Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-10-2023 11:55:00 |
Składania : | 20-10-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 20-10-2023 10:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-10-25 09:58 | Paulina Woźniczka |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Postępowanie
zostało
unieważnione
na
podstawie
art.
255
pkt
6
ustawy
Prawo
zamówień
publicznych
–
postępowanie
obarczone
jest
niemożliwą
do
usunięcia
wadą
uniemożliwiającą
zawarcie
niepodlegającej
unieważnieniu
umowy
w
sprawie
zamówienia
publicznego. Uzasadnienie faktyczne: W trakcie weryfikacji kosztorysów ofertowych złożonych w postępowaniu przez wykonawców, ujawnione zostały niezgodności między treścią dokumentacji projektowej (projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót -dalej: STWiOR- i przedmiar robót), a treścią decyzji Wojewódzkiego Lubuskiego Konserwatora Zabytków (dalej również: LWKZ) polegające na tym, że dokumentacja w ramach wykonania przedmiotu zamówienia przewiduje wykonanie izolacji poziomej na elewacjach poprzez wykonanie otworów wiertniczych w budynku, na co nie udzielił pozwolenia LWKZ. Po otrzymaniu decyzji LWKZ dokumentacja projektowa nie została poprawiona w tym zakresie i pozostając w sprzeczności ze wspomnianą decyzją została zastosowana i udostępniona wykonawcom jako opis przedmiotu zamówienia i podstawa do jego wyceny. Jeden z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zauważył niezgodność i informację o niej zamieścił w opisach pozycji kosztorysu ofertowego dotyczących wykonania izolacji poziomej. Nie skorzystał z możliwości skierowania do Zamawiającego stosownego zapytania w tej kwestii. W związku z dostrzeżoną niezgodnością błędnych poz. kosztorysowych (nr 13 i 59) niemal nie wycenił (cena jednostkowa na poziomie 0,01zł). Zostało to dostrzeżone przy weryfikacji jego kosztorysu. Drugi wykonawca nie dostrzegł wady i wycenił ofertę zgodnie z przedmiarem. Wada dokumentacji spowodowała w tej sytuacji, że Zamawiający otrzymał nieporównywalne oferty. Ewentualna próba likwidacji wady na obecnym etapie postępowania, czyli usunięcie błędu poprzez rezygnację lub zmianę treści dokumentacji w zakresie izolacji poziomej po upływie terminu składania ofert naruszałby zasadę równego traktowania wykonawców. Bowiem jeśli byłaby dokonana przed upływem terminu składania ofert, mogłaby mieć wpływ na krąg podmiotów zainteresowanych postępowaniem. Błąd w dokumentacji postępowania w tym przypadku jest wadą o charakterze nieusuwalnym, ponieważ zniekształca wynik postępowania o udzielenie zamówienia i nie jest możliwy do usunięcia w drodze racjonalnej i dokonanej z poszanowaniem zasad wynikających z art. 16 Pzp. Po upływie terminu składania ofert nie można bowiem zmienić, poprawić, ani uzupełnić SWZ. Wystąpiło uchybienie proceduralne, które nie może być skorygowane przez zamawiającego w toku postępowania poprzez unieważnienie lub powtórzenie nieprawidłowej czynności. Unieważnienia wymaga całe postępowanie. |
2023-10-20 10:37 | Paulina Woźniczka | Informacja z otwarcia ofert. |
2023-10-20 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Na realizację zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości: 630 299,53pln brutto |
Komunikaty