Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-10-2023 12:17:00 |
Składania : | 18-10-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 18-10-2023 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
KSL.7031.23.2023.BJ Krosno, dnia 05.10.2023 r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 130 tys. złotych
GMINA MIASTO KROSNO
, 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-626,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989
OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:
„Utrzymanie zieleni miejskiej w okresie zimowym – montaż 454 mb mat przeciwsolnych na terenach zieleni w Krośnie wraz z zakupem materiałów uzupełniających potrzebnych do montażu”
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
1. Zakres prac do wykonania przy realizacji zadania pn.: „Utrzymanie zieleni miejskiej w okresie zimowym – montaż 454 mb mat przeciwsolnych na terenach zieleni w Krośnie wraz z zakupem materiałów uzupełniających potrzebnych do montażu”
Usługa kompleksowego montażu 454 mb mat przeciwsolnych wraz z zakupem materiałów uzupełniających potrzebnych do montażu. Prace należy wykonać zgodnie z opisem zawartym w karcie technicznej stanowiącej załącznik nr 1 oraz wyszczególnieniem tabelarycznym terenów stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zamówienia.
2. Termin realizacji zamówienia: rozpoczęcie - od dnia podpisania umowy, zakończenie – 08.12.2023 r.
3. Warunki udziału w postępowaniu.
3.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
a) wypełniony formularz: oferty przetargowej (załącznik nr 4),
3.2. Dokumenty wymienione w niniejszym dziale należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W celu skutecznego potwierdzenia za zgodność z oryginałem złożonych kopii dokumentów wymagana jest formuła „za zgodność z oryginałem” lub inna tożsama znaczeniowo.
4. Warunki płatności:
4.1 Odbiór przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez obie strony po zakończeniu realizacji prac wskazanych w ofercie. Protokół spisany po realizacji prac będzie stanowił jednocześnie protokół odbioru końcowego.
4.2 Przelew z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
5. Wadium – wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium.
6. Kryterium oceny ofert: cena – 100%.
7. Termin składania ofert upływa dnia 18.10.2023 r. o godz. 10.00
Otwarcie ofert odbędzie się elektronicznie na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/krosno w dniu 18.10.2023 r. o godz. 10.05
8. Ofertę należy złożyć w wymaganym czasie i terminie w formie elektronicznej, odpowiednio do treści wzoru formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 4 do Zapytania wraz z wymaganymi dokumentami oraz klauzulą informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych.
9. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: Bernadetta Józefczyk-Dziki - Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami Urzędu Miasta Krosna, ul. Bieszczadzka 5, piętro II, w godz. pon. od 7:30 do 16:30, wt.-czw. od 7:30 do 15:30, pt. od 7:30 do 14:30, tel. (13) 47 43 670, e-mail: jozefczyk.bernadetta@um.krosno.pl
10. Wykaz załączników:
1. Załącznik nr 1 – Karta techniczna montażu mat przeciwsolnych
2. Załącznik nr 2 – Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych
3. Załącznik nr 3 – Wykaz tabelaryczny terenów do zakładania mat przeciwsolnych
4. Załącznik nr 4 - Formularz ofertowy.
11. Uwagi:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w Ogłoszeniu, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wielkości udzielonego zamówienia w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej (do 10 %) tj. zmiany zakresu dotyczącego zwiększenia, zmniejszenia lub rezygnacji w ramach opisanego zakresu, zgodnie z zakresem rzeczowym opisanym w zapytaniu – w przypadku zmiany potrzeb i możliwości finansowych.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 13 47 43 670
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-10-18 13:17 | Bernadetta Józefczyk | Informacja z otwarcia ofert. |
Komunikaty