Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-12-2023 13:35:00 |
Składania : | 08-01-2024 09:15:00 |
Otwarcia : | 08-01-2024 09:30:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Dostawy |
1.
Przedmiotem
zamówienia jest dostawa, uruchomienie i instalacja aparatu USG zwanego dalej „sprzętem
medycznym” do siedziby Zamawiającego.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych
parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5
do SWZ.
3.
Przedmiot zamówienia
obejmuje:
1) dostawę sprzętu medycznego określonego w załączniku
nr 5 do SWZ jego instalacje oraz uruchomienie w siedzibie Zamawiającego,
2) udzielenia
instruktażu w
zakresie obsługi sprzętu medycznego, o którym mowa w ust. 1, w jednym, dwóch lub trzech terminach, w
zależności od potrzeb Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu instruktażu i ilości osób z
Zamawiającym.
4. Zamawiający
wymaga również pełnego wdrożenia, instalacji, konfiguracji i integracji dostarczonego
sprzętu medycznego z systemami informatycznymi Zamawiającego a także
dostarczenia, w ramach wynagrodzenia umownego, odpowiednich licencji o, ile
będą potrzebne do prawidłowego przesyłania danych ze wskazanego aparatu do
systemów specjalistycznych którymi dysponuje Zamawiający. Zamawiający dysponuje
następującymi systemami specjalistycznymi:
-
PACS Impax 6.6.1.3505 firmy AGFA Sp. z o.o.
-
HIS AMMS v. 6.02.02.50-rMANUAL firmy Asseco
Sp. z o.o.
Przywołane
oprogramowania pozwalają na prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie z
wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015
r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej
przetwarzania (Dz. U. z 2015 r. poz. 2069).
4. Zaoferowany sprzęt medyczny musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany po 1 stycznia 2023 r. Nie dopuszcza się oferowania sprzętu medycznego rekondycjonowanego oraz sprzętu medycznego demonstracyjnego. Sprzęt medyczny musi być wolny od wszelkich wad fizycznych (w tym konstrukcyjnych) i prawnych.
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2024-01-30 09:25 | Jacek Banaszak | Ogłoszenie o udzieleniu |
2024-01-18 11:16 | Jacek Banaszak | Wyniki postępowania |
2024-01-08 10:13 | Jacek Banaszak | Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu |
2024-01-08 09:15 | Komunikat Zamawiającego |
INFORMACJA
O
KWOCIE,
JAKA
ZAMAWIAJĄCY
PRZEZNACZYŁ
NA
SFINANSOWANIE
ZAMÓWIENIA Stosownie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: DOSTAWA APARATU USG przeznaczył kwotę 700 000,00 zł brutto. |
2024-01-02 12:29 | Jacek Banaszak | Informacja nr 1 dla wykonawców |
Komunikaty