Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IFS.271.28.2023 Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Bochnia – Rejon nr 7, 9 i 12

ANNA KUŹNAR
Gmina Bochnia
Termin:
Zamieszczenia : 11-10-2023 09:54:00
Składania : 19-10-2023 11:00:00
Otwarcia : 19-10-2023 11:10:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu_opublikowane.pdf pdf 157.68 2023-10-11 09:54:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 1039.42 2023-10-11 09:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 1_formularz ofertowy.docx docx 23.78 2023-10-11 09:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 2_oświadczenie z art. 125.docx docx 44.19 2023-10-11 09:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 3_wykaz narzędzi.docx docx 15.93 2023-10-11 09:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 4_oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.docx docx 18.24 2023-10-11 09:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 5_zobowiązanie innego podmiotu.docx docx 24.04 2023-10-11 09:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 6_oświadczenie grupa kapitałowa.docx docx 16.35 2023-10-11 09:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 7_Projekt umowy.docx docx 36.68 2023-10-11 09:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 8.pdf pdf 588.04 2023-10-11 09:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 9.pdf pdf 1051.83 2023-10-11 09:54:00 Postępowanie
Rejon 7.pdf pdf 3058.04 2023-10-11 09:54:00 Postępowanie
Rejon 9.pdf pdf 2063.19 2023-10-11 09:54:00 Postępowanie
Rejon 9_MAPA_chodnik przy 967_Łapczyca.pdf pdf 846.09 2023-10-11 09:54:00 Postępowanie
Rejon 12.pdf pdf 4250.03 2023-10-11 09:54:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 126.58 2023-10-19 13:10:38 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej i odrzuceniu ofert_sig.pdf pdf 395.02 2023-10-31 10:09:10 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postęp_CZ.3_sig.pdf pdf 617.94 2023-10-31 10:10:53 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania_opublikowane.pdf pdf 95.41 2023-11-22 12:39:18 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-22 12:39 ANNA KUŹNAR W załączeniu ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-10-31 10:10 ANNA KUŹNAR W załączeniu informacja o unieważnieniu postępowania dla CZĘŚCI nr 3 - Rejonu nr 12

Informacja o unieważ [...].pdf

2023-10-31 10:09 ANNA KUŹNAR W załączeniu informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej dla Rejonu nr 7 i 9 oraz odrzuceniu oferty dla Rejonu nr 12

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-10-31 10:08 ANNA KUŹNAR W załączeniu informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej dla Rejonu nr 7 i 9 oraz odrzuceniu oferty dla Rejonu nr 12
2023-10-19 13:10 Agnieszka Grzymek Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-10-19 11:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 225 053,47 złotych brutto, w tym:
Dla CZĘŚCI nr 1 – REJON NR 7 – Kwota brutto 87 963,19 złotych.
Dla CZĘŚCI nr 2 – REJON NR 9 – Kwota brutto 73 179,53 złotych
Dla CZĘŚCI nr 3 – REJON NR 12 – Kwota brutto 63 910,75 złotych.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 331