Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Sukcesywne świadczenie usług w zakresie naprawy i konserwacji kserokopiarek oraz powielaczy cyfrowych wraz z wymianą części zamiennych i podzespołów.

Katarzyna Stanisławska
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Oddział: Wydział Gospodarki Materiałowo- Technicznej
Termin:
Zamieszczenia : 31-08-2023 10:25:00
Składania : 08-09-2023 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Wymagania i specyfikacja

1.   Szczegółowy zakres asortymentu został określony w Formularzu asortymentowo-cenowym oraz wykazie najczęściej wymienianych części zamiennych i podzespołów.

2.   Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia, zostały określone w projekcie umowy.

3.   Wszelkie koszty związane z realizacją usługi w tym koszt dojazdu do miejsca wskazanego/ przewóz do serwisu oraz dostarczenie sprzętu po dokonanej naprawie do miejsca docelowego leżą po stronie Wykonawcy.

4.   Płatność – przelew z odroczonym terminem do 30 dni od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu.

5.   Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/

6.   Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.


Osoby do kontaktu:

Katarzyna Stanisławska
Wydział GMT KWP w Łodzi
Tel. 47 841 32 32
E-mail: zzpgmt@ld.policja.gov.pl



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
PROJEKT UMOWY.pdf pdf 418.92 2023-08-31 10:25:00 Przedmiot zamówienia
załącznik 1.1 - form. asort-cenowy.xlsx xlsx 11.43 2023-08-31 10:25:00 Przedmiot zamówienia
załącznik 1.2 - części zamienne.xlsx xlsx 2549.61 2023-08-31 10:25:00 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 2 - wzór zlecenia.doc doc 66.5 2023-08-31 10:25:00 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 3 - protokół odbioru-ekspertyzy.docx docx 16.2 2023-08-31 10:25:00 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 5 -Formularz ofertowy.docx docx 18.86 2023-08-31 10:25:00 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 6 - RODO.docx docx 19.1 2023-08-31 10:25:00 Przedmiot zamówienia
Ogłoszenie.doc doc 49.5 2023-08-31 10:25:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sukcesywne świadczenie usług w zakresie naprawy i konserwacji kserokopiarek oraz powielaczy cyfrowych wraz z wymianą części zamiennych i podzespołów. 1.Szczegóły dotyczące zapytania znajdują się w załącznikach: a. projekcie umowy, b. formularzu asortymentowo-cenowym, c. wykazie najczęściej wymienianych części i podzespołów , d. wzorze zlecenia, e. wzorze protokołu odbioru/ ekspertyzy, f. wykazie miejsc użytkowania sprzętu, g. formularzu ofertowym, h. informacji o przetwarzaniu danych osobowych. 2. Proszę o składanie ofert na formularzu ofertowym, załączając również wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy, wykaz części zamiennych i podzespołów oraz informację o przetwarzaniu danych osobowych. 3.Ofertę proszę składać na platformie zakupowej. 4. Jako wartość oferty proszę wpisać ogólną wartość z formularza ofertowego.

PROJEKT UMOWY.pdf

załącznik 1.1 - form [...].xlsx

załącznik 1.2 - częś [...].xlsx

załącznik nr 2 - wzó [...].doc

załącznik nr 3 - pro [...].docx

załącznik nr 5 -Form [...].docx

załącznik nr 6 - ROD [...].docx

Ogłoszenie.doc

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2796 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji 40% Termin wskazany w formularzu ofertowym liczony od momentu otrzymania zlecenia przez Wykonawcę. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 314