Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KA.CZL.DZP.261.2.91.2023 Dostawa wraz z montażem oznakowania na potrzeby oznaczenia kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz kampusu filii Uniwersytetu w Jeleniej Górze znakami ostrzegawczymi

Termin:
Zamieszczenia : 03-10-2023 13:08:00
Składania : 10-10-2023 09:00:00
Otwarcia : 10-10-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Przedmiot postępowania:

Dostawa wraz z montażem oznakowania na potrzeby oznaczenia kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz kampusu filii Uniwersytetu w Jeleniej Górze znakami ostrzegawczymi w związku z realizacją projektu „Otwarte drzwi - program likwidacji barier dostępności kształcenia na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu o nr POWR.03.05.00.00-A044/19

Zamawiający zaznacza, że wartość niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest niższa niż kwota wskazana w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2023 r. poz. 1605, z późn. zm., zw. dalej ustawą Pzp).

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadkach wskazanych w zapytaniu ofertowym.

Postępowanie jest finansowane ze środków projektu współfinansowanego przez Unię Europejską Otwarte drzwi - program likwidacji barier dostępności kształcenia na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu o nr POWR.03.05.00.00-A044/19


Postępowanie prowadzone jest w oparciu o rozdz. 6.5.1 – rozpoznanie rynku aktualnych na dzień ogłoszenia postępowania „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” (zw. dalej Wytycznymi) oraz zgodnie z Regulaminem zamówień publicznych obowiązującym u Zamawiającego.


Wykaz dokumentów składających się na ofert został wskazany w treści zapytania ofertowego w rozdz. VI.


Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy:

  • czytelnym podpisem lub nieczytelnym podpisem wraz z imienną pieczątką podpisującego – w przypadku oferty składanej w formie skanu;
  • kwalifikowanym podpisem elektronicznym – w przypadku oferty składanej w formie elektronicznej,
  • podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w przypadku oferty składanej w postaci elektronicznej. 


W przypadku pytań: 

  • merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".
  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt za pośrednictwem z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 nr tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl Odpowiedzi na pytania zadane w ramach niniejszego postępowania, ewentualne zmiany treści zapytania ofertowego, informacja z otwarcia ofert oraz informacja o rozstrzygnięciu bądź unieważnieniu postępowania zostaną opublikowane w sekcji "Komunikaty".

  • Osobą prowadzącą niniejsze postępowanie oraz uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami jest: Speclajista Działu Zamówień Publicznych p. Barbara Mękarska

    Numery telefonów do pracowników DZP znajdują się na stronie: http://bip.ue.wroc.pl/51/81/dane-kontaktowe.html

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPZ_oznakowanie_finalne.docx docx 489.44 2023-10-03 13:08:00 Postępowanie
wzór umowy Final.pdf pdf 357.75 2023-10-03 13:08:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx docx 197.7 2023-10-03 13:08:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 1016.21 2023-10-03 13:08:00 Postępowanie
Wyjaśnienia i modyfikacja 3.docx docx 16.96 2023-10-05 07:43:36 Publiczna wiadomość
Załącznik 3 Wykaz usług.docx docx 192.03 2023-10-05 07:43:36 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 703.89 2023-10-10 09:36:53 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze.pdf pdf 717.46 2023-10-11 10:56:13 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-16 11:34 Barbara Mękarska Zawiadomienie o powtórnym wyborze oferty najkorzystniejszej
2023-10-11 10:56 Barbara Mękarska W załączeniu Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-10-10 09:36 Barbara Mękarska Informacja z otwarcia ofert z załącznikiem

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-10-10 09:26 Barbara Mękarska W załączeniu Informacja z otwarcia ofert
2023-10-10 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na realizację zamówienia przeznaczył kwotę 80.000,00 zł brutto
2023-10-05 07:43 Barbara Mękarska Zamawiający udziela odpowiedzi na zadane pytania i modyfikuje treść zapytania ofertowego

Wyjaśnienia i modyfi [...].docx

Załącznik 3 Wykaz us [...].docx

2023-10-04 12:01 Barbara Mękarska Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania:

Pytanie 1
c. Taśma ostrzegawcza nawierzchniowa – 15 rolek
Zwiększająca bezpieczeństwo użytkowania schodów, w tym szczególnie dla osób z dysfunkcjami wzroku.
• taśma antypoślizgowa, o klasie odpowiadającej klasie nie mniejszej niż R11,
• wykonana z laminatu poliestrowo-szklanego lub szklanego + żywicy,
• łatwe mocowanie umożliwiające naklejenie na różne powierzchnie,
• do użytku wewnętrznego, jak i zewnętrznego
• wysoka kontrastowość kolorów,
• kolor żółty (np. paleta RAL 1023, RAL 1026), kolor biały (np. paleta RAL 9003, RAL 9010), kolor czarny (np. paleta RAL 9005). Finalną liczbę sztuk w danym kolorze wybierze Zamawiający z wyłonionym Wykonawcą,
• szerokość minimum 5 cm a maksymalnie 10 cm
• długość taśmy w rolce min. 25 m
Czy zamawiający dopuszcza taśmy w rolce długości 18,30M?

