Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 34/TTI/2023 34/TTI/2023_Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Chlebni - Etap II, gmina Grodzisk Mazowiecki

Termin:
Zamieszczenia : 10-10-2023 14:22:00
Składania : 13-10-2023 12:00:00
Otwarcia : 13-10-2023 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

OCZEKIWANY TERMIN REALIZACJI: 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy


WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej lub tłocznej o średnicy przewodu nie mniejszej niż f63mm o długości nie mniejszej niż 100 m każdy.

 

Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: wykaz wykonanych robót budowlanych z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie

 

Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wartości ceny ofertowej brutto

 

Kryteria oceny ofert i ich wagi

1. Cena - 95 %

2. 5% - długość trwania okresu gwarancji (48-60 miesięcy)

 

Pozostałe dokumenty i informacje niezbędne do przeprowadzenia postępowania:

Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu na czas realizacji zamówienia kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych.

 

Do postępowania załączono: wzór harmonogramu rzeczowo-finansowego, wzór tabeli rozliczeniowej, która uzupełniona stanowić będzie załącznik do rzeczowego protokołu odbioru robót, w oparciu o którą wystawiana będzie faktura za wykonanie robót oraz wzór cotygodniowego raportu, który wykonawca będzie zobowiązany wypełniać i przesyłać do Zamawiającego.


Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert

Spośród ofert Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, kierując się następującym kryterium i sposobem oceny:

 

Lp.

Kryterium

Znaczenie procentowe kryterium

Opis metody przyznawanych punktów

1

CENA BRUTTO

(Cena oferty)

95%

(najniższa cena spośród badanych ofert /cena badanej oferty)
x 95 pkt

2

OKRES GWARANCJI

(48 – 60 miesięcy)

5%

(okres udzielonej gwarancji oferowany w badanej ofercie / najdłuższy oferowany okres udzielonej gwarancji spośród badanych ofert) x 5 pkt

UWAGA:

§ Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy na okres minimum 48 miesięcy od daty odbioru robót bez zastrzeżeń lub podpisania przez Zamawiającego, bez zastrzeżeń, protokołu usunięcia wad stwierdzonych w toku odbioru. W przypadku udzielenia gwarancji na okres krótszy niż 48 miesięcy oferta zostanie odrzucona

§ Na potrzeby oceny ofert w ramach ustalonych przez Zamawiającego kryteriów maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. W przypadku złożenia oferty z okresem gwarancji dłuższym niż 60 miesięcy oferta otrzyma liczbę punktów jak dla zaoferowania 60-miesięcznego okresu gwarancji. Nie zmienia to jednak tego, iż umowa zostanie zawarta przy uwzględnieniu zaoferowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji.

§ Wykonawca zobowiązany jest do podania okresu gwarancji w pełnych miesiącach kalendarzowych. W przypadku podania okresu gwarancji w niepełnych miesiącach kalendarzowych, dla potrzeb przyznania Wykonawcy punktów zostanie wzięty okres wyrażony w pełnych miesiącach, przy pominięciu niepełnych miesięcy, np. jeżeli Wykonawca zaoferuje 48 i pół miesiąca okresu gwarancji otrzyma punkty jak dla zaoferowania 48 miesięcy okresu gwarancji.

