Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 24/ZO/2023 Dostawa mebli biurowych, tapicerowanych i innego wyposażenia na potrzeby Oddziału Leczenia Uzależnień Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie

Termin:
Zamieszczenia : 27-10-2023 13:54:00
Składania : 06-11-2023 09:00:00
Otwarcia : 06-11-2023 11:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
WSZ.EP.24.ZO.2023-sig.pdf pdf 1105.51 2023-10-27 13:54:00 Postępowanie
Zał. 2 oświadczenie o wykluczeniu do 24.ZO.2023.doc doc 214 2023-10-27 13:54:00 Postępowanie
Zał.1 Formularz ofertowy do 24.ZO.2023-3.doc doc 251 2023-10-27 13:54:00 Postępowanie
Zał.3 Umowa do 24.ZO.2023-1.doc doc 253 2023-10-27 13:54:00 Postępowanie
Zestawienie ofert z dn. 06.11.2023 r..pdf pdf 619.62 2023-11-06 14:02:00 Publiczna wiadomość
WSZ.EP.24.ZO.1367.2023-sig.pdf pdf 1195.03 2023-11-08 13:13:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-08 13:13 Agata Zbroszczyk Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/unieważnienie Pakietu 2 i 6

WSZ.EP.24.ZO.1367.20 [...].pdf

2023-11-06 14:02 Agata Zbroszczyk Zestawienie ofert z dnia 06.11.2023r

Zestawienie ofert z [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sofa Sofa 2 szt. - (0)
2 Fotele fotele 4 szt. - (0)
3 Krzesła konferencyjne Krzesła konferencyjne 40 szt. - (0)
4 Fotele obrotowe Fotele obrotowe 10 szt. - (0)
5 Foteliki do poczekalni Foteliki do poczekalni 6 szt. - (0)
6 Komplet umywalka +syfon Komplet umywalka +syfon 5 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 274