Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 22/TZP/2023; 184/ZP/2023 Zakup i dostawa urządzeń i narzędzi; CZĘŚĆ II - Zakup i dostawa narzędzi dla Stacji Obsługi KWP z siedzibą w Radomiu; Zadanie 1 - Narzędzia/urządzenia warsztatowe

Deadlines:
Published : 18-10-2023 13:42:00
Placing offers : 24-10-2023 12:00:00
Offers opening : 24-10-2023 12:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 047 701 3107

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zamówienia realizowane przez KWP zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl. Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą rozpatrywane.

Opis przedmiotu zamówienia, ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca, składając ofertę, godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.

Podana przez Wykonawcę cena za towar/usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty dostawy. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę. O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.

             Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów.

             Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 1a) - Formularz ofertowy Wykonawcy - zadanie nr 1.pdf pdf 161.84 2023-10-18 13:42:00 Subject of the order
Załącznik nr 1b) - Wykaz asortymentowo - ilościowy (cennik) - zadanie 1.pdf pdf 3426.03 2023-10-18 13:42:00 Subject of the order
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o niezaleganiu podatku.pdf pdf 122.32 2023-10-18 13:42:00 Subject of the order
Załącznik nr 4 - Oświadczenie o statusie podatnika VAT.pdf pdf 141.07 2023-10-18 13:42:00 Subject of the order
Załącznik nr 5 - Oświadczenie dot. Ukrainy.pdf pdf 272.17 2023-10-18 13:42:00 Subject of the order
PROJEKT UMOWY.pdf pdf 4136.72 2023-10-18 13:42:00 Criterion
Załącznik nr 1a) - Formularz ofertowy Wykonawcy - zadanie nr 1.pdf pdf 161.84 2023-10-18 13:42:00 Criterion
Załącznik nr 1b) - Wykaz asortymentowo - ilościowy (cennik) - zadanie 1.pdf pdf 3426.03 2023-10-18 13:42:00 Criterion
Załącznik nr 1b) - Wykaz asortymentowo - ilościowy (cennik) - zadanie 1.xlsx xlsx 19.71 2023-10-18 13:42:00 Criterion
Opis Przedmiotu Zamówienia.pdf pdf 186.53 2023-10-18 13:42:00 Criterion
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o niezaleganiu podatku.pdf pdf 122.32 2023-10-18 13:42:00 Criterion
Załącznik nr 4 - Oświadczenie o statusie podatnika VAT.pdf pdf 141.07 2023-10-18 13:42:00 Criterion
Załącznik nr 5 - Oświadczenie dot. Ukrainy.pdf pdf 272.17 2023-10-18 13:42:00 Criterion

Announcements

2023-10-26 10:36 Katarzyna Ratajczyk Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Postępowanie unieważnione z uwagi na brak ważnych ofert w postępowaniu.
2023-10-26 10:33 Katarzyna Ratajczyk W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w trybie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy - Pzp (wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z póź. zm.) oraz zgodnie z Decyzją nr 185/2023 z dnia 18 kwietnia 2023 r. Komendanta Wojewódzkiego Policji zs. w Radomiu Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu zamówienia kwotę gross 37.070,71 zł. W wyznaczonym terminie na składanie ofert wpłynęły 3 oferty: 1. INTER CARS S.A., ul. Powsińska 64, 02-903 Warszawa; 2. Z.H.U. ELKOT Krzysztof Kotkowski, ul. Jesionowa 31B, 25-540 Kielce; 3. TECHBUD-HANDEL Karolina Kozera-Mcwilliam, ul. Al. Poznańska 70, 64-920 Piła. Po weryfikacji ofert Wydział Transportu KWP zs. w Radomiu jako Zamawiający odrzucił wszystkie złożone oferty z uwagi na fakt, iż: 1. INTER CARS S.A., ul. Powsińska 64, 02-903 Warszawa - oferta nie spełnia wymagań Zamawiającego oraz przewyższa środki finansowe jakie Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu zamówienia i nie podlegała ocenie. . 2. Z.H.U. ELKOT Krzysztof Kotkowski, ul. Jesionowa 31B, 25-540 Kielce - oferta nie spełnia wymagań Zamawiającego oraz przewyższa środki finansowe jakie Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu zamówienia i nie podlegała ocenie. 3.TECHBUD-HANDEL Karolina Kozera-Mcwilliam, ul. Al. Poznańska 70, 64-920 Piła - oferta nie spełnia wymagań Zamawiającego i nie podlegała ocenie. Wydział Transportu informuje, iż przedmiotowe postępowanie zostanie powtórzone w najbliższym czasie.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Zadanie 1 - Narzędzia/urządzenia warsztatowe Zamawiający wymaga, aby oferta stała się kompletna o załączenie do oferty wszystkich załączników wymaganych przez Zamawiającego, tj. załącznik 1a), 1b), 3, 4, 5

Załącznik nr 1a) - F [...].pdf

Załącznik nr 1b) - W [...].pdf

Załącznik nr 3 - Ośw [...].pdf

Załącznik nr 4 - Ośw [...].pdf

Załącznik nr 5 - Ośw [...].pdf

1 delivery - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2812 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required

Załącznik nr 1a) - F [...].pdf

Załącznik nr 1b) - W [...].pdf

Załącznik nr 1b) - W [...].xlsx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zamawiający zapłaci Wykonawcy w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo sporządzonej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji dostawy - Zamawiający wymaga jednorazową dostawę w terminie 21 dni, licząc od dnia zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Opis przedmiotu zamówienia - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Opis Przedmiotu Zamó [...].pdf

(0)
5 Projekt umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

PROJEKT UMOWY.pdf

(0)
6 Gwarancja - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił bezwarunkowej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia co najmniej na okres zgodny z okresem wskazanym przez Zamawiającego w wykazie asortymentowo - ilościowym stanowiący załącznik 1b). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Oświadczenie - załącznik nr 3 - Zamawiający wymaga załączenia uzupełnionego dokumentu, tj. załącznika nr 3 Attachment required

Załącznik nr 3 - Ośw [...].pdf

(0)
8 Oświadczenie Wykonawcy- załącznik nr 4 - Zamawiający wymaga załączenia uzupełnionego dokumentu, tj. załącznika nr 4 Attachment required

Załącznik nr 4 - Ośw [...].pdf

(0)
9 Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 5 - Zamawiający wymaga załączenia uzupełnionego dokumentu, tj. załącznika nr 5 Attachment required

Załącznik nr 5 - Ośw [...].pdf

(0)
(0)

The number of page views: 437