Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 18-07-2023 17:04:00 |
Placing offers : | 07-08-2023 10:00:00 |
Offers opening : | 07-08-2023 10:30:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Construction work |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-09-22 10:39 | Zamówienia Publiczne |
ZAWIADOMIENIE
O
WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.), zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w ww. postępowaniu. Jako ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę nr 3, złożoną przez wykonawcę: Mardo Sport Sp. z o.o., ul. Wydmowa 10, 62-041 Puszczykowo. Numer oferty Wykonawca Cena/koszt pkt. Termin gwarancji pkt. SUMA pkt. 1. Leszek Kułak – Budownictwo Sportowe. Inżynieria Krajobrazu ul. Lawendowa 1 66-440 Skwierzyna ----------------------- ------------------ ------------------- 2. Usługi Ogólnobudowlane Hołderny Adam Mechlin ul. Świerkowa 2 63-100 Śrem ----------------------- ------------------- ------------------- 3. Mardo Sport Sp. z o.o. Wydmowa 10 62-041 Puszczykowo 60 pkt. 40 pkt. 100 pkt. |
2023-08-07 16:22 | Zamówienia Publiczne |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęły następujące oferty: Numer oferty Wykonawca Cena/koszt Termin gwarancji 1. Leszek Kułak – Budownictwo Sportowe. Inżynieria Krajobrazu ul. Lawendowa 1 66-440 Skwierzyna 793 549,68 zł 72 miesiące 2. Usługi Ogólnobudowlane Hołderny Adam Mechlin ul. Świerkowa 2 63-100 Śrem 578 100,00 zł 72 miesiące 3. Mardo Sport Sp. z o.o. Wydmowa 10 62-041 Puszczykowo 675 589,89 zł 72 miesiące |
2023-08-07 10:00 | Buyer message | Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 281 869,22 zł brutto. |
2023-08-02 12:31 | Zamówienia Publiczne |
ODPOWIEDZI
NA
PYTANIA
II
Z
DN.
02.08.2023
r. Działając na podstawie art. 284 ust. 1 i ust. 6 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) Gmina Brodnica udziela odpowiedzi na pytanie: Pytanie 1 Proszę o wyjaśnienie rozbieżności w załączonej przez zamawiającego dokumentacji przetargowej: Opis techniczny podaje: 5. Ogrodzenie Wokół boiska zaprojektowano ogrodzenie wysokości 4.0 m i 6,0m, wykonane z siatki plecionej o oczkach 35 x 35 mm z drutu o grubości 2.2 mm. Słupki konstrukcyjne ogrodzenia stalowe ocynkowane 80 x 80 x 3mm. Słupy osadzić w fundamentach betonowych 50 x 50 x 120 cm, beton C16/20. Dwie furtki o szerokości 130cm w ramie z profila zamkniętego 50x50x3 mm. Brama o szerokości 270 x 250cm w ramie z profila zamkniętego 50x50x3 mm. Przedmiar robót podaje: 3. Ogrodzenie boiska składa się z piłkochwytów wys. 4,0 m i 6,0 m, ze słupków 80x80x3 mm, osadzonych w fundamencie betonowym gł. 1,2 m i średnicy 0,5 m, siatka polietylenowa o oczkach 100 mm x 100 mm, splot 4mm. Furtki i bramy. Natomiast STWiORB podaje: MATERIAŁY Ogrodzenie Ogrodzenie boisk o wysokości 4m i ekran / piłkochwyty / o wysokości 6,0 m . Ogrodzenie o wys. 4 m z paneli kratowych w rozstawie osiowym 4 m z prętów ocynkowanych Fi 76 mm i pokrytych natryskową powłoką poliestrową w kolorze RAL na podbudowie betonowej (obrzeża betonowe 30x8 cm na ławie betonowej 15x30 cm z betonu B15 z oporem na podsypce z piasku. Słupki stalowe z profili stalowych 80x80x3 mm dla ogrodzenia o wys. 4,0 m i 6,0m pokrytych powłoką natryskową poliestrową w kolorze RAL.. Rozstaw słupków 2,75- 3,6m. bramę ogrodzeniową systemową z profili stalowych wypełnioną panelami kratowymi o wym. 2,70x2,50 m i dwie furtki systemowe o wym. 1,30x2,00m . Stopy pod słupy z betonu C16/20 Proszę o jednoznaczne doprecyzowanie tego zakresu i informację, w jaki sposób oraz z jakich materiałów należy wykonać ogrodzenie. Odpowiedź: Ogrodzenie należy wykonać zgodnie z opisem technicznym oraz rysunkami technicznymi. |
2023-08-02 10:01 | Zamówienia Publiczne |
ODPOWIEDZI
NA
PYTANIA
Z
DNIA
02.08.2023
r. Działając na podstawie art. 284 ust. 1, ust. 2 i ust. 6 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) Gmina Brodnica udziela odpowiedzi na pytania: Pytanie 1 Jaką kwotę zamierza przeznaczyć na przedmiotowe zadanie? Informacja ta jest niezbędna dla ograniczenia zaangażowania wykonawcy, którego oferta przekroczy budżet Zamawiającego. Przygotowanie oferty generuje stosunkowo dużo czasu i jeśli wykonawca zna budżet zamawiającego to może zdecydować czy jest zainteresowany postepowaniem. Brak informacji o budżecie może powodować niepotrzebną stratę wykonawcy. Odpowiedź: Zamawiający zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Pytanie 2. Umowa (§17 ust. 10) podaje zapisy dotyczące konserwacji, które są niefortunne ponieważ nie są zrozumiałe. 10. Wykonawca w ramach wynagrodzenia o którym mowa w § 13 ust.1 wykonywać będzie przez okres o którym mowa w ust. 1 przeglądy okresowe techniczne oraz dotyczące poprawności działania urządzeń 1 raz w roku lub częściej jeżeli wynika to z zaleceń producentów danego urządzenia, jak również Wykonawca zobowiązany jest dokonywać bieżącej konserwacji urządzeń. W przypadku konieczności wymiany elementów przedmiotu gwarancji w szczególności urządzeń, elementów urządzeń, materiałów, wszelkie z tym związane koszty będą obciążać Wykonawcę. Chodzi o niefortunny zapis „konserwacji urządzeń” oraz „W przypadku konieczności wymiany elementów przedmiotu gwarancji w szczególności urządzeń, elementów urządzeń, materiałów, wszelkie z tym związane koszty będą obciążać Wykonawcę”. Jednym z elementów przedmiotu zamówienia jest nawierzchnia PU. Nawierzchnia PU która w okresie gwarancji nie wymaga zabiegów konserwacyjnych pod kątem technologicznym (jak np. okresowa aplikacja preparatu PU) w celu utrzymania jej właściwości użytkowych oraz aby utrzymać gwarancję. Jednak dla zachowania gwarancji niezbędne jest użytkowanie i konserwacja nawierzchni PU (jak i pozostałych elementów zamówienia) w postaci utrzymania jej w czystości i postepowania zgodnie z instrukcją użytkowania i są to w szczególności czynności takie jak m.in. bieżące utrzymywanie w czystości, sprzątanie, zamiatanie, odkurzanie, mycie, odgrzybianie itp. Wszelkie tego typu czynności konserwacyjne dla nawierzchni PU zawsze należą do obowiązków klienta, użytkownika lub administratora obiektu ze względu na ich dużą częstotliwość w zależności od eksploatacji. Wyposażenie sportowe, ogrodzenie, piłkochwyty nie wymagają zabiegów konserwacyjnych poza weryfikacja ich stanu technicznego standardowo jak wszystkich elementów przedmiotu zamówienia. Zapisy umowy wymagają korekty i doprecyzowania. W związku z powyższym wnosimy o wykreślenie z ww. cytowanego zapisu umowy zapisu „konserwacji urządzeń” a w przypadku braku zgody proszę o: - potwierdzenie, że konserwacja nawierzchni PU oraz innych elementów zamówienia nie obejmuje czynności utrzymywania w czystości, sprzątanie, zamiatanie, odkurzanie, mycie, odgrzybianie itp. oraz czynności konserwacyjnych wskazanych w instrukcji użytkowania. - przedstawienie pełnego katalogu konserwacji zawierającego szczegółowy zakres przedmiotowy (jakie elementy przedmiotu zamówienia) i czynnościowy (zakres konserwacji – wykaz czynności konserwacyjnych). Jednocześnie proszę o potwierdzenie, że zapis „W przypadku konieczności wymiany elementów przedmiotu gwarancji w szczególności urządzeń, elementów urządzeń, materiałów, wszelkie z tym związane koszty będą obciążać Wykonawcę” odnosi się do napraw gwarancyjnych. Odpowiedź: Zamawiający pozostawia zapisy umowy bez zmian i jednocześnie informuje, że zapis „W przypadku konieczności wymiany elementów przedmiotu gwarancji w szczególności urządzeń, elementów urządzeń, materiałów, wszelkie z tym związane koszty będą obciążać Wykonawcę” odnosi się do napraw gwarancyjnych. Natomiast utrzymanie w czystości i porządku leży po stronie Zamawiającego. Pytanie 3 W związku z nieuczciwymi praktykami stosowania do wierzchniej warstwy nawierzchni PU granulatów z recyklingu barwionych powierzchniowo, proszę o potwierdzenie, że Zamawiający wymaga wykonania wierzchniej warstwy nawierzchni sportowej PU zgodnie z technologią przy użyciu granulatu EPDM