Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-12-2023 10:42:00 |
Składania : | 28-12-2023 08:00:00 |
Otwarcia : | 28-12-2023 08:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 665176796 (Łukasz Goszczyński)
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-12-28 14:24 | Łukasz Goszczyński |
Informacja
z
otwarcia
ofert
i
zawiadomienie
o
wyborze
oferty
informacja z otwarci [...].pdf informacja z otwarci [...].XAdES |
2023-12-21 10:10 | Łukasz Goszczyński |
Zamawiający
udziela
odpowiedzi
na
pytania
Wykonawcy 1. ile Zamawiający ma systemów It? 2. ile Zamawiający ma komputerów? 3. ile osób Zamawiający zatrudnia w Dziale IT? 4. ile osób Zamawiający zatrudnia ogółem? 5. ile Zamawiający ma lokalizacji? Ad. 1 Pytanie nieprecyzyjne. Zamawiajacy nie może udzielić odpowiedzi Ad. 2 Co najmniej 28 sztuk w Szczecinie i 12 sztuk w Koszalinie Ad. 3 1 osobę Ad. 4 28 osób w Szczecinie i 12 w Koszalinie Ad. 5 2 |
2023-12-21 10:08 | Łukasz Goszczyński |
Zamawiający
udziela
odpowiedzi
na
pytania
Wykonawcy 1. Ilość lokalizacji Państwa organizacji (adresy, info. co znajduje się pod danym adresem – jakie Wydziały, Filie itp.) Dane z pytań 2-6 poniżej proszę rozgraniczyć na każdą lokalizację (do której trzeba podjechać z audytem) z osobna pozwoli to najdokładniej obliczyć czasochłonność i cenę projektu: 2. Ilość pracowników/użytkowników 3. Ilość wszystkich hostów podłączonych do sieci (komputery, urządzenia serwerowe, urządzenia sieciowe jak np. drukarki, routery, przełączniki, Access Pointy, urządzenia VoIP etc.). W tym rozgraniczyć: a. Ilość komputerów (również przenośnych) b. Ilość serwerów (fizycznych, wirtualnych) c. Ilość pozostałych urządzeń podłączonych do sieci 4. Ilość adresów zewnętrznych/publicznych 5. Ilość podsieci 6. Ilość serwerowni i ich lokalizacja? 7. Czy mają Państwo wdrożoną Active Directory? 8. Jaki budżet (brutto) przewidzieli Państwo na audyt w 2024 r.? 9. Czy mają Państwo wdrożony akredytowany/certyfikowany SZBI na zgodność z normą ISO 27001? 10. Rozumiemy, że wyniki audytu mają się odnosić przede wszystkim do oceny zgodności SZBI z RKRI? Pozostałe kwestie jak norma iso 27001, 27005, standardy wymienione w zapytaniu występują jako oparcie dla dobrych praktyk, metodologii audytu jaka ma być przyjęta podczas realizacji? Ad 1. WUOZ Szczecin, Wały Chrobrego 4 oraz Delegatura w Koszalinie ul. Zwycięstwa 125 Ad. 2 28 osób w Szczecinie i 12 w Koszalinie Ad. 3 Ilość komputerów odpowiada ilości osób. Zamawiający posiada 3 dyski sieciowe/NAS/serwery plików Ad. 4-7 Zamawiający korzysta z sieci ZUW (jesteśmy w Active Directory). Nie posiadamy informacji o szczegółach technicznych. Ad. 8 Zamawiający na realizację zadania zamierza przeznaczyć 7.380 zł brutto. Ad. 9 Zamawiający udzieli informacji w późniejszym terminie. Ad. 10 Zamawiający o zakresie audytu informował w poprzedniej odpowiedzi na pytania Wykonawcy. |
2023-12-21 09:45 | Łukasz Goszczyński |
Zamawiający
udziela
odpowiedzi
na
pytania
Wykonawcy 1. W jakim zakresie: a) wskazanych norm tj. ISO 27001, ISO 27005, ISO 31000 i zbiorów dobrych praktyk tj., COBIT i ITIL oraz b) w jakich obszarach/procesach Państwa organizacji należy wykonać audyt zgodności? 2. Czy wykonanie audytu zgodności z KRI jest wystarczające? Ad. 1 i 2 Audyt w zakresie wymagań KRI, ISO 27001:2022 w pełnym zakresie stosowania z uwzględnieniem ISO 22301, ISO 27005, ISO 31000 oraz ITIL w zakresie dobrych praktyk. Audyt w 2 lokalizacjach: Szczecin, Koszalin. |
2023-12-19 10:05 | Łukasz Goszczyński | Zamawiający udostępnia projekt umowy |
2023-12-19 09:56 | Łukasz Goszczyński | Zamawiający informuje, iż termin składania ofert w postępowaniu został wydłużony do 28.12.2023 r. |
Komunikaty