§ W przypadku podania okresu w innych niż miesiące kalendarzowe jednostkach czasu Zamawiający, dla potrzeb przyznania punktów, zastosuje następujące zasady przeliczania: 30 dni = 1 miesiąc kalendarzowy, 1 rok = 12 miesięcy kalendarzowych.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia.zip zip 10784.14 2023-10-10 14:22:00 Postępowanie
Projekt_umowa powierzenia danych osobowych.pdf pdf 172.42 2023-10-10 14:22:00 Postępowanie
Projekt umowy_Umowa głowna.pdf pdf 468.16 2023-10-10 14:22:00 Postępowanie
Wykaz robót budowlanych.docx docx 27.83 2023-10-10 14:22:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie przewodu zbiorczego metodą bezwykopową - z rur PE HD 100-RC PN16 SDR11 Ø63x5,8 mm z rur zgrzewanych, z uwzględnieniem konieczności zastosowania właściwych kształtek na załamaniach trasy przewodów. - 152 mb - (0)
2 Rura osłonowa PE, SDR 11, Dz160x14,6mm - 6 mb - (0)
3 Wykonanie studni rewizyjnej z zaworem płuczącym i armaturą odpowietrzająco-napowietrzającą - z kręgów betonowych DN1500 mm - 1 kpl. - (0)
4 Zasuwa żeliwna, nożowa kanalizacyjna do zabudowy podziemnej Dn50mm - 1 kpl. - (0)
5 Trójnik redukcyjny PE Dz 90/63 mm elektrooporowy - 1 kpl. - (0)
6 Przewód zbiorczy należy poddać próbie szczelności zgodnie z normą PN-B/10725. - 1 kpl. - (0)
7 Odtworzenie nawierzchni zajmowanego terenu pod budowę do stanu pierwotnego W pasie drogowym drogi powiatowej nr 1508W odtworzenie nawierzchni wykonać zgodnie z Decyzją ZDP nr 57/2023 z dnia 06.04.2023r. Ponadto należy wykonać badania zagęszczenia gruntu w odległościach 50 m pomiędzy punktami (w przypadku jeżeli wymagany parametr zagęszczenia nie zostanie osiągnięty, Wykonawca dokona dogęszczenia gruntu, po czym na własny koszt ponownie wykona badania zagęszczenia gruntu), odbiory nawierzchni dróg zostaną potwierdzone protokolarnie przez właściwego Zarządcę Drogi. 1 kpl. - (0)
8 Odbiorowi podlegają: Odbiorowi podlegają: wyprofilowanie dna wykopu, podłoże w zakresie wymiarów i wskaźnika zagęszczenia, odbudowa i rozbiórka obudowy wykopów, obsypka w zakresie zagęszczenia i rodzaju użytych materiałów, spadki przewodów i szczelność złączy przewodów, zasypka wykopu w zakresie użytych materiałów i wskaźnika zagęszczenia gruntu. Pełna obsługa geodezyjna i geologiczna w zakresie zgodnym z obowiązującymi przepisami, tyczenie robót wraz z wyznaczeniem aktualnych skrzyżowań z inną infrastrukturą, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zatwierdzonej przez Starostwo Powiatu Grodziskiego (min. 2 oryginalne komplety map), zabezpieczenie punktów osnowy geodezyjnej, itp. Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej zrealizowanych robót, zawierającej m.in. rysunki powykonawcze z opisanym zakresem rzeczowym robót z naniesionymi zmianami w stosunku do projektu, inwentaryzacją geodezyjną, atestami na wbudowane materiały, wypełnionym dziennikiem budowy. W zakresie realizacji Przedmiotu Umowy znajduje się wykonanie robót przynależnych jak np.: - wykop wąsko przestrzenny szalowany z odwodnieniem niezbędnym do prawidłowego wykonania robót, - doprowadzenie energii elektrycznej do instalacji odwodnieniowej, montaż instalacji odwodnieniowej, wykonanie kompletnego systemu odprowadzającego wodę z odwodnienia wykopów, - zabezpieczenie i usuwanie kolizji z istniejącym uzbrojeniem, w tym przebudowy kolidującej infrastruktury uzbrojenia terenu, - wykonanie podsypki i obsypki z gruntu mineralnego (piasku), włącznie z wymianą gruntu pod studnią i wokół studni na grunt mineralny (piasek) jeżeli grunt istniejący stanowią torfy, namuły lub gliny, w celu prawidłowego wykonania robót kanalizacyjnych z zagęszczeniem podsypki i obsypki piaskowej, - w przypadku natrafienia na torfy, namuły lub gliny wymienić grunt na chudy beton lub piasek, - montaż barier ochronnych, ogrodzeń zabezpieczających, pomostów i kładek, oznakowanie ruchu, - wykonanie przez osoby z odpowiednimi kwalifikacjami badań i prób niezbędnych do potwierdzenia prawidłowości wykonanych robót między innymi robót elektrycznych; 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2909 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 95% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zgodnie z projektem umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 5 miesięcy od dnia podpisania umowy (zgodnie z projektem umowy) - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Długość trwania okresu gwarancji (48-60 miesięcy) 5% Prosimy o wpisanie oferowany termin gwarancji (0)
5 1) Zobowiązuję(my) się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej brutto - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Oświadczam, iż zapoznałem się z załączoną odkumentacją oraz projektem umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Warunek udziału w postępowaniu - Proszę załączyć Wykaz robót budowlanych (załącznik w postępowaniu) wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie robót (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Oświadczam(y), że będę(my) dysponować na czas realizacji zamówienia kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
9 Wytyczne realizacji inwestycji – dotyczy punktów: 1 ÷ 7; - Wykop wąsko przestrzenny, o ścianach pionowych umocnionych. Na czas budowy musi być zapewniony przejazd dla pojazdów uprzywilejowanych. Roboty ziemne wykonywać sprzętem mechanicznym, zasypki ręcznie i mechanicznie dopiero po dokonaniu prób technicznych i odbiorowych zgodnie z BN-83/8836-02, PN-86/B-02480, PN-81/B-03020, PN-B-06050. Projekt czasowej organizacji ruchu, koszt zajęcia pasa drogowego oraz doprowadzenie energii elektrycznej dla celów budowy po stronie wykonawcy. Odwodnienie wykopu w czasie robót wraz z odprowadzeniem wody z wykopu po stronie wykonawcy. Zagospodarowanie nadmiaru urobku po stronie wykonawcy i zgodnie z ustawą o odpadach. W przypadku natrafienia na torfy, namuły lub gliny wymienić grunt na chudy beton lub piasek. Kolizje z kablami zabezpieczyć rurami osłonowymi dwudzielnymi z obejmami. Roboty ziemne w obrębie istniejącego uzbrojenia muszą być wykonywane ręcznie pod nadzorem właścicieli uzbrojenia. Przejścia sieci kanalizacyjnej krzyżujące się z siecią wodociągową, jeżeli odległość jest mniejsza niż 0,2m, na kanalizacji stosować rury ochronne. Na trasie kanalizacji występują linie: kable elektroenergetyczne, przyłącza gazowe, sieć wodociągowa z przyłączami, sieci kanalizacji sanitarnej, urządzenia melioracyjne. Roboty prowadzić ze szczególną ostrożnością, należy stosować się do uwag zawartych w protokole PODGIK. Pobór wody dla celów budowy z istniejącego wodociągu w miejscu wskazanym przez Zakład Wodociągów przez zainstalowanie nadstawki na hydrant. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 159