z pierwotnej produkcji i nie dopuszcza stosowania barwionych granulatów z recyklingu. Odpowiedź: Zamawiający wymaga wykonania wierzchniej warstwy nawierzchni sportowej PU zgodnie z technologią przy użyciu granulatu EPDM z pierwotnej produkcji i nie dopuszcza stosowania barwionych granulatów z recyklingu. Pytanie 4 Proszę o potwierdzenie, że nawierzchnia PU boiska ma być w kolorze ceglasto-czerwonym. Odpowiedź: Nawierzchnia PU boiska może zostać wykonana w kolorze ceglasto-czerwonym, jednak Zamawiający nie wyklucza wykonania w innym kolorze. Pytanie 5 Proszę o udostępnienie PZT w formacie dwg. Odpowiedź: Zamawiający nie dysponuje PZT w formacie dwg. Pytanie 6 Proszę o udostepnienie badań geotechnicznych gruntu. Odpowiedź: Po dokonaniu miejscowych odkrywek w miejsca posadowienia boiska i toru stwierdzono występowanie piasków drobnych, woda gruntowa nie występuje. Zamawiający nie posiada dokumentacji geologicznej. Pytanie 7 Proszę o potwierdzenie, że Zamawiający udostępnił całą dokumentację projektową, techniczną niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia oraz że dokumentacja ta jest kompletna o odzwierciedla stan faktyczny w zakresie warunków realizacji zamówienia, zaś brak jakichkolwiek dokumentów istotnych dla oceny warunków realizacji inwestycji nie obciąża Wykonawcy. Odpowiedź: Zamawiający potwierdza, że udostępnił całą dokumentację będącą w posiadaniu Zamawiającego i jest ona w ocenie Zamawiającego wystarczająca do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający ponadto zwraca uwagę, że zgodnie z zapisami SWZ dopuszcza możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej. Pytanie 8 Proszę o potwierdzenie, że Zamawiający dysponuje wszelkimi wymaganymi prawem decyzjami administracyjnymi oraz uzgodnieniami niezbędnymi w celu wykonania zamówienia, które zachowują ważność na okres zgodny z wymaganym terminem realizacji, a skutki ewentualnych braków w tym zakresie nie obciążają Wykonawcy. Odpowiedź: Zamawiający potwierdza, że dysponuje wszelkimi wymaganymi prawem decyzjami administracyjnymi oraz uzgodnieniami niezbędnymi w celu wykonania zamówienia, które zachowują ważność na okres zgodny z wymaganym terminem realizacji, a skutki ewentualnych braków w tym zakresie nie będą obciążać Wykonawcy. Pytanie 9 Proszę o udostępnienie przedmiarów robót zapisanych w formacie programu kosztorysowego ath. Odpowiedź Zamawiający w załączeniu przekazuje przedmiary w formacie ath. Pytanie 10 Proszę o potwierdzenie, że zakres zamówienia jest zgodny z przedmiarem robót z ewentualnymi zmianami po modyfikacjach, odpowiedziach. Odpowiedź: Zamawiający zwraca uwagę, że zakres prac określa dokumentacja projektowa, a przedmiar robót pełni jedynie funkcje pomocniczą przy kalkulowaniu ceny oferty w oparciu o dokumentację projektową. Wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym, które winno obejmować wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Pytanie 11 Czy w ramach strefy zamawianych robót występują jakiekolwiek sieci lub inne kolizje? Jeśli występują to wnosimy o udostępnienie stosownej inwentaryzacji z opisem i mapą. Odpowiedź: Zamawiający informuję, iż przez działkę, na której ma zostać wybudowane boisko przebiega sieć kanalizacji sanitarnej ks200, jednak nie występuje kolizja z terenem pod budowę. Pytanie 12 Czy występują ograniczenia w dojeździe do placu budowy dla sprzętu budowalnego i samochodów ciężarowych niezbędnych do wykonania robót? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że nie występują ograniczenia w dojeździe do placu budowy. Pytanie 13 Wnosimy o dopuszczenie płatności wynagrodzenia poprzez faktury częściowe do co najmniej 70%. Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na powyższą zmianę. Pytanie 14 Umowa (§10 ust. 2) podaje 2. Za termin wykonania przedmiotu umowy uznaje sporządzony i podpisany przez strony końcowy protokół odbioru robót w którym potwierdzone zostanie zakończenie robót budowlanych określonych w Umowie, wykonanie przez Wykonawcę wszelkich wymaganych poprawek uniemożliwiających dokonanie odbioru, uporządkowanie terenu budowy oraz terenu wykorzystywanego przez Wykonawcę w trakcie wykonywania umowy i skompletowanie dokumentacji powykonawczej. Tak określony zapis jest niefortunny i niekorzystny dla wykonawcy ponieważ nie ma on wpływu na procedurę odbiorową Zamawiającego. Dlatego konieczna jest zmiana zapisu na obiektywny dla stron: Przez termin wykonania zamówienia uznaje się dzień wysłania przez wykonawcę Zamawiającemu pisemnego zgłoszenia zakończenia robót pod warunkiem, że podczas odbioru nie wystąpią usterki uniemożliwiające jego dokonanie. Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów w § 10 ust. 2 umowy. Pytanie 15 Umowa przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe natomiast §14 ust. 1. a) podaje zapisy dotyczące rozliczenia jak w przypadku wynagrodzenia kosztorysowego. W związku z powyższym wnosimy o stosowna korektę zapisów umowy tj. zmianę wynagrodzenia na kosztorysowe albo usunięcie zapisów o kosztorysie do rozliczenia odbiorów robót. Odpowiedź: Zamawiający zwraca uwagę, że wynagrodzenie jest wynagrodzeniem ryczałtowym. Zamawiający pozostawia zapisy umowy bez zmian oraz zwraca uwagę, że zgodnie z pkt 18 SWZ wykonawca zobowiązany będzie na etapie przed podpisaniem umowy przedłożyć kosztorys o wartości zgodnej z przedłożoną ofertą, w oparciu o który będą prowadzone rozliczenia wykonywanych robót budowlanych. Wszystkie zadane pytania i odpowiedzi w załączeniu. Odpowiedzi na pytani [...].pdf |
2023-08-02 09:57 | Zamówienia Publiczne |
ZMIANA
SWZ
ORAZ
ZMIANA
OGŁOSZENIA
O
ZAMÓWIENIU
Z
DNIA
02.08.2023
r. Gmina Brodnica na podstawie art. 286 ust. 1 i ust. 3 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zmienia treść SWZ w następującym zakresie: I.Zmienia się treść punktu 13.1 SWZ W SWZ było: 13.1 Wykonawca związany jest ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert tj. do 01.09.2023 r. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. W SWZ jest: 13.1 Wykonawca związany jest ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert tj. do 05.09.2023 r. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. II.Zmienia się treść punktu 15.1 SWZ W SWZ było: 15.1 Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/brodnica, do dnia 03.08.2023 r., godz. 10:00 W SWZ jest: 15.1 Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/brodnica, do dnia 07.08.2023 r., godz. 10:00 III.Zmienia się treść punktu 15.2 SWZ W SWZ było: 15.2 Otwarcie ofert nastąpi dnia 03.08.2023 r. o godz. 10:30. W SWZ jest: 15.2 Otwarcie ofert nastąpi dnia 07.08.2023 r. o godz. 10:30. W pozostałym zakresie SWZ pozostaje bez zmian. |
2023-07-31 13:20 | Zamówienia Publiczne |
ODPOWIEDŹ
NA
PYTANIE
Z
DN.
31.07.2023
r. Działając na podstawie art. 284 ust. 1, ust. 2 i ust. 6 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) Gmina Brodnica udziela odpowiedzi na pytania: Pytanie 1 Zamawiający wskazał w dokumentacji niektóre parametry nawierzchni nienormatywne, nie spełniające aktualnych przepisów. Nawierzchnie przeznaczone na obiekty sportowe i rekreacyjne powinny posiadać badania na zgodność z normą europejską PN-EN 14877:2014-02. Międzynarodowe Stowarzyszenie Federacji Lekkoatletycznej (IAAF) opracowało wyniki badań, określające standardy jakie powinny spełniać nawierzchnie do profesjonalnego uprawiania sportu. Nawierzchnie, które z wynikiem pozytywnym przeszły badania według wytycznych IAAF gwarantują Zamawiającemu nawierzchnie dobrej jakości i spełniające normy europejskie. Prosimy więc zamawiającego o dopuszczenie nawierzchni o parametrach zgodnych z obowiązującą norma PN-EN 14877:2014-02 i posiadającej certyfikat Międzynarodowego Stowarzyszenia Federacji Lekkoatletycznej (IAAF) oraz wszystkie wymagane przez zamawiającego dokumenty. Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza wykonanie nawierzchni o parametrach zgodnych z normą PN-EN 14877:2014-02. |
Announcements