Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-10-2023 12:20:00 |
Składania : | 27-10-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 27-10-2023 12:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy realizacji
zadania
pn.: Wykonanie przeglądów dróg gminnych i obiektów mostowych, dla których
zarządcą drogi jest
Wójt Gminy Giżycko.
Na szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wchodzą:
v Przeglądy dla dróg gminnych i obiektów mostowych
winny być przeprowadzone zgodnie z art. 62
ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (tekst jednolity:
Dz.U. 2023 r., poz. 682
– ze zmianami) oraz wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami,
zasadami wierzy technicznej|
i z należytą starannością. Przeglądy
winne być zakończone opracowaniem
protokołów z kontroli dla każdego obiektu, podpisanych przez osoby posiadające
odpowiednie uprawnienia budowlane wraz z załączeniem danych
z przeglądów, przekazanie materiałów w postaci papierowej.
v Przeglądy winne być wykonane przy zastosowaniu
metody oceny wizualnej SOSN (w Systemie Oceny
Stanu Nawierzchni), dla 84 dróg gminnych o łącznej długości około 110 km oraz obiektów mostowych
tj. 2 wiaduktów
i 5 przepustów.
1. Szczegółowy zakres, opis i sposób realizacji przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy zakres, opis i sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do warunków zapytania ofertowego, tj.:
· projekt umowy.
3. Termin realizacji zamówienia:
Wykonawca zobowiązuje się wykonania całości prac składających się na przedmiot zamówienia nie później niż do 15 grudnia 2023 r.
4. Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert:
cena 100 %,
5. Sposób przygotowania ofert:
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej (skan PDF podpisany), w języku polskim.
Zamawiający nie dopuszcza złożenie ofert częściowych.
6. Miejsce i termin złożenia ofert:
· pocztą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej,
· do dnia 27 października 2023 r. do godziny 12.00.
7. Termin otwarcia ofert:
w dniu 27 października 2023 r. o godzinie 12.30.
8. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
podinspektor Referatu Rozwoju Gospodarczego Urzędu Gminy Giżycko – Marcin Wójcik.
11. Oświadczenie Wykonawcy:
·
Wykonawca,
oświadcza, że cena podana w ofercie jest obowiązująca w całym okresie ważności
umowy
i zawiera wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia,
jak również inne koszty w nich nie ujęte,
a bez których nie można wykonać zamówienia.
·
Wykonawca oświadcza że nie jest Wykonawcą w stosunku do którego zachodzi
którakolwiek
z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity: Dz.
U. z 2022 r., poz. 835).
12. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień.
Kod CPV: 71631450-9: Usługi kontroli mostów.
13. Postępowanie oznaczone jest jako - RRG.271.29.2023.1.MW.
14. Informacja Zamawiającego o podziale zamówienia:
Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Uzasadnienie: Zamawiający, po przeanalizowaniu zakresu oraz wielkości zamówienia, a także Wykonawców którzy biorą udział w tego rodzaju zamówieniach (małe i średnie przedsiębiorstwa) uznał iż, podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty