Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: WZP.2370.38.2023 Montaż bariery drogowej ochronnej na istniejącym murze ogrodzeniowym na terenie KP PSP w Wieliczce

Krystian Jarosz
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie Department: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
Deadlines:
Published : 21-08-2023 12:07:00
Placing offers : 25-08-2023 13:00:00
Offers opening : 25-08-2023 13:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Wymagania techniczne:

1. Przedmiotem zaproszenia do złożenia ofert jest montaż bariery drogowej ochronnej na istniejącym murze ogrodzeniowym na terenie KP PSP w Wieliczce zgodnie z załączoną dokumentacją. Montaż na terenie siedziby KP PSP Wieliczka, ul. Powstania Styczniowego 6, 32-020 Wieliczka.

2. Elementy montowanej bariery muszą być nowe, nieużywane.

3. Gwarancja: minimum 24 miesiące. 


Wymagania formalne:

1. Termin realizacji zamówienia: do dnia 30 września 2023 r. 

2. Warunki płatności: faktura przelewowa, termin płatności 30 dni. 

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjowania każdego warunku realizacji zamówienia.

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od udzielenia zamówienia.

5. W przypadku gdy oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza odstąpi od realizacji zamówienia, Zamawiający będzie uprawniony do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert lub unieważnienia postępowania.

6. Jeżeli w postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na fakt, że zostały złożone oferty o takiej samej wartości Zamawiający wezwie oferentów do złożenia ofert dodatkowych.

7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania rzetelności wykonawcy przed udzieleniem zamówienia. W przypadku powzięcia uzasadnionych wątpliwości Zamawiający może odstąpić od udzielenia zamówienia Wykonawcy.

8. W postępowaniu dopuszczalne jest podpisywanie dokumentów (np. umowy, protokołu odbioru): kwalifikowalnym podpisem, podpisem zaufanym, elektronicznym podpisem osobistym.

9. Kryteria oceny: 

Cena 100%


Składając ofertę Wykonawca akceptuje wykonanie barier według załączonej dokumentacji projektowej - PROJEKT NR 827.10/B.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

- niewystarczających środków na realizację zamówienia,

- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Podstawy wykluczenia:

Zgodnie z ustawą z w związku z art. 7 ust. 1 oraz art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) zamówienie publiczne nie może zostać udzielone: 

1. Wykonawcy wymienionemu w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.

2. Wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została  wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.

3. Wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na  podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy. 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

1.  Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1)   administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Małopolski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej;

2)  w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, ul. Zarzecze 106, 30-134 Kraków, pocztą elektroniczną na adres e-mail: daneosobowe@straz.krakow.pl;

3)  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;

4)  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;

5)   Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6)   obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;


7)   w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

8)  posiada Pan/Pani:

a)    na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

b)  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;

c)  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;

d)   prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

9)     nie przysługuje Pani/Panu:

a)     w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b)     prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO

c)  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.

2.   Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych oraz wizji lokalnej proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 603 900 998 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
827.10_B-02_Spis zawartości.pdf pdf 45.67 2023-08-21 12:07:00 Proceeding
827.10_B-01_Strona tytułowa.pdf pdf 137.6 2023-08-21 12:07:00 Proceeding
827.10_B-03_Oświadczenie projektanta.pdf pdf 53.57 2023-08-21 12:07:00 Proceeding
827.10_B-04_Spis załączników.pdf pdf 46.37 2023-08-21 12:07:00 Proceeding
827.10_B-06_Opis techniczny.pdf pdf 61.25 2023-08-21 12:07:00 Proceeding
827.10_B-11_Zagospodarowanie terenu - Fragment.pdf pdf 655.7 2023-08-21 12:07:00 Proceeding
827.10_B-12_Przekrój typowy.pdf pdf 190.87 2023-08-21 12:07:00 Proceeding
Zał. 1_Uprawnienia i Izba Projektanta.pdf pdf 120.04 2023-08-21 12:07:00 Proceeding
Zał. 2_Przykładowa bariera drogowa ochronna.pdf pdf 442.38 2023-08-21 12:07:00 Proceeding

Announcements

2024-01-17 11:49 Krystian Jarosz Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zamówienie zostało udzielone Wykonawcy - firmie Centrum Techniki Drogowej INBUD sp. z o.o., ul. Dobrego Pasterza 116 31-416 Kraków - w dniu 14 września 2023 r., na kwotę 20 919,84 zł brutto.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Montaż bariery drogowej ochronnej na istniejącym murze ogrodzeniowym na terenie KP PSP w Wieliczce Łączna cena za montaż bariery drogowej ochronnej na istniejącym murze ogrodzeniowym na terenie KP PSP w Wieliczce, zgodnie z wymaganiami wyspecyfikowanymi przez Zamawiającego oraz projektem nr 827.10/B 1 building work Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wieliczce
Park Kingi 4
32-020, Wieliczka
(0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Gwarancja - Gwarancja min. 24 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Termin realizacji - Do dnia 30 września 2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu i montażu po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Realizacja zgodnie z dokumentacją projektową - Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z załączoną do zaproszenia dokumentacją - PROJEKT NR 827.10/B Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 225