
NIP 845 19 51 457
e-mail: urzad@gizycko.pl
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
2.1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie operatów szacunkowych z różnych zakresów w okresie od 01 stycznia do 30 czerwca 2024 roku na zlecenie Gminy Miejskiej Giżycko.
2.2. Zakresy, o których mowa w pkt 1 to:
· określenie wartości nieruchomości lokalowej (część opisowa i graficzna) oraz wartości gruntu przynależnego do lokalu - w formie operatu szacunkowego,
· określenie wartości nieruchomości gruntowej niezabudowanej (bez względu na ilość działek ewidencyjnych) - w formie operatu szacunkowego,
· określenie wartości nieruchomości (niezależnie od ilości udziałów oraz współużytkowników wieczystych) w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości lub sprzedaży prawa własności nieruchomości na rzecz jej użytkownika wieczystego - w formie operatu szacunkowego.
2.3. Część opisowa i graficzna w operacie szacunkowym określającym wartość nieruchomości lokalowej musi spełniać minimalne wymogi wynikające z aktualnego wzoru wniosku kierowanego do Starosty Giżyckiego o wydanie zaświadczenia o samodzielności lokalu. Wyciąg wymagań aktualnych na dzień ogłoszenia przedmiotowego rozeznania rynku przedstawiono w załączniku nr 2.
2.4. Operaty szacunkowe winny być sporządzone i dostarczone dla Zamawiającego w jednym egzemplarzu w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej przesłanej na adres e-mail pracownika Wydziału Mienia zlecającego wycenę.
2.5. Wybrany Wykonawca,
w ramach złożonej oferty, zobowiązuje się do jednorazowego zamieszczenia w
sporządzonym operacie szacunkowym klauzuli o stwierdzeniu aktualnej wartości
nieruchomości w terminie 30 dni od daty otrzymania wezwania Zamawiającego.
W przypadku stwierdzenia braku aktualności sporządzonego operatu szacunkowego,
zobowiązuje się złożyć oświadczenie o nieaktualności operatu szacunkowego w
terminie 30 dni od daty otrzymania wezwania od Zamawiającego.
2.6. Istotne dla stron postanowienia znajdują się w ramowym wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego rozeznania.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
3.1. Zamówienie będzie realizowane w okresie od dnia 01 stycznia 2024r. do dnia 30 czerwca 2024r.
3.2. Wykonanie poszczególnych operatów szacunkowych odbywać się będzie na podstawie odrębnych zleceń stosownie do potrzeb Zamawiającego.
3.3. Termin realizacji zlecenia wynosi 21 dni od daty zlecenia.
4. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
4.1. Ofertę stanowi wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1.
4.2. W ofercie należy podać cenę netto oraz brutto za wykonanie usługi będącej przedmiotem niniejszego rozeznania.
4.3. Nie dopuszcza się zmiany brzmienia załącznika, który stanowi ofertę zgodnie z pkt 1.
4.4. Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej - składana oferta obejmuje swoim zakresem wszystkie wymagane przez Zamawiającego zakresy.
4.5. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające zakres umocowania.
4.6. Oferty, które nie spełnią wymogów określonych w pkt 4.1.-4.5. zostaną odrzucone.
4.7. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Oferenta, w tym także koszt z tytułu przeniesienia majątkowych praw autorskich.
5. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
5.1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem
Platformy Zakupowej pod adresem profilu nabywcy:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko,
w zakładce dedykowanej postępowaniu. Formularz ofertowy Wykonawca składa
wyłącznie za pośrednictwem ww. Platformy.
5.2. Termin składania ofert upływa w dn. 29 grudnia 2023 r. o godz. 11:00.
5.3. Oferty złożone po terminie wskazanym w pkt 1 nie będą rozpatrywane.
5.4. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni włącznie. Bieg terminu związania ofert rozpoczyna się w dniu upływu terminu składania ofert.
6. KRYTERIA OCENY OFERT.
6.1. Kryteria oceny i wyboru oferty – najniższa cena brutto.
6.2. Każdy z zakresów, o których mowa w pkt. 2.2. będzie oceniany oddzielnie.
7. ROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA I ZLECENIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
W przypadku wybrania wykonawcy i zamiaru zawarcia umowy informacja zostanie podana na stronie internetowej http://www.bip.gizycko.pl oraz na Platformie Zakupowej w terminie do dnia 05 stycznia 2024r. Publikacja informacji o wybraniu wykonawcy oraz zawiadomienia o terminie i miejscu zwarcia umowy na wymienionej stronie internetowej będzie równoznaczna z dostarczeniem jej oferentowi.
8. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH
8.1. Zamawiający wymaga, aby umowa z
wybranym wykonawcą została podpisana
w terminie nieprzekraczającym 7 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania.
8.2. Jeśli wybrany wykonawca uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
9. INFORMACJE DODATKOWE
9.1. Opóźnienie w wykonaniu usługi
powinno być każdorazowo wyjaśnione pisemnie,
z podaniem przyczyn jego wystąpienia.
9.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty w ramach kryteriów prowadzonego postępowania,
odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub
w części w każdym czasie oraz zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru
oferty.
9.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
9.4. Zapisy umowne mogą ulec drobnym modyfikacjom, dostosowującym umowę ramową do zaistniałych okoliczności faktycznych lub uszczegóławiającym stosunek prawny, bez zmiany konstrukcji oraz sensu niniejszego zamówienia.
9.5. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia wynagrodzenia na skutek rozszerzenia zakresu operatu szacunkowego np. o konieczność dokonania wyceny nakładów na nieruchomości.
10. OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTU Z OFERENTAMI
Główny Specjalista Wydziału Mienia - Joanna Jurga – pok. 215, tel. 798-613-151, e-mail: joanna.jurga@gizycko.pl
11. KLAUZULA RODO
Zgodnie
z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej
„RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Giżycka, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko;
2) inspektorem
ochrony danych osobowych powołanym przez Administratora jest Pani Katarzyna Furmaniak, e-mail:
dpo@gizycko.pl ; tel. 87 7324 143
3) Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego prowadzonym na
platformie zakupowej Open Nexus, Postępowanie prowadzone jest w oparciu
o przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t.j. Dz. U. 2022 poz. 1360 ze
zn,).
4) odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ustawy z dnia 6 września
2001 r.
o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U. 2022 poz. 902 ze zm).
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 118 KC, nie krócej niż 3 lata i nie dłużej niż 6 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Kodeksu cywilnego, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Kodeks cywilny;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy.
Załącznik nr 2 – Wymagania dot. części opisowej i graficznej nieruchomości lokalowej.
Załącznik nr 3 – Wzór ramowy umowy.
Załącznik nr 4 - Regulamin.
Giżycko, dnia 21 grudnia 2023 r.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-12-29
14:03:28
|
Joanna Jurga |
Dzień
dobry, w załączeniu znajduje się powiadomienie o wyborze oferty w postępowaniu. Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?