Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DA.2611.2.17.2023.OS Cz. 2 - Kontrola sprawności wind marki Schindler w okresie 36 miesięcy w obiekcie MOSiR: Hala sportowo-widowiskowa

Olga Sampławska
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Elblągu Oddział: Dział administracyjny - DA
Termin:
Zamieszczenia : 08-11-2023 13:36:00
Składania : 20-11-2023 12:30:00
Otwarcia : 20-11-2023 12:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest kontrola sprawności wind marki Schindler w obiekcie MOSiR: hala sportowo-widowiskowa,
al. Grunwaldzka 135 w Elblągu

WARUNKI REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Szczegółowy zakres świadczenia usługi został określony w projekcie umowy.

TERMIN REALIZACJI

Realizacja zamówienia następowała będzie w okresie 36 miesięcy, tj. od 01.12.2023 r. –do 30.11.2026 r.

CENY

Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres trwania umowy z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy może być waloryzowane raz w roku, w lutym o wskaźnik inflacji rocznej ogłoszony przez Prezesa GUS w Monitorze Polskim.

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:

Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą  posiadającą ważne uprawnienia UDT do  obsługi windy osobowej i towarowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik do zapytania ofertowego.


Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.


UWAGA: Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 zł.


OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY OFERT

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:

cena brutto – 100% 

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
UZUP FORMULARZ CENOWY.docx docx 28.32 2023-11-08 13:36:00 Kryterium
projekt umowy - cz.2.docx docx 45.49 2023-11-08 13:36:00 Kryterium
wykaz osob.docx docx 26.95 2023-11-08 13:36:00 Kryterium

Komunikaty

2023-11-27 12:48 Olga Sampławska Informacja o rozstrzygnięciu postępowania
Zamawiający zawiadamia, że postępowanie „DA.2611.2.17.2023.OS Cz. 2 - Kontrola sprawności wind marki Schindler w okresie 36 miesięcy w obiekcie MOSiR: Hala sportowo-widowiskowa” zostało rozstrzygnięte.
Ofertę najkorzystniejszą złożyła firma: Thyssenkrupp Elevator Eastern Europe GmbH sp. z o.o. Oddział w Polsce z siedzibą przy Al. Jerozolimskie 179, 02-222 Warszawa, cena: 34 981.20zł brutto.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Kontrola sprawności wind w okresie 36 miesięcy w obiekcie MOSiR: HSW Proszę podać łączną wartość netto z uzupełniającego formularza cenowego 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Uzupełniający formularz cenowy - Proszę o przesłanie uzupełniającego formularza cenowego (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

UZUP FORMULARZ CENOW [...].docx

(0)
3 Warunki zamówienia - Akceptuję warunki zamówienia, określone przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Wzór umowy - Akceptuję wzór umowy, proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

projekt umowy - cz.2 [...].docx

(0)
5 Uprawnienia - wykaz osób - Proszę o przesłanie wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

wykaz osob.docx

(0)
6 Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (DZ. U z 2022, poz. 835) - Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam" (0)
7 Podwykonawcy - Proszę o określenie, czy Wykonawca zamówienie wykona samodzielnie, czy część zamówienia zleci Podwykonawcom. (Jeżeli jest to wiadome, należy podać również dane proponowanych Podwykonawców i zakres prac wykonywanych przez Podwykonawcę). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 230