Odpowiedź:
Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania taśmy w rolkach krótszych niż 25m.


Pytanie 2
Czy zamawiający dopuszcza zamianę materiału nakładek na poręcze ze stali nierdzewnej na aluminium?
Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza takiej zamiany.


Pytanie3
Czy zamawiający wymaga montażu nakładek na poręcze oraz tabliczek informacyjnych ?
Odpowiedź: Tak, usługa obejmuje zarówno zakup materiałów jak i ich montaż na terenie kampusu UEW we Wrocławiu oraz jego filii w Jeleniej Górze

2023-10-04 09:38 Barbara Mękarska Wyjaśnienia i modyfikacja treści zapytania ofertowego:
Do Zamawiającego wpłynęły pytania:
Pytanie 1
proszę o doprecyzowanie w \OPZ mamy zapis
• wykonane ze stali nierdzewnej szlifowanej, min. grubość 0,5 mm,
• kolor tabliczki biały (np. paleta RAL 9003, RAL 9010), uwypuklony piktogram koloru czarnego (np. RAL 9005),
• kontrast pomiędzy znakami a ich tłem - nie może być mniejszy niż 60 LRV,
• wymiary: 15 cm x 18 cm, tolerancja +/- 2 cm
• treść: nazwa pomieszczenia, piktogram, napis w alfabecie Braille’a,
• opracowanie projektu graficznego tabliczki warstwowo, w sposób spójny graficznie oraz zgodnie z zasadą uniwersalnego projektowania. Uwypuklenie piktogramu. System informacji wizualnej powinien być zaprojektowany w spójny dla całego budynku sposób,
• tabliczki wykonane w technologii wysokościśnieniowego druku wraz z warstwą wypukłą oraz bezpośredniego naniesienia pełnokolorowego solwentowego nadruku na tworzywo o wysokiej trwałości np. dibond, PMMA, ADA o grubości około 3,2 mm.
proszę o ionformacje z jakiego materiału maja być wykonane tabliczki \
Z laminatu 3,2 , czy Stali nierdzewnej 0,5mm?
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza obie możliwości - stal lub laminat

Pytanie 2
Zamawiający wymaga:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi tożsame z przedmiotem
zamówienia w instytucjach publicznych o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda oraz
przedstawi dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Poprzez jedną
usługę Zamawiający rozumie jedną umowę (kontrakt)
Czy chodzi o usługi tożsame do oznakowań służące poprawie dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnościami? Oznakowanie to nie tylko tabliczki, nakładki na poręczę, taśmy stanowiące przedmiot zamówienia ale również tyflomapy, pola uwagi, nakładki na schody, tablice informacyjne itp.
Odpowiedź: Jak najbardziej tak, w zakres usługi mogą wchodzić również inne elementy składowe które również zaliczają się do poprawy dostępności budynku dla OzN.

Pytanie 3
Czy za tożsame z przedmiotem zamówienia Zamawiający uzna „montaż aluminiowych nakładek wraz polami uwagi na stopnie” o wartości min. 50 tys. zł zrealizowane należycie w ostatnich 3 latach?
Odpowiedź: Taka usługa spełnia kryterium doświadczenia.

Pytanie 4
Kryterium dodatkowe: doświadczenie Wykonawcy 40%. Czy tutaj również ma zastosowanie, że usługa ma być na minimum 50 tys. każda?
Odpowiedź: W zapytaniu ofertowym określono, że Wykonawca ma przedstawić, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi tożsame z przedmiotem zamówienia w instytucjach publicznych o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda.

Zamawiający modyfikuje treść zapytania ofertowego w ten sposób, że modyfikuje zapis w punkcie IV KWALIFIKACJA PODMIOTOWA WYKONAWCÓW (WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, PODSTAWY WYKLUCZENIA) w ten sposób, że treść
Ppkt. 3 o brzmieniu:
Zamawiający określa, iż Wykonawca winien wykazać spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1) Dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeśli wykaże, że
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi tożsame z przedmiotem zamówienia w instytucjach publicznych o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda oraz przedstawi dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Poprzez jedną usługę Zamawiający rozumie jedną umowę (kontrakt)

zastępuje się treścią:
Zamawiający określa, iż Wykonawca winien wykazać spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
2) Dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeśli wykaże, że
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi tożsame z przedmiotem zamówienia w instytucjach publicznych o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł każda oraz przedstawi dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Poprzez jedną usługę Zamawiający rozumie jedną umowę (kontrakt)


Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Komandorska 118/120
53-345, Wrocław
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2665 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 362