Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: FN.272.11.2023.ŁG Weryfikacja wdrożenia i ocena zgodności systemu zarzadzania bezpieczeństwem informacji (SZBI) z wymogami rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności

Termin:
Zamieszczenia : 18-12-2023 10:42:00
Składania : 28-12-2023 08:00:00
Otwarcia : 28-12-2023 08:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 665176796 (Łukasz Goszczyński)  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zapytanie na audyt IT 15.12.2023(1).doc doc 74 2023-12-18 10:42:00 Postępowanie
zapytanie na audyt IT 15.12.2023.doc.XAdES XAdES 107.54 2023-12-18 10:42:00 Postępowanie
załącznik nr 1 fromularz ofertowy na audyt it.doc doc 66.5 2023-12-18 10:42:00 Postępowanie
umowa audyt IT.doc doc 110.5 2023-12-19 10:05:34 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert 28.12.2023.pdf pdf 130.16 2023-12-28 14:24:02 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert 28.12.2023.pdf.XAdES XAdES 184.75 2023-12-28 14:24:02 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze 28.12.2023.pdf pdf 142.15 2023-12-28 14:24:02 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze 28.12.2023.pdf.XAdES XAdES 201.24 2023-12-28 14:24:02 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-28 14:24 Łukasz Goszczyński Informacja z otwarcia ofert i zawiadomienie o wyborze oferty

informacja z otwarci [...].pdf

informacja z otwarci [...].XAdES

zawiadomienie o wybo [...].pdf

zawiadomienie o wybo [...].XAdES

2023-12-21 10:10 Łukasz Goszczyński Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania Wykonawcy
1. ile Zamawiający ma systemów It?
2. ile Zamawiający ma komputerów?
3. ile osób Zamawiający zatrudnia w Dziale IT?
4. ile osób Zamawiający zatrudnia ogółem?
5. ile Zamawiający ma lokalizacji?

Ad. 1 Pytanie nieprecyzyjne. Zamawiajacy nie może udzielić odpowiedzi
Ad. 2 Co najmniej 28 sztuk w Szczecinie i 12 sztuk w Koszalinie
Ad. 3 1 osobę
Ad. 4 28 osób w Szczecinie i 12 w Koszalinie
Ad. 5 2
2023-12-21 10:08 Łukasz Goszczyński Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania Wykonawcy
1. Ilość lokalizacji Państwa organizacji (adresy, info. co znajduje się pod danym adresem – jakie Wydziały, Filie itp.)
Dane z pytań 2-6 poniżej proszę rozgraniczyć na każdą lokalizację (do której trzeba podjechać z audytem) z osobna pozwoli to najdokładniej obliczyć czasochłonność i cenę projektu:
2. Ilość pracowników/użytkowników
3. Ilość wszystkich hostów podłączonych do sieci (komputery, urządzenia serwerowe, urządzenia sieciowe jak np. drukarki, routery, przełączniki, Access Pointy, urządzenia VoIP etc.). W tym rozgraniczyć:
a. Ilość komputerów (również przenośnych)
b. Ilość serwerów (fizycznych, wirtualnych)
c. Ilość pozostałych urządzeń podłączonych do sieci
4. Ilość adresów zewnętrznych/publicznych
5. Ilość podsieci
6. Ilość serwerowni i ich lokalizacja?
7. Czy mają Państwo wdrożoną Active Directory?
8. Jaki budżet (brutto) przewidzieli Państwo na audyt w 2024 r.?
9. Czy mają Państwo wdrożony akredytowany/certyfikowany SZBI na zgodność z normą ISO 27001?
10. Rozumiemy, że wyniki audytu mają się odnosić przede wszystkim do oceny zgodności SZBI z RKRI? Pozostałe kwestie jak norma iso 27001, 27005, standardy wymienione w zapytaniu występują jako oparcie dla dobrych praktyk, metodologii audytu jaka ma być przyjęta podczas realizacji?

Ad 1. WUOZ Szczecin, Wały Chrobrego 4 oraz Delegatura w Koszalinie ul. Zwycięstwa 125
Ad. 2 28 osób w Szczecinie i 12 w Koszalinie
Ad. 3 Ilość komputerów odpowiada ilości osób. Zamawiający posiada 3 dyski sieciowe/NAS/serwery plików
Ad. 4-7 Zamawiający korzysta z sieci ZUW (jesteśmy w Active Directory). Nie posiadamy informacji o szczegółach technicznych.
Ad. 8 Zamawiający na realizację zadania zamierza przeznaczyć 7.380 zł brutto.
Ad. 9 Zamawiający udzieli informacji w późniejszym terminie.
Ad. 10 Zamawiający o zakresie audytu informował w poprzedniej odpowiedzi na pytania Wykonawcy.
2023-12-21 09:45 Łukasz Goszczyński Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania Wykonawcy
1. W jakim zakresie:
a) wskazanych norm tj. ISO 27001, ISO 27005, ISO 31000 i zbiorów dobrych praktyk tj., COBIT i ITIL oraz
b) w jakich obszarach/procesach Państwa organizacji należy wykonać audyt zgodności?
2. Czy wykonanie audytu zgodności z KRI jest wystarczające?

Ad. 1 i 2 Audyt w zakresie wymagań KRI, ISO 27001:2022 w pełnym zakresie stosowania z uwzględnieniem ISO 22301, ISO 27005, ISO 31000 oraz ITIL w zakresie dobrych praktyk. Audyt w 2 lokalizacjach: Szczecin, Koszalin.
2023-12-19 10:05 Łukasz Goszczyński Zamawiający udostępnia projekt umowy

umowa audyt IT.doc

2023-12-19 09:56 Łukasz Goszczyński Zamawiający informuje, iż termin składania ofert w postępowaniu został wydłużony do 28.12.2023 r.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 29 lutego 2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 518