Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-09-2023 07:37:00 |
Składania : | 25-09-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 25-09-2023 13:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem zamówienia jest zapytanie ofertowe na realizację zadania polegającego na wykonaniu robót budowlanych przy realizacji zadania pn.: „Budowa zjazdu z DP nr 1736 N na drogę wewnętrzną na dz. geod. nr: 37/3; 39/11 i 39/13 w miejscowości Pieczonki”.
Roboty budowlane polegają na budowie zjazdu z drogi powiatowej na drogę wewnętrzną i przewidują wykonanie robót w szczegółowym zakresie:
· wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na odcinku drogi powiatowej nr 1736 N w celu prowadzenia robót związanych z przebudową zjazdu - na podstawie zatwierdzonego projektu czasowej organizacji ruchu pismem: ZU.4031.1.37.2023 z 15 czerwca 2023 r.;
· wykonania zjazdu na
drogę powiatową nr 1736 o nawierzchni z betonowej kostki brukowej
grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 4 cm; podbudowie z
kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 0,25 m i warstwie
odsączającej z piasku grubości 0,25 m,
w krawężnikach betonowych na ławie betonowej z oporem, przecięcie krawędzi
jezdni zjazdu
i drogi wyokrąglone łukiem kołowym o promieniu 5,00 m; szerokość jezdni zjazdu
bez uwzględniania wyokrągleń – 5,00 m;
· uzupełnienia poboczy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie pasem szerokości 0,5 m;
· inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
Ponadto
Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania
i złożenia wniosku o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego drogi
powiatowej nr 1736 N w związku z planowaną budową zjazdu (opłatę za zajęcie
pasa drogowego ponosi Wykonawca), zgodnie z warunkami lokalizacji zjazdu - pismem: ZU.4311.1.40.2020
z 03 listopada 2023 r.
1. Termin realizacji zamówienia:
całość przedmiotu zamówienia – nie później niż do 03 listopada 2023 r.,
2. Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert:
· 100 % cena;
3. Wykonawca winien udokumentować (złożonym oświadczeniem):
· wykonanie co najmniej jednego zamówienia dla innego zarządcy dróg, które swoim zakresem odpowiadać będzie przedmiotowi zamówienia, tj. wykonanie nawierzchni z mieszanek kruszywa niezwiązanego na powierzchni nie mniejszej 2 000 m2,
· że nie jest Wykonawcą w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r., poz. 129).
4. Sposób przygotowania ofert:
ofertę należy sporządzić w formie pisemnej (skan PDF podpisany), w języku polskim.
5. Zamawiający nie dopuszcza złożenie ofert częściowych.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez wybrania oferty.
7. Miejsce i termin złożenia ofert:
· pocztą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej,
· do dnia 25 września 2023 r. do godziny 12.00.
8. Termin otwarcia ofert: w dniu 25 września 2023 r. o godzinie 13.00.
9. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
podinspektor Referatu Rozwoju Gospodarczego Urzędu Gminy Giżycko – Marcin Wójcik.
10.
Wykonawca,
oświadcza, że cena podana w ofercie jest obowiązująca w całym okresie ważności
umowy
i zawiera wszystkie koszty oraz składniki związane z wykonaniem zamówienia
jakie ponosi zamawiający.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty